Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_As schreef:Nou, ik kan me voorstellen dat als er iets met je kind is, of iemand anders die heeeel dicht bij je staat dat je dan denkt: ff geen prioriteit... maar zoals ik al zei: dat zouden ook echt de enige goede redenen zijn.....
Jildau schreef:Sky_As schreef:Nou, ik kan me voorstellen dat als er iets met je kind is, of iemand anders die heeeel dicht bij je staat dat je dan denkt: ff geen prioriteit... maar zoals ik al zei: dat zouden ook echt de enige goede redenen zijn.....
En dan stuur je binnen 10 seconden dat je iets heftigs privé hebt en je later weer contact opneemt. Kan je doen terwijl je op de wc zit.
Chickyy schreef:Zodra je kunt zien of ruiken dat tanden niet gepoetst zijn lijkt het me sowieso niet fris en zou ik zeker afhaken.
Tovaita schreef:Wat is er vies aan ‘niet net gepoetste tanden’? Ik neem aan dat je elke keer voor de seks ook niet eerst je tanden poetst. Dan is alle spontaniteit wel verdwenen. Tenzij je alleen op je rug voor het slapen gaan van bil gaat, ja, dan zijn de tanden wel net gepoetst.
En voor enkel een n*ukertje heb ik nog nooit gehoord dat ze erg hun best doen. Voor een echte date wel, dat is potentieel relatiemateriaal.