Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 13:45

Ga jij rotzooien met zo’n viespeuk? Bleh niet aan mij besteed zoiets :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 14:06

Wat is er vies aan tantra?

Als het zo'n semi "vrijgevochten" type is met dreadlocks die maar 1x per maand douched uit "ecologisch" oogpunt, dan snap ik ook niet helemaal dat je daar mee zou afspreken. Maar aan de andere kant. Op ieder potje past een dekseltje. Wie zijn wij om daar wat van te vinden.

Tantra is overigens veel meer dan alleen seks. Het gaat bovenal om verbinden met de ander. In intimiteit niet persee seksualiteit. Dus ja... ik snap je wel FO dat je daar nieuwsgierig naar bent, maar het ook spannend vind.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 14:08

Ik denk dat ze het over de ongewassen oksels en opgepoetste tanden heeft... die andere heeft ze nog niet mee gerotzooid ja :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 14:58

Tantraman al ontmoet (alleen gedronken) en is schoon en fris hoor :) En gewoon rustig en gezellig, goede vibe (niet zoals die man in B&B of dat typetje van Draadstaal :D )

De oksels kwam ik pas achter toen ik op zijn schouder lag :o Was geen net nieuw zweet-zweet zeg maar.
Het is niet dat hij uit zijn mond rook, maar wel dat ik dacht, doe even je best of zo. En wat doe je als je iemand vaker ziet en minder je best doet, wat houdt dat dan in? Ook al was het erg spontaan en niet vooruit gepland. Verder hadden we elkaar de hele dag al wat opgehitst :+

@ Peelie, precies. Connectie is zijn prioriteit.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:08

Oh Muronia wat balen zeg -O-
Ik snap ook niet waarom er geen fatsoen is om een berichtje te sturen, ook al is dat niet wat je wil horen..

Mijn vriend is zo’n 16 cm groter dan ik. Ik kan hoge hakken aan en dan is hij nog steeds wat langer.
Mijn ex was 1.99, en daarmee 33 cm groter. Zelfs met hakken leek ik een kind naast hem. :=

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:19

Ik zou als ik Muronia was het nog 1 of 2 dagen de kans geven, en daarna zou ik hem gewoon blokkeren. Zodat je het ook echt "uit je hoofd" kan zetten en er niet af en toe nog langs scrollt. Zulke figuren mogen niet te lang in je hoofd blijven zitten, daar wordt je niet beter van.
Er is geen enkele verklaring geldig (behalve in coma liggen, of de dood van iemand die heeeeeel dicht bij je is) om iemand ineens niks meer te laten horen na een paar dates.

Nee ik vind je toch niet leuk is ook een antwoord.
Iedereen kan wel ergens even 1 minuut zijn telefoon pakken om dat bericht te sturen.
En het berichtje: sorry, iets persoonlijks gebeurt, ik neem nog contact op, kost ook nog geen 30 seconden om te typen......

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:29

Vanochtend gewandeld en op sommige vochtige plekken zagen we slakken sporen.
Voor het eerst had dit een dubbele betekenis en moest ik aan dit topic denken :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:52

Sommige mensen doen ook alsof ze niet meer kunnen appen als hun kids er zijn. Vind ik ook geen excuus.

Ook de dood is geen excuus om dagen te negeren.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 15:57

Nou, ik kan me voorstellen dat als er iets met je kind is, of iemand anders die heeeel dicht bij je staat dat je dan denkt: ff geen prioriteit... maar zoals ik al zei: dat zouden ook echt de enige goede redenen zijn.....

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:16

Sky_As schreef:
Nou, ik kan me voorstellen dat als er iets met je kind is, of iemand anders die heeeel dicht bij je staat dat je dan denkt: ff geen prioriteit... maar zoals ik al zei: dat zouden ook echt de enige goede redenen zijn.....

En dan stuur je binnen 10 seconden dat je iets heftigs privé hebt en je later weer contact opneemt. Kan je doen terwijl je op de wc zit.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:49

Jildau schreef:
Sky_As schreef:

En dan stuur je binnen 10 seconden dat je iets heftigs privé hebt en je later weer contact opneemt. Kan je doen terwijl je op de wc zit.

Eens. Als drama in je leven komt, dan is het eerste wat ik deed alles afzeggen (werk, afspraken etc).
Dan mijn crisis managen (begrafenis regelen of anders zeer verdrietig).
Ik begrijp nooit zo dat opeens alles is geoorloofd en mensen niet even verwittigd worden.
Ik zei er ook bij wat de crisis is, want hoe langer je daar mee wacht hoe moeilijker en lastiger dat wordt.

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:51

Maar als er iets heel heftigs gebeurt, heb je toch meer mensen om in te lichten? Ik kan me goed voorstellen dat je er bij ernstige zaken niet meteen aan denkt om je date op de hoogte te brengen als het nog niet echt serieus is met diegene.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:51

pien_2010 schreef:
Vanochtend gewandeld en op sommige vochtige plekken zagen we slakken sporen.
Voor het eerst had dit een dubbele betekenis en moest ik aan dit topic denken :=

Gekke Pien! _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 16:59

Als je die appjes kan openen dan kan je ze ook beantwoorden. Zeker als je elkaar al vaker hebt gezien en soort serieus aan het daten bent.

Dan kan je zeggen er is een overlijden ik heb even tijd nodig.

Wat is dat tegenwoordig met de houding: ik hoef aan niets en niemand verantwoording af te leggen? Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 17:44

Niet gewassen oksels en geen tanden poetsen zijn echt wel afknappers :')
En 6 dagen niks laten weten na intensief contact ook niet chill...

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 09:03

Muronia, wat verschrikkelijk zuur zeg! En wat een enorme rotstreek, ik vind dat zo gemeen en kwetsend, maar vooral ontzettend laf :n

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 15:16

Wat is er vies aan ‘niet net gepoetste tanden’? Ik neem aan dat je elke keer voor de seks ook niet eerst je tanden poetst. Dan is alle spontaniteit wel verdwenen. Tenzij je alleen op je rug voor het slapen gaan van bil gaat, ja, dan zijn de tanden wel net gepoetst.

En voor enkel een n*ukertje heb ik nog nooit gehoord dat ze erg hun best doen. Voor een echte date wel, dat is potentieel relatiemateriaal.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 15:24

Ik vind het ook niet fris hoor, juist als neukertje verwacht ik wel wat extra hygiëne. In een relatie ga je elkaar idd ook anders ervaren, dan kun je niet altijd op je best zijn. Maar ff puur seks? Dan zorg je gewoon dat je lekker schoon en glad/fris bent.

Maar die eerste date? Dan doe je dit sowieso. Relatie zoekend of niet.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 15:30

Zodra je kunt zien of ruiken dat tanden niet gepoetst zijn lijkt het me sowieso niet fris en zou ik zeker afhaken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 16:05

Chickyy schreef:
Zodra je kunt zien of ruiken dat tanden niet gepoetst zijn lijkt het me sowieso niet fris en zou ik zeker afhaken.

Eens. Hier is de tand hygiëne vanuit onkunde echt lager als bij ons dus teveel mensen ruiken uit hun mond. Ik kan er absoluut niet tegen en vind het heel vies. Hou flink afstand. Dus tongzoenen heb ik toch al weinig mee, altijd gehad, dus stinkende mond is duidelijk geen relatie materiaal.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 16:12

Als je afspreekt met iemand dan poets je je tanden, zelfs als ik ga douchen omdat ik gewoon op pad ga...

Voor een neukertje douche je juist wel lijkt me. Een vriend van me die regelmatig voor de fun met meiden afspreekt doet dan op alle fronten goed onderhoudt dus is niet waar dat je dat niet doet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 17:16

Ja dat hoort toch wel bij de hygiëne, zeker als je verwacht met iemand te zoenen of meer.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-24 18:47

Tovaita schreef:
Wat is er vies aan ‘niet net gepoetste tanden’? Ik neem aan dat je elke keer voor de seks ook niet eerst je tanden poetst. Dan is alle spontaniteit wel verdwenen. Tenzij je alleen op je rug voor het slapen gaan van bil gaat, ja, dan zijn de tanden wel net gepoetst.

En voor enkel een n*ukertje heb ik nog nooit gehoord dat ze erg hun best doen. Voor een echte date wel, dat is potentieel relatiemateriaal.

Genoeg mensen die niet klaar zijn voor een relatie. Dat maakt ze niet ineens slonzige vossen. En juist dan is hygiëne juist zeker gewenst en daarbij was ik geen bestelling, hij moest het nog waarmaken of ik hem leuk vond en vice versa. Geen seks garantie ook ofzo. Kennismaken. Onze status op ik zie wel, dat houdt het vizier evengoed open voor evt wat duurzaams. Zelfde respect en hygiëne regels.

Op een van de profielfoto's meende ik ook tandplak te zien, ik dacht hem het voordeel van de twijfel te geven en weet nu voortaan dat dat dus wel al een indicatie is. Je hoeft indd niet na je wijntje naar de badkamer te rennen maar dit was gevalletje niet opgefrist voor een eerste afspraak. Ja dat is een afknapper, ja.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 04:15

Ja oke, maar dat klinkt dan inderdaad gewoon als een viezerik en dan vind ik het onbegrijpelijk dat er toch geflikflooi geweest is, dat zegt dan net zo goed wat over jouw eigen standaard, toch?
In je eerdere berichten leek het nog wel mee te vallen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 08:04

Mijn irritatie zet het wat sterk neer. Hij had die avond overigens geen tandplak. Was ook niet alsof ie uit zijn muil riekte en dat je dat van afstand rook. Meer dat je bij het zoenen denkt mm dat kon frisser. En dat is me erg gaan irriteren na afloop.