We nemen als geintje ook een mini zweethut mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Nou, kom maar met een idee voor een vers geboren jong dan. Vrienden hebben er net eentje gekregen. De omschrijving op Facebook zal ik jullie besparen. Ik had er een flinke teil voor nodig, zo zoet.
Ik gaf meestal een speelkleed met zon vierkant ding erboven met speeltjes eraan, was ook altijd een succes.
Prairy schreef:Nou, kom maar met een idee voor een vers geboren jong dan. Vrienden hebben er net eentje gekregen. De omschrijving op Facebook zal ik jullie besparen. Ik had er een flinke teil voor nodig, zo zoet.
Ik gaf meestal een speelkleed met zon vierkant ding erboven met speeltjes eraan, was ook altijd een succes.
Urbanus schreef:Prairy schreef:Nou, kom maar met een idee voor een vers geboren jong dan. Vrienden hebben er net eentje gekregen. De omschrijving op Facebook zal ik jullie besparen. Ik had er een flinke teil voor nodig, zo zoet.
https://www.bol.com/nl/p/go-the-f-k-to- ... androidapp
Ik vond deze echt fantastisch.
Plop1997 schreef:Wij hebben mijn schoonzus zo’n herbruikbare zwemluier gehaald. Ze vond dit een van de meest praktische cadeau’s. De luier gaat heel lang mee qua groei en ze gebruiken hem iedere keer bij babyzwemmen.
Captain schreef:Ik vind dat altijd zo ergelijk, hoezo moet een broertje/zusje ook wat krijgen? Ze moeten ook maar leren dat het niet altijd om hen draait?