Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annet_Dottie schreef:Flowery schreef:Oude bewoner zou eindelijk zijn post ophalen, gisteren rond 17:00u. Kreeg om 19:00u pas een appje dat het hem toch niet ging lukken en zou deze avond komen…
Je raadt t al, niemand geweest![]()
![]()
Ik begin echt het vertrouwen in de mens te verliezen en heb nu 2 avonden onbewust onrustig op de bank gezeten omdat ik moest wachten… (zie eerdere post, is niet de enige die zich niet aan afspraken kan houden)
De vorige bewoonster hier vond het ook grappig om geen adreswijzigingen door te geven. Terwijl ik hier letterlijk net woonde had ik vervolgens een deurwaarder aan de deur voor haar. Gelukkig had ik haar nieuwe adres.. alleen al in de weken dat we hier aan het klussen waren heb ik gigantische stapels post verzameld. Mijn toen nog bovenbuurman werkte met een familielid van haar en die heeft 2 keer een stapeltje mee genomen toen ben ik gewoon overal op gaan schrijven retour afzender woont hier niet meer met haar nieuwe adres. Tot jaren later kreeg ik nog steeds wel eens post van haar. Ik heb daar geen geduld voor, en al helemaal niet in dit geval iemand die zwaar in de schulden zit en daar dan een ander mee wil opzadelen. Ik vind het al heel wat dat je überhaupt appt en als iemand dan niet komt opdagen zou ik appen met ik heb het retour afzender gestuurd de volgende keer gaat het bij het oud papier het is niet mijn probleem dat je je adreswijziging nergens door geeft.
poes schreef:Flowery: ik blijf echt niet wachten dan… van mij krijg je een dik kwartiertje. Ben ik in een goede bui durf ik nog een appje sturen en verder ga ik doen wat ik gepland had. Is dat buitenshuis en komen ze alsnog is dat jammer.
Flying_Angel schreef:MarlindeRooz schreef:Jullie zijn welkom….
Volgend weekend is m’n laatste volle weekend dat ik niet aan het klussen / verhuizen ben. Dan ga ik ook even los. Rottige buren.
Wel vervelend voor je buren dat jij om 07.00 moet boren
Mo_86 schreef:Of kun je niet een radio scoren bij de kringloop, die bij het afsluiten van je huis op standje 100 op een of andere piratenzender zetten en dan weggaan? Zodat er eerst iemand moet komen, wat toch al lang duurt, en zij eerst uuuuuuren zelf in de klereherrie zit. Oeps, vergeten radio uit te zetten.
MarlindeRooz schreef:Heb ik vanmorgen om 6:00 extra luid gedaan in de gang van de internationals? Precies die groep die lawaai maakt?
Was het nodig om nog even flink tegen de metalen onderkant van de deur te trappen? Mweh nee.
Nee als ik de buurvrouw app dan doet ze het wel zachter maar het is nu gelukkig uit.