Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 23:43

Dierenarts die denkt druk te kunnen zetten door facturen te sturen nu om 22.30 met als vervaldatum morgen. Euhm, dacht het niet. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Sowieso over hun hele gedrag nog niet.

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 23:45

Annet_Dottie schreef:
Flowery schreef:
Oude bewoner zou eindelijk zijn post ophalen, gisteren rond 17:00u. Kreeg om 19:00u pas een appje dat het hem toch niet ging lukken en zou deze avond komen…
Je raadt t al, niemand geweest |o |o

Ik begin echt het vertrouwen in de mens te verliezen en heb nu 2 avonden onbewust onrustig op de bank gezeten omdat ik moest wachten… (zie eerdere post, is niet de enige die zich niet aan afspraken kan houden)

De vorige bewoonster hier vond het ook grappig om geen adreswijzigingen door te geven. Terwijl ik hier letterlijk net woonde had ik vervolgens een deurwaarder aan de deur voor haar. Gelukkig had ik haar nieuwe adres.. alleen al in de weken dat we hier aan het klussen waren heb ik gigantische stapels post verzameld. Mijn toen nog bovenbuurman werkte met een familielid van haar en die heeft 2 keer een stapeltje mee genomen toen ben ik gewoon overal op gaan schrijven retour afzender woont hier niet meer met haar nieuwe adres. Tot jaren later kreeg ik nog steeds wel eens post van haar. Ik heb daar geen geduld voor, en al helemaal niet in dit geval iemand die zwaar in de schulden zit en daar dan een ander mee wil opzadelen. Ik vind het al heel wat dat je überhaupt appt en als iemand dan niet komt opdagen zou ik appen met ik heb het retour afzender gestuurd de volgende keer gaat het bij het oud papier het is niet mijn probleem dat je je adreswijziging nergens door geeft.

Die post vind ik het ergste niet (alhoewel het wel best irritant is haha) maar het niet nakomen van afspraken ga ik zó niet lekker op. Gaat compleet tegen mn principes in en ik plan mn avond in zodat ik thuis ben voor jan doedel -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 23:52

Hond is ziek maar mijn ouders vonden het geen reden om in het weekend een dierenarts te bellen.

Heb dit gedrag nog nooit gezien... ze heeft echt pijn. Mijn ouders noemen mij wel eens overdreven met mijn beesten maar ik laat ze niet een hele dag lopen als ze niet eens willen lopen van de pijn...

En anders bel en betaal ik het wel vindt dit echt zielig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 00:04

Mensen die honden laten loslopen waar dit niet is toegestaan en dat zelfs ze even vast klikken als ze ruiters zien en dan 5 meter verder ze terug losklikken...

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 00:05

Ik mis energie in mijn leven.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 00:41

Dat ik mij vandaag te druk heb gemaakt en teveel heb gedaan waardoor nu bijna al mijn gewrichten zeer doen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 01:00

Flowery: ik blijf echt niet wachten dan… van mij krijg je een dik kwartiertje. Ben ik in een goede bui durf ik nog een appje sturen en verder ga ik doen wat ik gepland had. Is dat buitenshuis en komen ze alsnog is dat jammer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 06:39

Weer een walgelijke nacht. -O-
Ben al 40 min wakker en was rond 2 ook al even wakker. Enorme nachtmerries gehad ook. Komt omdat ik mijn raam om 2uur dicht moest doen omdat ik wakker werd van geluidsoverlast. En die domme snol is zelfs om 5uur nog aan het schreeuwen.

Nog 16 dagen…

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 07:55

poes schreef:
Flowery: ik blijf echt niet wachten dan… van mij krijg je een dik kwartiertje. Ben ik in een goede bui durf ik nog een appje sturen en verder ga ik doen wat ik gepland had. Is dat buitenshuis en komen ze alsnog is dat jammer.

Ik zou soms willen dat ik er wat harder in word :Y) Hij heeft nu nog altijd niks laten horen, dus wachten op hem zal ik sowieso nooit meer doen. Snap nog steeds niet hoe mensen zo kunnen zijn -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 07:58

Wij krijgen na een jaar ook nog steeds post van vorige bewoners. Heb het tot een jaar bewaard en steeds een appje gestuurd. Maar nu gooi ik het weg. Ook hier was het "kom het zsm ophalen" nu zijn wij altijd thuis, maar dan duurde het alsnog makkelijk 3 weken, terwijl ze in hetzelfde dorp wonen en de kinderen 500 meter naast ons op school zitten. Ok dan niet. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 08:00

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 08:01

Wij krijgen na 15 jaar nog steeds post voor de vorige bewoners, gaat hier zo het oud papier in…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 08:29

Harde basmuziek bij de buurvrouw.
Toch fijn dat ik vandaag nog 1,5 uur heb mogen genieten van stilte.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 09:49

MarlindeRooz schreef:

Zullen we op jouw laatste dag een 24/7 feestje doen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 09:59

Caira schreef:
MarlindeRooz schreef:

Zullen we op jouw laatste dag een 24/7 feestje doen?

Oh ik vind dit echt een HEEL leuk idee!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:05

Gekkenhuis bij de huisarts ben in ieder geval niet welkom en zeer waarschijnlijk kunnen ze niks doen. Nu straks terug bellen als ze overleg heeft gepleegd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:18

Jullie zijn welkom….

Volgend weekend is m’n laatste volle weekend dat ik niet aan het klussen / verhuizen ben. Dan ga ik ook even los. Rottige buren. :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:19

MarlindeRooz schreef:
Jullie zijn welkom….

Volgend weekend is m’n laatste volle weekend dat ik niet aan het klussen / verhuizen ben. Dan ga ik ook even los. Rottige buren. :=

Wel vervelend voor je buren dat jij om 07.00 moet boren :))

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:20

Flying_Angel schreef:
MarlindeRooz schreef:
Jullie zijn welkom….

Wel vervelend voor je buren dat jij om 07.00 moet boren :))

06:30 toch? Om 07:00 moet ze volgens mij op de leidingen tikken met een schroevendraaier.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:22

Of kun je niet een radio scoren bij de kringloop, die bij het afsluiten van je huis op standje 100 op een of andere piratenzender zetten en dan weggaan? Zodat er eerst iemand moet komen, wat toch al lang duurt, en zij eerst uuuuuuren zelf in de klereherrie zit. Oeps, vergeten radio uit te zetten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:24

Heb ik vanmorgen om 6:00 extra luid gedaan in de gang van de internationals? Precies die groep die lawaai maakt?

Was het nodig om nog even flink tegen de metalen onderkant van de deur te trappen? Mweh nee. _O-

Nee als ik de buurvrouw app dan doet ze het wel zachter maar het is nu gelukkig uit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:26

Captain schreef:
06:30 toch? Om 07:00 moet ze volgens mij op de leidingen tikken met een schroevendraaier.

Schroevendraaier is wel erg weinig geluid hoor. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:32

Mo_86 schreef:
Of kun je niet een radio scoren bij de kringloop, die bij het afsluiten van je huis op standje 100 op een of andere piratenzender zetten en dan weggaan? Zodat er eerst iemand moet komen, wat toch al lang duurt, en zij eerst uuuuuuren zelf in de klereherrie zit. Oeps, vergeten radio uit te zetten.

Radio Continu :))

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:40

Ik zoek een “speciale” oppas voor als ik dat eens nodig heb voor mijn zoon. Alleen hebben “speciale” oppassen ook speciale prijzen en dat kan ik niet betalen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:42

MarlindeRooz schreef:
Heb ik vanmorgen om 6:00 extra luid gedaan in de gang van de internationals? Precies die groep die lawaai maakt?

Was het nodig om nog even flink tegen de metalen onderkant van de deur te trappen? Mweh nee. _O-

Nee als ik de buurvrouw app dan doet ze het wel zachter maar het is nu gelukkig uit.

Dit heb ik ook ooit eens gedaan toen ik nog alleen woonde en mijn buren doordeweeks nachtenlang aan het doorfeesten waren }:)
Kinderachtig? Vast wel, maar het gaf oh zo veel voldoening! :7