enzino schreef:Mijn vaccinatie kreeg ik per injectie. De directe schade was een piepklein gaatje in mijn huid waar een beetje bloed uit kwam.
...en ook infecties ín kunnen. Zou kunnen, KÁN Bigone.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ha, Marc van Ranst die optimistisch is(bovenste bericht nu):
https://nos.nl/liveblog/2412765-werknem ... rder-dicht
enzino schreef:En natuurlijk de extra kilo's die mensen opbouwen in de lockdown. De trends van overgewicht en bewegen waren al niet goed, het is nu nog een beetje erger.
Loretta schreef:prompter schreef:Ha, Marc van Ranst die optimistisch is(bovenste bericht nu):
https://nos.nl/liveblog/2412765-werknem ... rder-dicht
Nou gisteren voelde ik me nog Wappie om zulke dingen te zeggen. Vandaag dus niet meer. Nu nog afwachten hoe lang het duurt dat Nederland dit ook overneemt. De ervaring leert inmiddels dat dat nooit zo snel gaat.
Jis_ schreef:enzino schreef:En natuurlijk de extra kilo's die mensen opbouwen in de lockdown. De trends van overgewicht en bewegen waren al niet goed, het is nu nog een beetje erger.
Wanneer de sportscholen enz dicht zijn kun je ook niet meer nadenken over andere mogelijkheden zoals wandelen, fietsen enz om je gezonde gewicht op pijl te houden, dan moet je je wel op de bank vol gaan zitten eten natuurlijk.
Huertecilla schreef:Maart/april 2020 werd deze ontwikkeling al ´voorspeld´ door befaamde virologen. Die verdwenen prompt gelíjk uit het plaatje.
Ik ging ´wappie´ (lees; kritisch niet voor-alles) tegen einde zomer 2020 naar aanleiding van het opgeblazen houden van een angstpsychose om zwaarwegende NÓÓDmaatregels te handhaven terwijl er geen acute nood meer was.
Ben sinds het eerste nieuws uit Z.A. over omicron![]()
Nudat het beleid wordt.
Gefeliceerd allemaal. Juliie zijn nu bíjna ook in NL officieel op weg naar Covid als een niet verontrustende endemische seizoensziekte.
Jammer dat jullie nog niet uit eten mogen om het te vieren en de horeca te steunen.
purny schreef:Jis_ schreef:
Wanneer de sportscholen enz dicht zijn kun je ook niet meer nadenken over andere mogelijkheden zoals wandelen, fietsen enz om je gezonde gewicht op pijl te houden, dan moet je je wel op de bank vol gaan zitten eten natuurlijk.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een stok achter de deur nodig...
Sportscholen openen zou moeten vallen onder medische redenen. En aangezien Kuipers wel de sportschool open houd in het kader van de medische redenen zouden de sportscholen ook open moeten.
SusanH schreef:Toch ben ik bang dat ze de maatregelen weer gaan verlengen.
Loretta schreef:SusanH schreef:Toch ben ik bang dat ze de maatregelen weer gaan verlengen.
Dat ben ik ook ja. Ik ben ook bang dat ze het zo lang mogelijk gaan proberen te rekken. Hoe lang ze dat vol kunnen houden vraag ik me wel af.
Tot die tijd houd ik me nergens aan. Want alleen Omikron krijgt de overheid onder controle.
Sizzle schreef:De psychiatrische jeugd klinieken bij ons hebben het nog nooit zo druk gehad, o.a. met eetstoornissen en paranoide gedachte.
De nood telefoon heeft 2x zoveel bellers dan in 2019.
Ik maak me zeker wel een beetje zorgen over deze tieners die nog moeten beginnen met hun leven. Idem met mensen die vanwege een lockdown begonnen zijn met drinken of drugs, zie er maar weer vanaf te komen.
enzino schreef:Als je politiek en wetenschap mengt, blijft er alleen maar politiek over.
Huertecilla schreef:enzino schreef:Als je politiek en wetenschap mengt, blijft er alleen maar politiek over.
Is met angst en logica ook.
Nu de twee samen en we hebbenwaarom de politiek de angst breed uitzaaide en cultiveerde.
Goed nieuws Carola. Reserveren en![]()
Ik ga vrijdagavond naar de chinees. In NL heel gewoon, hier in het binnenland van Andalucía bepaald exotisch. Laatste keer was ruím BC; zin in
Huertecilla schreef:Verder mogen we niet uit het oog verliezen dat vaccins NIET onschadelijk zijn op zich, dus nog afgezien van de negatieve effecten op het immuunsysteem.
Baat het niet, dan schaadt het wél.
Huertecilla schreef:Ik ga vrijdagavond naar de chinees. In NL heel gewoon, hier in het binnenland van Andalucía bepaald exotisch. Laatste keer was ruím BC; zin in
BigBen schreef:Huertecilla schreef:Verder mogen we niet uit het oog verliezen dat vaccins NIET onschadelijk zijn op zich, dus nog afgezien van de negatieve effecten op het immuunsysteem.
Als je leugens lang genoeg blijft herhalen worden ze toch geloofd ?
Vaccins zijn niet schadelijk.
Ofwel kom je met bewijzen van het tegendeel, ofwel hou je je mond.
Maar vooral met dat laatste heb jij het erg moeilijk, niet ?
BigBen schreef:Huertecilla schreef:Verder mogen we niet uit het oog verliezen dat vaccins NIET onschadelijk zijn op zich, dus nog afgezien van de negatieve effecten op het immuunsysteem.
Als je leugens lang genoeg blijft herhalen worden ze toch geloofd ?
Vaccins zijn niet schadelijk.
Ofwel kom je met bewijzen van het tegendeel, ofwel hou je je mond.
Maar vooral met dat laatste heb jij het erg moeilijk, niet ?