Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loriene schreef:bigone schreef:En wat hadden ze moeten doen? 10.000 bedden erbij op de ic? 60.000 ic verpleegkundigen erbij voor die 10.000 bedden?
Overdrijven is ook een vak
loriene schreef:Spenk schreef:Denk jij dat je in 1,5 jaar complete blikken IC personeel open trekt? Natuurlijk niet! En er is de afgelopen 1,5 jaar ontzettend veel geld naar de zorg gegaan.
Is er geld gegaan naar een opleiding?
Of televisiespotjes om een opleiding in de zorg te gaan doen?
Er is geen ruk gedaan om mensen naar de zorg te krijgen.
Enigste wat onze overheid doet is miljoenen kwijt raken,geld steken in opleiding boa`s en ga zo maar door.
Waar is dat geld gebleven wat jij bedoelt?
loriene schreef:Spenk schreef:Denk jij dat je in 1,5 jaar complete blikken IC personeel open trekt? Natuurlijk niet! En er is de afgelopen 1,5 jaar ontzettend veel geld naar de zorg gegaan.
Is er geld gegaan naar een opleiding?
Of televisiespotjes om een opleiding in de zorg te gaan doen?
Er is geen ruk gedaan om mensen naar de zorg te krijgen.
Enigste wat onze overheid doet is miljoenen kwijt raken,geld steken in opleiding boa`s en ga zo maar door.
Waar is dat geld gebleven wat jij bedoelt?
nicole_floor schreef:fotolijstje schreef:Ik zie het nergens staan dus ik vraag het hierzo even misschien dat iemand het wel weet
mijn 1e zelftest was positief, mijn tweede is nu negatief. Wat moet ik doen of ben ik echt negatief? Ik heb wel klachten (keelpijn, neusverkoudheid)
Testen bij de GGD..
fotolijstje schreef:purny schreef:Je bent toch positief getest
Op de 1e vaag tweede niet dus zien mijn ouders het als negatief
Daks schreef:Tja wij kunnen enkel zeggen wat je kunt doen.
Of testen bij de GGD of thuisblijven tot je klachten vrij bent.
Gevaccineerd maakt niks uit. Je bent positief dus blijf je thuis.
loriene schreef:De overheid heeft al 1,5 jaar de tijd gehad om wat aan de zorg te doen.
Hebben ze dat gedaan?
IMANDRA schreef:loriene schreef:De overheid heeft al 1,5 jaar de tijd gehad om wat aan de zorg te doen.
Hebben ze dat gedaan?
Punt 1: leer eens quoten. Als je een quote weg moet halen omdat er 3 in zitten, moet je zowel de [ quote="naam"] weghalen als de [ / quote] bij de 'binnenste' quote. Gewoon zoeken naar de derde [ quote="naam"] die je tegenkomt, en dan het hele bericht inclusief de quotes weghalen.