Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 21:51

marley93 schreef:
Oké, maar wat is gemiddeld een normale tijd om als volwassene te gaan slapen? Een collega van me begon ook al eens: "Ik ging al om 10 uur naar bed, ik voelde me net een oud wijf!"
Ik ben 28 en ik ga al jaren om 10 uur naar bed. Dan ben ik moe en vind ik het wel mooi geweest. :')

Ik ga doordeweeks rond half tien naar bed. Ik sta om half zes op, dus ik vind dat een mooie tijd :7. In het weekend ligt t eraan. Ene keer half tien, andere keer half twee 's nachts.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 21:55

Is 8 uur niet de normale hoeveelheid slaap? Ik heb altijd geleerd minimaal 7 tot 8 uur.

Ik ben altijd jaloers op mensen die een uurtje tussendoor kunnen slapen en zich dan weer heel fris voelen. Als ik een dutje doe, wordt ik nog moeier dan ervoor wakker. :=

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 21:56

Ik ben jaloers op de mensen die 'normale' hoeveelheid slapen haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 21:56

Ik ben jaloers op mensen die überhaupt een nacht doorslapen. _O-

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 21:59

Ik erger me aan de buren. Ze zijn super asociaal, al sinds ze hier wonen (dag in dag uit schreeuwen, stampen, joelen, bonken op de muren). En nu hebben ze dus een feest in de tuin :roll: Prima als je (na coronatijd) een feest wil geven, maar ze schreeuwen zoooo hard en de muziek staat zo hard. Ze schreeuwen ook geen woorden ofzo, ze schreeuwen gewoon kreten. Alsof we in de oertijd leven >;) Ik kan de tv niet eens goed horen.

Echt niet normaal. De hoop dat ze voor de avondklok naar huis gaan is ook vervlogen...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:00

Ik ben ook jaloers op mensen die snel in slaap vallen. Dat is een kunst die ik nooit onder de knie heb gekregen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:03

Dat ik 3 dagen mijn medicijnen ben vergeten en ik hier nu echt op afgestraft word door mijn lichaam.

Ik ben trouwens jaloers op mensen die snel slapen, doorslapen en uitgerust wakker worden. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:08

Oma begon weer wat op te knappen *\o/* Toen mijn vader zei het kan ook komen van de prik leefde ze weer helemaal op :') Stom dat de verpleging er nog niet aan gedacht had , maar kan gebeuren! Ze was vooral heel bang en verdrietig omdat ze dacht dat het van wat anders kwam.

Alsnog bedankt iedereen hier voor jullie lieve berichten doet mij goed!

--

Ik lig nu ook op vrijdagavond om 10 uur op bed. Ik heb hoofdpijn en ben gewoon ontzettend moe. Dit is wel echt mijn eigen schuld omdat ik vaak pas na 2 uur ga slapen ( heeft ook te maken helaas met mijn dwangneurose) wel val ik vaak direct in slaap maar de laatste 2 weken was het vaak tussen de 6 en 7 uurtjes slaap of te wel: te weinig! Hoop het vannacht goed aan te pakken dan ben ik morgen wel weer fit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:13

marley93 schreef:
Ik ben ook jaloers op mensen die snel in slaap vallen. Dat is een kunst die ik nooit onder de knie heb gekregen.
Same, tenzij ik ga sporten vlak voor het slapengaan, dan lig ik binnen no-time KO itt veel mensen. :=
Ik probeer wel ergens tussen 10 en 11 te gaan slapen, maar vaak wordt het pas tegen twaalven, tenzij ik heel moe ben, en dan lig ik daarna nog heel lang te malen.

Zebrastreep: Wat fijn! Die zorgen dragen wss ook niet bij aan hoe ze zich voelt, maar hopelijk blijft die stress nu weg. :(:)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:29

Iemand uit BE heeft geld naar mij overgemaakt, en normaal heb ik dit gelijk. Maar nu dus niet :+ En ik kan online de verwerkingstijden van BE naar ABN niet vinden.

Nu weet ik niet of ik het pakket al moet versturen of niet. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:37

Wat fijn van je oma Zebrastreep! Fijn ook dat ze wat meer gerustgesteld is nu, dat is ook wat waard!

Lestrange hoe gaat het nu met je zusje?

Interessant om te lezen dat meer mensen vandaag moe zijn, ik ben daarstraks random in slaap gevallen. Ik had een koptelefoon op met muziek aan om wakker te blijven maar het heeft niet geholpen :') en nu ben ik klaarwakker en morgen gaat de wekker weer om 6 uur yay

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:37

Mkango schreef:
marley93 schreef:
Same, tenzij ik ga sporten vlak voor het slapengaan, dan lig ik binnen no-time KO itt veel mensen. :=
Ik probeer wel ergens tussen 10 en 11 te gaan slapen, maar vaak wordt het pas tegen twaalven, tenzij ik heel moe ben, en dan lig ik daarna nog heel lang te malen.

Zebrastreep: Wat fijn! Die zorgen dragen wss ook niet bij aan hoe ze zich voelt, maar hopelijk blijft die stress nu weg. :(:)

Ze is logisch ook bang om te sterven... Ze vindt het heel eng wat veel emoties en stress oplevert. Ze is geestelijk gewoon nog goed bij dus ze krijgt alles zeer bewust mee. Maar ze kan nu in ieder geval met een beetje een gerust hart slapen.

@michelle__

Kan een paar dagen duren. Ik had ooit via marktplaats een gitaar verkocht en die moest naar Rotterdam , maar het geld werd overgemaakt vanaf een Duitse bank. Ik heb denk ik ook wel bijna een week gewacht totdat geld binnen was. Ik had steeds contact met de koper en had ook eerlijk gezegd dat ik het pas verstuur als het geld erop stond. Deze man vond dat gelukkig geen enkel probleem.

Ik kon toen ook nergens vinden hoelang het kan duren voordat het geld overgemaakt kon zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:48

Ohhh Danielleeee_, wat een aso's, zeg...! Dat bonken op de muren ook, jemig.

Fijn dat je oma weer opknapt, Zebrastreep!

Gek, michelle_. Ik zou zelf niks versturen als ik het geld nog niet heb.

Ik erger me aan het afvalsysteem van mijn woonplaats. Alles gescheiden (prima), en restafval moet in een ondergrondse zuil waar je bijna €3,50 per keer voor betaalt. Ik kan mijn afval hier niet langer dan een week in huis bewaren voor het gaat stinken (geen berging of tuin oid), maar het tikt wel aan om steeds een klein zakje weg te gooien. Dat hebben meer mensen, dus in elk struikje zie je gedumpt afval of mensen proppen restafval bij hun glaswerk, papier, plastic, etc... :roll: Also, mensen zetten hun glas aan de weg in plastic zakken. Afvaldienst haalt het glas op, laat de plastic zakken liggen en die waaien dan weer de hele stad door.. :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:50

Ben nog wakker, maar ga zo wel naar bed. Druk bezig geweest in de keuken uiteindelijk, maar mijn rug vind mij nu niet lief meer.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 22:56

Benthhh schreef:
Ik ben jaloers op de mensen die 'normale' hoeveelheid slapen haha

Haha, ik slaap op werkdagen om 21:30. Zodra ik mijn bed raak ben ik weg. Wordt dan 1 a 2 keer in de nacht wakker, even plassen, en hup weer door slapen. Heerlijk!!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 23:41

Dat ik de oma onderbroeken van Zeeman zo goed vind zitten zodat ik er morgen meer van koop.Maar ik ben 53 en nog niet toe aan oma onderbroeken

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 23:42

Hier gaan wij toch ook gemiddeld tussen 21.30 en 22u naar bed. De wekker van m'n man gaat vaak tussen 5 en 6 en die van mij om 6u.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 00:02

Kan niet slapen :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 00:10

Ik ben een echte nachtuil. Zit er normaal niet voor twaalven in. Als ik consequent om 6 of vroeger uit moet ga ik wel iets eerder slapen. Ik functioneer best op gemiddeld 7u slaap per nacht maar die verdeel ik meestal. Werkdagen 5-6 en weekend wat langer.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 05:45

4x moeten remmen voor een konijn/haas in een rijtijd van 28 minuten :o?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 07:41

Jagers en een hond die helemaal van slag is, want die denkt vuurwerk...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 07:43

Krijg het oog niet goed in een schets van een ram. Heb m al 5x overnieuw gedaan dus er moet een andere verhouding niet kloppen maar ik zie niet welke dan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 08:23

Gebroken wakker geworden. Heel onrustig geslapen met iedere keer wakker worden. Eerste keer was om een zwaar gewicht dat op mijn benen lag te slapen (slapende voet) en rest was dat ik het bloedheet had en zelfs heel fout dekens afgegooid. Wat niet gek is als er 2 katten klem tegen je aan liggen te slapen.

Uwv die in gebreke blijft en mij voor deze maand met iets meer dan 800 euro netto laten zitten terwijl ik recht op nabetaling zou hebben.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:33

Dat het feit dat ik savonds bijtijds naar bed ga(Als ik mn ogen echt niet meer open kan houden) rond 11 uur meestal. Betekent dat ik steeds wel om 7 uur al klaarwakker ben

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 10:05

Gisteravond nog met een positief gevoel gaan slapen en nu direct weer een dikke domper..

Werden gebeld en ik dacht al dit is niet goed. Mijn vader en mijn oom moesten per direct naar mijn oma komen want het ging absoluut niet goed... Waarschijnlijk krijg ik haar al niet levend meer te zien maar dat kan ik nog wel accepteren. Het idee dat ze straks pijn vrij is en geen zorgen meer heeft gun ik haar zo...

Waar ik wel van baal had ik mijn onderbuik gevoel uit moeten spreken voor haar tweede vaccinatie? Ik schoof het steeds weg. Het is niet zo dat ik tegen vaccineren ben ik heb zelf ook pfizer gehad maar het zou zo banketstaaf zijn als ze er aan overlijd. Maar misschien bespaard het een lijdensweg