Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ik had echt gehoopt dat jouw lootje toch vroeg of laat nog even iets zou laten weten. Echt zó balen dat ze jou heeft laten zitten...En het is nu ook wel duidelijk wie mijn lootje was.
rink schreef:Of zeg het desnoods alleen tegen het beheer, die dan het lootje en Santa kan inlichten. Ik snap best dat niet iedereen wil dat privé-aangelegenheden in het topic terechtkomen, dat zou ik zelf ook niet snel doen, maar ik zou wel zorgen dat de direct betrokken deelnemers op de hoogte worden gesteld.Ja er kan van alles gebeuren dat je niet in staat bent om mee te doen maar meld dit dan gewoon en wees een grote meid en zeg gewoon dat het om wat voor reden dan ook niet gelukt is in dit topic.. maar wees eerlijk, dat vind ik wel het meest kwalijke..
Mkango schreef:rink schreef:Of zeg het desnoods alleen tegen het beheer, die dan het lootje en Santa kan inlichten. Ik snap best dat niet iedereen wil dat privé-aangelegenheden in het topic terechtkomen, dat zou ik zelf ook niet snel doen, maar ik zou wel zorgen dat de direct betrokken deelnemers op de hoogte worden gesteld.Ja er kan van alles gebeuren dat je niet in staat bent om mee te doen maar meld dit dan gewoon en wees een grote meid en zeg gewoon dat het om wat voor reden dan ook niet gelukt is in dit topic.. maar wees eerlijk, dat vind ik wel het meest kwalijke..