Op deze link van Rijksoverheid staat van wel (zie afbeelding hieronder)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:moonsparkle schreef:Ik lees net op teletekst dat het omt wil onderzoeken of restaurants toch open kunnen blijven.
Ik las dat het kabinet advies van omt niet heeft meegenomen toch? En strenger is geweest?
mysa schreef:Zwalkend beleid. Horeca-ondernemers leven zo steeds tussen hoop en vrees.
verootjoo schreef:Huh, maar dit is toch krom? Je zou toch denken 30mensen buiten en 4 binnenIk had het echt andersom begrepen
idinn schreef:Ik kwam vanmorgen een hele goede post tegen: in plaats van discussiëren wat we van de regels vinden, gewoon aan de regels houden. Des te eerder kunnen we ons gewone leven weer oppakken.
Olle schreef:idinn schreef:Ik kwam vanmorgen een hele goede post tegen: in plaats van discussiëren wat we van de regels vinden, gewoon aan de regels houden. Des te eerder kunnen we ons gewone leven weer oppakken.
Volgens mij is dit bijna een letterlijke quote van wat dhr. Rutte gisteravond ook zei in zijn persconferentie.
Olle schreef:[***] schreef:Ik kwam vanmorgen een hele goede post tegen: in plaats van discussiëren wat we van de regels vinden, gewoon aan de regels houden. Des te eerder kunnen we ons gewone leven weer oppakken.
Volgens mij is dit bijna een letterlijke quote van wat dhr. Rutte gisteravond ook zei in zijn persconferentie.
Muze schreef:Weet iemand ook hoe het zit met opleidingen/ cursussen/ trainingen die niet op een officiële school plaatsvinden?
Dus Bv opleidingen binnen de paarden( denk aan massage, cursus bekappen. Dergelijke dingen)
lenaa_tje schreef:@bo_y https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... ijks-leven
Op deze link van Rijksoverheid staat van wel (zie afbeelding hieronder)[ [url=m/NgknfY.png]Afbeelding[/url] ]
mysa schreef:Zwalkend beleid. Horeca-ondernemers leven zo steeds tussen hoop en vrees.
MyWishMax schreef:Maar dan is paardrijden toch ook een individuele sport met groepslessen? Dus een groepsles in binnenbak mag met 30, buitenbak met 4.
We zullen het wel horen, maar ik hoop dat we niet weer een beperking van aantal paarden per bak krijgen. Dat is erg lastig op grote pensionstal als alle kinderlessen door mogen gaan en afstand is makkelijk te paard.