bigone schreef:Pien, goede beslissing , minder onderhoud en kosten en toch prettig blijven leven. Met je man en dieren.
Dat laatste helaas niet. Chico is 7 april overleden en Polie staat vlakbij in de kudde bij vrienden.
Dat heeft mede het besluit enorm bepaald om id fermette gaan wonen, want met paarden kan dit niet.
Omdat dit te vroeg komt, so zonder paarden, gaan we een luxe b&b in de zomer doen.
Door corona wordt er te weinig verdiend om deze paardenhobby met tweede nieuwe paard dan binnen een jaar (Chico was het 1ste) te kunnen betalen. Huilen heeft geen zin, dus we gaan voorwaarts met nieuwe plannen en dat is toch heel leuk.
Citaat:
Pien hoe bedoel je dat in de winter is het uit met de pret? Ga je dan niet meer afspreken omdat het dan binnen moet?
Dat denk ik. Mijn vriendin is extra kwetsbaar want immuniteitsysteem is zwakker vanwege medicatie borstkanker. Mijn man is 77 dus ook kwetsbaar. Mijn andere vriendin hier heeft een bloedziekte, dus ook kwetsbaar. Dus blijft nog 1 wandelvriendin over . Of covid moet hier vrijwel op 0 percentage blijven staan. Dan wordt het weer wat anders.
Ik blijf hopen op vaccinatie cq spontaan verdwijnenvan covid net als SARS. .