Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Niet alleen de vakantiegangers zijn het zat. Iedereen is het zat
Pandora2 schreef:Ik volg al die kleurtjes niet zo want ik ga al jaren niet op vakantie, maar met een geldig vaccinatiebriefje of een negatieve test kan je toch gewoon op vakantie?
Of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd ?
Relaxed schreef:Pandora2 schreef:Ik volg al die kleurtjes niet zo want ik ga al jaren niet op vakantie, maar met een geldig vaccinatiebriefje of een negatieve test kan je toch gewoon op vakantie?
Of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd ?
Ja, maar de kans is wel dat andere landen meer maatregelen nemen en 'we' er niet meer heen mogen (alhoewel volgens mij nog geen enkel land dat heeft gedaan?)
Echwel schreef:Ik heb zelfs voor Nederland al jaren een doorlopende reisverzekering
Eigenlijk nooit aan gedacht stop te zetten afgelopen 2 jaar
Neonlight schreef:Ik vraag me af of de meeste door hebben dat veel verzekeraars niet dekken. Sprak vorige week iemand die bij hoog en laag beweerde dat ze alleen niet dekte bij Corona. Mijn reisverzekering, Interpolis, dekt niets meer. En het grote deel niet, meeste grote niet, zie ook https://www.consumentenbond.nl/reisverz ... e-gebieden.
Neonlight schreef:Dat is mooi, want ik heb vorige week woensdag nog gekeken bij de FAQ en toen stond dat je ook voor andere gevallen niet verzekerd bent. Wellicht dat ze het dus veranderd hebben in de afgelopen week? De site van consumentenbond heb ik later gevonden toen ik aan het zoeken was naar een andere reisverzekering, om die tijdelijk af te sluiten voor onze vakantie. Mijn bewering is zeker niet daarop gebaseerd.![]()
Ik ben getriggerd door een uitzending op nederland 1 vorige week, waar dit uitvoerig behandeld werd want de meeste mensen hebben dat niet in de gaten.
poes schreef:Wel een goede om het even te checken ja. Onze verzekering zegt inmiddels dat Corona bekend is en dus geen onvoorziene gebeurtenis en sluiten dus ook al veel uit nu errond.