Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Amandavd schreef:Aan dat irritante wijf die haar rothondje al 20 min laat keffen op het plein in onze straat omdat ze zo nodig moet ouwehoeren met iemand anders. Dat schelle geblaf, ik krijg daar echt moordneigingen van.
Zo eentje hebben wij hier direct achter, die schopt het beestje de tuin in en laat hem daar tekeer gaan. Die hond triggert op elk geluid. Af en toe hoor je een "nee Fikkie, stil zijn", meestal niet eens omdat ze dan zelf gewoon binnen zijn. Ook om 12 uur 's nachts. Al jaren bijna elke dag. Supertof...
iirrssjjee schreef:Klantenservice van KPN... Ik wil gewoon iemand aan de lijn krijgen om onze problemen op te lossen, niet een sms krijgen met een link om te kijken of ons probleem daar misschien tussen staat....
friendly schreef:iirrssjjee schreef:Klantenservice van KPN... Ik wil gewoon iemand aan de lijn krijgen om onze problemen op te lossen, niet een sms krijgen met een link om te kijken of ons probleem daar misschien tussen staat....
Niks doen. Als je blijft hangen krijg je wel iemand te spreken. Heb ik nu 2x gedaan vorige week en ik kreeg elke keer toen iemand aan de lijn.
Loeky01 schreef:Lestrange01 schreef:Aan dat ik heel graag met therapie wil beginnen, maar de praktijk ondersteuner me heeft verteld dat er geen organisaties zijn binnen redelijke reis afstand die mensen willen behandelen die complexe problematiek hebben én een chronische ziekte die pijn veroorzaakt. Dus dat ze me niet door kan verwijzen. Toen ik vroeg wat ik dan nog meer kan doen wist zij het ook niet... lekker dan
Kan het ook niet uit eigen zak gaan betalen dus dan houdt het op
Dit zou ik even voorleggen bij je zorgverzekering... Ik vind dit alles behalve acceptabel. Je zorgverzekering kan bemiddelen voor je, eventjes met ze bellen en kijken of ze je verder willen helpen. Ik wil je via pb gerust helpen met doe hoe en wat
Mkango schreef:Ik stootte m’n dweilemmer om en zit nu al ruim een uur op de bank te wachten tot mijn vloer droog is.Het nadeel van het credo “I am a child of Africa, I don’t wear shoes!” is namelijk dat je voeten aan het einde van de dag niet superschoon meer zijn en mooie voetstapjes achterlaten als je over een natte vloer banjert.
(Edit: overigens draag ik in het openbaar wel gewoon schoenen, maar niet als ik in of om het huis rondwandel.)
Steeph schreef:Ik ben corona-moe. Ik wil gewoon weer werken, naar stage, m'n opleiding afmaken, niet extra hoeven lenen. Ik had het voor elkaar dat ik een half jaar minder stage kon lopen en dus een berg minder studieschuld, gaat allemaal niet door als het zo door gaat. School geeft ook nog niet thuis, wil alleen een vervangende theoretische opdracht voor maximaal 4 weken goed keuren (en die theoretische opdracht moet dan wel vanuit het stagebedrijf komen, maar de eisen daar aan moet je ze ook niet vragen).
Als het zo door gaat krijgen ze volgend jaar problemen met het plaatsen van nieuwe stagiaires omdat de oude nog niet weg zijn vanwege studievertraging.
Bij dragen aan sociale hulpverlening (van vrijwilligen bij het Rode Kruis tot verplegen in het ziekenhuis) is ook op eigen risico. Eventuele vertraging die je daardoor oploopt is ook eigen probleem.
Eigenlijk kun je dus niks, mag je niks, krijg je niks, en moet je het maar uitzoeken. Ik ben boos, verdrietig en radeloos door elkaar.
Ik wil gewoon aan het werk