Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Fijne feestdagen allemaal! Hopelijk zijn de laatste pakketten ook snel binnen en/of geraden!
Kunnen we niet een Secret Paashaas doen met de Pasen?
8nnemiek schreef:Ik wil de organisatie ook bedanken!
Het was voor mij de eerste SSS, maar enorm geslaagd!
Ik heb mezelf nog een extra kadootje gegeven; deze had ik al gekocht voordat we de lootjes kregen, en stond op de flop-lijst van mijn lootje.. Dat vond ik niet heel erg![]()
[ [url=m/HGmLuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat het laatste pakketje snel aankomt.
En dat de laatste ontvangers hun Santa alsnog proberen te raden, of desnoods om een extra hint vragen.
Ik zag dat PrinceAmos zelfs nog geen foto's heeft geplaatst van het pakket. Kleine moeite toch?
M_D_H schreef:8nnemiek schreef:Ik wil de organisatie ook bedanken!
Het was voor mij de eerste SSS, maar enorm geslaagd!
Ik heb mezelf nog een extra kadootje gegeven; deze had ik al gekocht voordat we de lootjes kregen, en stond op de flop-lijst van mijn lootje.. Dat vond ik niet heel erg![]()
[ [url=m/HGmLuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat het laatste pakketje snel aankomt.
En dat de laatste ontvangers hun Santa alsnog proberen te raden, of desnoods om een extra hint vragen.
Ik zag dat PrinceAmos zelfs nog geen foto's heeft geplaatst van het pakket. Kleine moeite toch?
Teveel wil ik er niet over kwijt maar,
PrinceAmos hebben wij contact mee en heeft vanwege persoonlijke omstandigheden nu niet de tijd om met secret santa bezig te zijn.
Apple schreef:Iedereen hele fijne feestdagen![]()
Organisatie weer hartelijk bedankt![]()
Vandaag de cherry lik-it mee naar stal. Jimmy at het gelijk blij op (alles wat wordt aangeboden door de mens is om te eten, inclusief de mens zelf). De Dais (zoals al gedacht) nam het in haar mond en het kwam er met kerende post weer uit 'moet ik niet'
.
Chippy at het in eerste instantie blij op. Keek vervolgens wat sceptisch, stond nog een poos te smakken en wilde daarna ook zijn wortels niet meer. Die is nu van mening dat ik hem wilde vergiftigen
![]()