Oja, ik wilde nog op Saul reageren. Allereerst zie je er hartstikke goed uit!! De kleding die je nu laat zien maakt je vrij “recht”. Volgens mij zouden dingen als een omslagjurk (of jurkje met een koordje of riem thv je taille), flared en/of high waist pantalon, midi rok met plooien of een top met pofmouwen je heel mooi staan. Ik weet niet ik welk deel van het land je woont, maar bij Rinsma in Gorredijk kan je een afspraak maken met een personal shopper. Ik heb dat wel eeens gedaan voor een bruiloftsoutfit, maar ook voor je dagelijkse kleding kan dat heel leuk en verfrissend zijn .
Allebei de twee jurken vind ik prachtig en goed staan!
Frummels
Geplaatst: 20-05-22 16:44
Wat een mooie jurkjes komen er allemaal voorbij! Word er helemaal blij van
Ik heb geloof ik al een jaar of 2 geen outfits meer gepost. Iets met thuiswerken enzo haha. Vanavond uit eten bij het strand. Ik denk beige sandalen met een blokhak erbij.
Welke jurk? de andere kant is t uitzicht nog mooier! Maar daar heb ik geen spiegel dus daar kan ik geen outfit foto’s maken haha.
Saul
Geplaatst: 21-05-22 12:27
Lau die outfit staat je fantastisch !
Kletskoekje wat een schattig jurkje
Magic ik vind hem mega gaaf !
Noeps wat een leuke outfit zo. Super leuk jurkje.
En frummel zowel jouw jurk als uitzicht
Sorry als ik iemand vergeten ben. Kon het niet allemaal onthouden
Oh en Iedereen bedankt voor het meedenken! De broek is terug en er is een ander model onderweg. Dus wellicht vraag ik straks nog een keer om jullie mening
Die blouse lijkt me wel goed hoor, als je naar de schoudernaden kijkt. En juist een leuk model als je nog wat onzeker bent over je buik, draag het zelf ook graag!
Ik zou eerder voor een donkere broek gaan als ik jou was.
@Noeps: vrolijk jurkje! Staat je goed @Frummels: Waauw, je ziet er mooi uit! Het uitzicht is ook prachtig! @Saul: die blouse met jeans is heel mooi. Misschien eens een high waist skinny proberen? Die grijze broek weet ik ook niet helemaal. @DL: Waauw, gave jurk! Staat je prachtig.
Ik ben trots op mezelf. Ik haat mijn blote benen en liep zelfs bij 30 graden in lange broek. Nu heb ik een rokje gekocht!
Bedankt voor jullie reacties. Ze zijn wit, een jaar fulltime in de zon en ze zijn nog wit, ik heb altijd rode bultjes en littekenweefsel als bultje. Maar ik probeer me niet druk te maken!
Vandaag dit! Mijn vriend noemt me ‘Kelly’ van de Kelly Family