Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:10

Mijn ergernis vandaag woont naast me. De buren hebben al de hele dag ruzie. Mijn hemel wat kan die vrouw krijsen. :roll:

Sonja_vR

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:36

O jee
Jij ook al Tica (hier was het gisteren bal )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 20:41

Ze zijn nu even stil. Ik ben bang dat ze het straks gaan goedmaken. :') Dat is niet stiller. (dan doe ik oortjes in!)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:08

Dat ik helemaal klaar ben met Ziggo -:(-
Voor juli al een doos op de post gedaan met al hun meuk er in omdat we het abonnement hebben opgezegd. Niks meer van gehoord, op vakantie gegaan, brief gekregen ter herinnering maar als we het al op de post hadden gedaan hoefden we geen actie te ondernemen. Dus geen actie ondernomen.
Nu, bijna 3 maanden later (!) krijg ik een extra factuur, of ik even €20 wil betalen voor de Mediabox.
Me hol dat ze die €20 krijgen! Ga het over dat pakket lekker uitvechten met PostNL, jullie hebben de T&T ook die jullie naar mij hebben opgestuurd :evaw:

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:13

Hier ook ziggo..!! Al een maand aan het bellen we zouden een pakket krijgen want daar betalen we al jaren voor maar hadden we niet... onderhand al 10 keer gebeld maar je raad het al.... geen zenders! -O-

Morgen maar weer bellen

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:15

Het enige wat ik je kan aanraden is overstappen :n
We zitten nu bij Tele2, een stuk goedkoper en veel meer voor terug!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:18

Hier werkt bellen ook nooit, maar als je de chat op fb erbij pakt dan kunnen ze ineens heel goed helpen en oplossen :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:22

Ik had zulke slome WiFi dat instagram verhalen al niet laden. En dus de router een reset gegeven. Nou dat was blijkbaar een belediging. Alle lampjes branden maar geen WiFi voor Marly. :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:06

Dat de band van mn auto lek is. Ik wist dat ik nieuwe banden nodig had, maar hier kon ik nog wel een maandje mee doen zeiden ze. Nou dus niet :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:08

Dat mijn ouders morgen op vakantie gaan en ik zo jaloers ben, ik moet nog een maandje wachten maar ik ben er nu al zo aan toe.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:15

Dat vanaf volgende week 6 weken lang de vloer van de buurman wordt vervangen. Voor hem erg genoeg maar ik vind het minder als ik avonddienst heb gehad...

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:19

Dat het een chaos was in m’n hoofd vandaag. Sta ik bij de shoarmatent want geen energie om te koken: portemonnee vergeten. Kon ik terug om m op te halen.

De reden van de chaos is dan wel weer leuk: onze hond is na een week en een dag gevonden!!! Ze maakt het goed! En heeft een file veroorzaakt doordat een drukke weg voor haar afgesloten :'). Trutje <3. Nu zo moe van het non-stop zoeken en de slapeloze nachten dat ik enerzijds omval maar anderzijds, tja, nog steeds chaos in m’n hoofd :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:34

fjordjes schreef:
Dat vanaf volgende week 6 weken lang de vloer van de buurman wordt vervangen. Voor hem erg genoeg maar ik vind het minder als ik avonddienst heb gehad...

Kun je niet tijdelijk ergens anders slapen na een avonddienst?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:34

Mo_86 schreef:
Dat het een chaos was in m’n hoofd vandaag. Sta ik bij de shoarmatent want geen energie om te koken: portemonnee vergeten. Kon ik terug om m op te halen.

De reden van de chaos is dan wel weer leuk: onze hond is na een week en een dag gevonden!!! Ze maakt het goed! En heeft een file veroorzaakt doordat een drukke weg voor haar afgesloten :'). Trutje <3. Nu zo moe van het non-stop zoeken en de slapeloze nachten dat ik enerzijds omval maar anderzijds, tja, nog steeds chaos in m’n hoofd :')

Wat goed dat je hond terug is *\o/*

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:47

Fijn dat je hond terug is Mo!

Ik erger me aan het klote vuurwerk hier. _-:( (Al stopt het nu net -toevallig- even)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:54

Ineke2 schreef:
fjordjes schreef:

Kun je niet tijdelijk ergens anders slapen na een avonddienst?

Nee helaas niet

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:58

fjordjes schreef:

6 weken!?!?! 1 mannetje met een hamer en een beitel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 23:14

fjordjes schreef:

6 weken? Hoe dan?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 00:36

Anoniem schreef:
Ze zijn nu even stil. Ik ben bang dat ze het straks gaan goedmaken. :') Dat is niet stiller. (dan doe ik oortjes in!)

O damn.... ik denk in plaatjes
En mijn buren doen niet aan goed maken...
Dat weiger ik -O- :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 06:10

2 autos die mij gingen inhalen terwijl ik 50 meter verderop links af moet slaan een erf op.
Heb getoetert uit reflex.
Had ik eigenlijk niet moeten doen omdat het nog zo vroeg was. :Y)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 09:03

Cowboy55 schreef:
fjordjes schreef:

6 weken!?!?! 1 mannetje met een hamer en een beitel?

Er zit een constructie fout in de watertoevoer of afvoer van de badkamer en dat water is onder de vloer doorgelopen ook naar de andere buurvrouw. Op de hoek hadden die hetzelfde probleem. De hele vloer moet eruit, alles moet drogen en de vloerverwarming eruit. Buurman zit 6 weken op een vakantiepark in de buurt en op de parkeerplaats komt een grote container te staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 10:42

Dat kitten het voorzien heeft op mijn broodje ei. :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 11:03

Marcella schreef:
Dat kitten het voorzien heeft op mijn broodje ei. :')

Herkenbaar. Onze kitten snapt het ook nog niet zo goed dat mijn eten niet voor haar is. Moet d'r echt 10x wegzetten telkens, pfft. Volhardend ding :') As we speak, zit ze aan m'n spijkerjasje te knabbelen en krabben :roll: Je blijft bezig hihi.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 11:11

Die heeft sinds gisteren ineens dat ze helemaal verzot is op ei. Maar zou ook kunnen dat het eigen gebakken brood is waarop ze op aast.

Zie ook dat ze binnenkort een keer in de wc eindigt door haar nieuwsgierigheid en vanmorgen heel vroeg mijn glas drinken omgegooid.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 12:18

Waarschijnlijk het laatste weekend met echt lekker weer en ik zit vast op het werk. Had eigenlijk een doggy plons staan en een festival, daarbij is het het perfecte weer voor een bosritje -O-