Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nine1987 schreef:'t enige wat ik qua lijken heb meegemaakt, is dat ik toevallig na werk langsfietste toen ze deze man uit het water visten..
https://www.ad.nl/alphen/lichaam-van-ve ... ~a1622d0b/
DeMolenhoek schreef:Idd. Was in juni en ze lag er al 2 dagen dus moet niet zeggen hoe ze eruit zag. Was op een snelwegparking. Druk weekend, iedereen naar zee. Op de camera’s zag je er talloze auto’s naast parkeren en niemand had het door. Ze zat op de bestuurderszetel dus zeker niet onopgemerkt ergens achterin.
webster543 schreef:Iemand die zich een paar uur ervoor van het leven heeft beroofd door verhanging. Wij betreden de woning, horen muziek van een radio op het eerste verdiep. Je gaat naar boven en je weet dat het te laat is. De trap naar de zolder nemen en daar hangt hij. Hetgeen mij het meeste bij blijft van die verhanging, waren de gedroogde snottebellen die uit zijn neus hingen.
Jojoju schreef:Ik liep mijn eerste stage en ik ging een bewoner wakker maken, alleen was deze in de nacht overleden. Ik was toen net 16 en vond haar in bed, ook best luguber. Wat helemaal verontrustend was, was dat ik geen enkele begeleiding kreeg. Sta je daar als 16 jarige introvert.