Je bent toch als ouders verdorie de baas maar zo te lezen bepalen die dochters de sfeer. Ik vind dat bizar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Hier anders opgevoed. Iedere zomer op vakantie, Kroatië of zuid Frankrijk, varen met de boot. En natuurlijk was er wel eens herrie tussen mij en mijn broers maar als mijn ouders ons verzochten om te kappen, dan luisterden we wel. Ik vertel net tegen Quera dat ik wel eens ben gedumpt bij een haventje omdat ik zat te etteren op de boot. Ik zei "jullie laten me niet hier achter" en toen deden ze dat wel.ik heb er van geleerd!
Je bent toch als ouders verdorie de baas maar zo te lezen bepalen die dochters de sfeer. Ik vind dat bizar.
MarcoBorsato schreef:Je bent nog steeds verschrikkelijk hoor.
Sintara schreef:Ik heb als oudste gewoon heel lang niet willen erkennen dat mijn broertje fysiek de sterkste was. Dat kon niet want ik was ouder. Toch?Ik heb met mn broertje gewoon alles als kind al uitgevochten, nu is er niks meer te vechten en zijn we heel close.
Sintara schreef:Ik heb als oudste gewoon heel lang niet willen erkennen dat mijn broertje fysiek de sterkste was. Dat kon niet want ik was ouder. Toch?Ik heb met mn broertje gewoon alles als kind al uitgevochten, nu is er niks meer te vechten en zijn we heel close.
DeMolenhoek schreef:Herkanbaar verhaal Lor. Was hier ook zo! Wel al een paar keer gehad dat 1 van de ouders een stiekeme ontmoeting proberen te regelen. Word je uitgenodigd voor een etentje en kom je er last minute achter dat ze er ook bij is. 1 x er te laat achter gekomen. Pas bij binnenkomst namelijk.Vraagt mijn vader ook nog serieus of ik haar een knuffel wil geven zodat hij een foto van ons kon maken. Nou niet dus
Maar goed, moeder is even gek als haar en mijn vader even egoïstisch. Was wel te verwachten dat 1 van de 3 de slechte eigenschappen van beide mee kreeg