Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cubone schreef:WEG met fooi - VOOR normale salarissen MET tegemoetkoming voor werken op feestdagenBij een restaurant dat zijn personeel een net salaris betaald betaal ik graag een paar euro extra voor de avond
verootjoo schreef:Als ik een grote geldprijs zou winnen zou ik überhaupt helemaal niks zeggen tegen wie dan ook
Kan alleen maar ellende opleveren. Gewoon doorgaan met leven zoals je leeft maar dan met wat extra nullen op de bank.
Moestuin schreef:Wij zitten bij de tuin van het ijssalon. Zit er hier al een kwartier een oudere vrouw naast ons met haar kleinzoon die op het springkasteel zit. Komt dat kind een ijsje vragen en die krijgt een snoepje uit haar handtas. Wacht wat? Je zit echt op het afgesloten terras van een ijssalon en dan koop je niets? Want het is te druk? (5 minuten terug stond er niemand) Ik vind daar wat van. Het is geen openbare speeltuin ofzo.
DuoPenotti schreef:Maar stel, kindje heeft een paar keer gevraagd ik wil daar graag op het springkussen.
Oma heeft gezegd nee, want ik heb geen geld voor een ijsje.
Kind zeurt door, oma geeft toe, ja op het springkussen mag een ijsje niet.
Je weet niet hoe het is gegaan.
Rytir schreef:Gister een gierige actie live meegemaakt in de supermarkt. Een wat oudere mevrouw was de plantenhoek aan het bekijken. Knakte sneaky een paar van de stengels van een boeket en vroeg toen aan de caissière of ze korting kon krijgen vanwege de geknakte bloemen...
DuoPenotti schreef:Nee ik doe dat ook niet.
Maar als oma het moeilijk vind nee te zeggen tegen het kind. Hem niet teleur wil stellen?
Ik vind dit nu groter gemaakt worden dan het is.
Is het netjes, misschien niet, maar ach... er zijn ergere dingen denk ik dan
Poekkie schreef:DuoPenotti schreef:Nee ik doe dat ook niet.
Maar als oma het moeilijk vind nee te zeggen tegen het kind. Hem niet teleur wil stellen?
Ik vind dit nu groter gemaakt worden dan het is.
Is het netjes, misschien niet, maar ach... er zijn ergere dingen denk ik dan
Dus elke zeurende peuter moet zijn zin krijgen ten koste van andermans materiaal?
Ik begrijp dat nog steeds niet. Als peuter zeurt dat hij hier naar de paarden wil gaan, mag er hier ook opeens een wildvreemde peuter bij mijn hek of op stal staan dan?
DuoPenotti schreef:Dat is geen vergelijk. Dat is echt prive.
Zo'n ijsalon natuurlijk niet.
En ten koste van materiaal, ga er vanuit dat hij hem niet gesloopt heeft
Zowel maakt een ijsje dat ook niet meer goed.
Ja sorry ik vind het drama om niks. Maar goed mijn mening.