Maar geen likes tonen vind ik niet leuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:
Ghostattack schreef:Waar vinden jullie die activiteit statistieken? Ik zie het nergens.. Wil het ook eigenlijk niet zien maar toch
Sheehan schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wel veel negatief geklaag hierMisschien kunnen we beter tips en oplossingen proberen te zoeken ipv alleen maar zeggen hoe slecht het gaat
Shanna schreef:Ik heb de lijst aangepast, als het goed is moet hij zo weer kloppen. Staan er toch nog links/ namen op die al geruime tijd niet meer actief zijn (en dus van de lijst af kunnen), of mensen die graag op de lijst willen, laat me dat dan even weten per PB!
xTitanic schreef:Ghostattack schreef:[ [url=m/2Lak7H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar dan?Is dit weer zo'n feature die Instagram maar bij de helft van de gebruikers uitrolt?
Je moet wel een bedrijfsaccount hebben daarvoor, of heb je die al?
xTitanic schreef:Sheehan schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het wel veel negatief geklaag hierMisschien kunnen we beter tips en oplossingen proberen te zoeken ipv alleen maar zeggen hoe slecht het gaat
Inderdaad, en het is altijd ik ik ikmaar dat is niet meer dan logisch uiteraard
Zelf ben heb ik echt de ingesteldheid gekregen(altijd gehad eigenlijk).. go with the flowen soms krijg ik meer likes dan ik volgers heb, soms geraak ik nog niet eens aan de helft, so be it. En sommige accounts die eindeloos zagen over het feit dat hun bereik naar beneden gaat en dat ook nog eens posten etc.. krijg ik het van
![]()
Probeer het ook echt als een community te zien, als ik werk tegen kom dat mij inspireert deel ik dat in mijn story etc. Steun ik die mensen (of omgekeerd). Dat kom ik ook vaker tegen en dat vind ik wel fijn. Instagram is een geweldig platform hiervoor!