Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirthheee schreef:anne_bento schreef:Deze Engelsman woont hier al 10 jaar dus die zal niet zomaar weggaan denk ik haha.. nu heb ik wel een mening over buitenlanders die al zo lang in NL wonen en nog steeds geen NL praten....
10 jaar? Dan vind ik wel dat je nederlands moet kunnen.
Relaxed schreef:Wat is er aan de hand op je werk?
Yltje schreef:Hmm nee Lieveli, sorry verkeerd verwoord. Dat is nogal eens een punt bij mij excuses.
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik altijd in ben voor een goed gesprek en te zien wat eruit voort komt.
Nu is het gesprek ook duidelijk nog gaande en heb ik ook aangegeven dat ik het wel heftig vind wat hij heeft verteld en dat ik niet precies weet wat ik ermee moet. Ik maak hem ten alle tijde duidelijk hoe in erin sta en zal hem ook niet in de waan laten dat het meer zou kunnen worden als dat ik het idee heb. ( je weet tenslotte maar nooit )
Bedoelde meer als hij het zo gaat doen dat ik me (nu) al verplicht voel om hem ten alle tijde te helpen dat het dan wat ingewikkeld word. Het is en blijft een date app, ik spreek hem nog niet zo lang en het was tot nu toe heel simpel en eens vragen wat een ieder had gedaan van het weekend. En nu kwam hij ineens met dit verhaal en dat geloof ik ook gerust wel, maar het moet niet zo zijn dat omdat hij dat nu heeft verteld ik er altijd voor hem moet zijn omdat ik het weet.
Ik denk dat ik het nog steeds een beetje onduidelijk heb verwoord, maar lang verhaal kort. Ik geef hem niet zomaar hoop als ik weet dat het niks word.
@anne_bento, nee hij zal niet zomaar meer weggaan dan nee haha. Die mening heb ik opzich ook.. maar ik vind engels ( en dan het liefst een heerlijk Iers accent ) heel fijn om te horen haha
Yltje schreef:Flessuh, is Main Energie iets voor je? Geen idee of ze mensen zoeken maar een oud klasgenoot van me werk er toevallig.
Ik heb overigens geen idee uit welke richting je komt en waar je dus zoekt
Flessuh schreef:Yltje schreef:Flessuh, is Main Energie iets voor je? Geen idee of ze mensen zoeken maar een oud klasgenoot van me werk er toevallig.
Ik heb overigens geen idee uit welke richting je komt en waar je dus zoekt
Nou ja dat is de commerciële kant, juist wat ik wil ontwijken eerlijk gezegd.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik werk nu zegmaar bij de ingenieurs-afdeling van een concurrent van Main Energie
SpikkelFire schreef:Superleuk Anne! Klinkt als een leuke kerel, en leeftijd is maar een getal om in de clichés te blijven
Ik mag tinderdate na gisteravond tindervriend noemen