Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yltje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 16:10

Hmm nee Lieveli, sorry verkeerd verwoord. Dat is nogal eens een punt bij mij excuses.

Ik heb duidelijk gemaakt dat ik altijd in ben voor een goed gesprek en te zien wat eruit voort komt.
Nu is het gesprek ook duidelijk nog gaande en heb ik ook aangegeven dat ik het wel heftig vind wat hij heeft verteld en dat ik niet precies weet wat ik ermee moet. Ik maak hem ten alle tijde duidelijk hoe in erin sta en zal hem ook niet in de waan laten dat het meer zou kunnen worden als dat ik het idee heb. ( je weet tenslotte maar nooit )

Bedoelde meer als hij het zo gaat doen dat ik me (nu) al verplicht voel om hem ten alle tijde te helpen dat het dan wat ingewikkeld word. Het is en blijft een date app, ik spreek hem nog niet zo lang en het was tot nu toe heel simpel en eens vragen wat een ieder had gedaan van het weekend. En nu kwam hij ineens met dit verhaal en dat geloof ik ook gerust wel, maar het moet niet zo zijn dat omdat hij dat nu heeft verteld ik er altijd voor hem moet zijn omdat ik het weet.

Ik denk dat ik het nog steeds een beetje onduidelijk heb verwoord, maar lang verhaal kort. Ik geef hem niet zomaar hoop als ik weet dat het niks word.

@anne_bento, nee hij zal niet zomaar meer weggaan dan nee haha. Die mening heb ik opzich ook.. maar ik vind engels ( en dan het liefst een heerlijk Iers accent ) heel fijn om te horen haha

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:40

anne_bento schreef:
Deze Engelsman woont hier al 10 jaar dus die zal niet zomaar weggaan denk ik haha.. nu heb ik wel een mening over buitenlanders die al zo lang in NL wonen en nog steeds geen NL praten.... >;)

10 jaar? Dan vind ik wel dat je nederlands moet kunnen. >;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:46

mirthheee schreef:
anne_bento schreef:
Deze Engelsman woont hier al 10 jaar dus die zal niet zomaar weggaan denk ik haha.. nu heb ik wel een mening over buitenlanders die al zo lang in NL wonen en nog steeds geen NL praten.... >;)

10 jaar? Dan vind ik wel dat je nederlands moet kunnen. >;)

Inderdaad. Mislukt integratie project dat. :P

Ik zal eerst andere baan zoeken voor ik weer op Tinder verder kijk.. gelukkig nog een contract dat ruim half jaar loopt. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 17:55

Wat is er aan de hand op je werk?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 18:51

Relaxed schreef:
Wat is er aan de hand op je werk?

Nou ja ik heb nog een contract tot februari, maar er moesten wat collega's weg omdat hun volgende contract een vast contract zou zijn.
Mijn volgende zou ook vast moeten worden. Nu blijkt dus dat het financieel niet zo lekker gaat en ze al twijfelden over het verlengen van mijn contract bij de vorige (ook al gaven ze aan dat ze me wel een intentieverklaring wilden geven). Voor vast contract vinden ze het risico nog groter omdat ze mij dan bij ziekte lang door zouden moeten betalen.

Ik ben nu erg blij dat ik er op tijd om vroeg. Ik rijd elke dag 220 km voor woon-werk verkeer dus ik wil graag die kant op verhuizen.. nu heel blij dat ik dat niet heb gedaan :P

Maar ja dus nog ruim een half jaar om rond te kijken, en nadat mijn baas wat negatiever over verlenging begon gelukkig ook al voorzichtig rond gekeken. Dus nu maar solliciteren alvast. Zit toch met een opzegtermijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:29

Ah balen zeg, maar je weet het idd op tijd nu..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:49

Balen fles :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 19:55

Yltje schreef:
Hmm nee Lieveli, sorry verkeerd verwoord. Dat is nogal eens een punt bij mij excuses.

Ik heb duidelijk gemaakt dat ik altijd in ben voor een goed gesprek en te zien wat eruit voort komt.
Nu is het gesprek ook duidelijk nog gaande en heb ik ook aangegeven dat ik het wel heftig vind wat hij heeft verteld en dat ik niet precies weet wat ik ermee moet. Ik maak hem ten alle tijde duidelijk hoe in erin sta en zal hem ook niet in de waan laten dat het meer zou kunnen worden als dat ik het idee heb. ( je weet tenslotte maar nooit )

Bedoelde meer als hij het zo gaat doen dat ik me (nu) al verplicht voel om hem ten alle tijde te helpen dat het dan wat ingewikkeld word. Het is en blijft een date app, ik spreek hem nog niet zo lang en het was tot nu toe heel simpel en eens vragen wat een ieder had gedaan van het weekend. En nu kwam hij ineens met dit verhaal en dat geloof ik ook gerust wel, maar het moet niet zo zijn dat omdat hij dat nu heeft verteld ik er altijd voor hem moet zijn omdat ik het weet.

Ik denk dat ik het nog steeds een beetje onduidelijk heb verwoord, maar lang verhaal kort. Ik geef hem niet zomaar hoop als ik weet dat het niks word.

@anne_bento, nee hij zal niet zomaar meer weggaan dan nee haha. Die mening heb ik opzich ook.. maar ik vind engels ( en dan het liefst een heerlijk Iers accent ) heel fijn om te horen haha

Oke zo snap ik je beter!

Fles, wat voor iets zoek je?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 20:01

Ik werk nu als energie consultant, maar wil eigenlijk wat technischer bezig. Net alvast een sollicitatie verstuurd voor een traineeship bij Engie (vacature was eigenlijk vandaag net verlopen) :P

Ben dus opgeleid voor implementatie van duurzame energie en besparing van energie etc. Met als "hobby" er bij de zonneboten dus nog O:)

Maar ja is op zich lastig te vinden omdat er vaak niet direct om een milieukundige gevraagd wordt

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:08

Flessuh, is Main Energie iets voor je? Geen idee of ze mensen zoeken maar een oud klasgenoot van me werk er toevallig.

Ik heb overigens geen idee uit welke richting je komt en waar je dus zoekt :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:41

Yltje schreef:
Flessuh, is Main Energie iets voor je? Geen idee of ze mensen zoeken maar een oud klasgenoot van me werk er toevallig.

Nou ja dat is de commerciële kant, juist wat ik wil ontwijken eerlijk gezegd.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik werk nu zegmaar bij de ingenieurs-afdeling van een concurrent van Main Energie :P

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 21:57

Flessuh schreef:
Yltje schreef:

Nou ja dat is de commerciële kant, juist wat ik wil ontwijken eerlijk gezegd.
In ieder geval bedankt voor het meedenken. Ik werk nu zegmaar bij de ingenieurs-afdeling van een concurrent van Main Energie :P

Ah oke! Ja dan is het niet helemaal wat je zoekt haha, de concurrent ook gewoon :+

Mocht ik nog iets bedenken zal ik een balletje opgooien!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 23:48

Flessuh, balen. Ken je Wetsus?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 06:32

F_Orumster schreef:
Flessuh, balen. Ken je Wetsus?

Daar ben ik zeker bekend mee ja. Dat zat bij m'n oude school in :P

Ook een aantal die de waterzuivering kant op gingen die daar werken/afstuderen.

Net nog wel ff op Tinder gekeken. Ik ben voor de verandering niet eens zelf verwijderd :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 06:44

Leuk, ik liep ook rond op het Van Hall, van 2005-2008. Biotech.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 08:46

Oooh ik heb me zo druk zitten maken gister omdat ik dacht dat ik dan Engels moest gaan praten of ik NL en hij Engels en dat dat ongemakkelijk zou worden.... komt ie aanlopen en begint zo in het NL tegen met te praten _O- Blijkt dat ie alleen typt in het Engels omdat ie dat in het NL wat lastiger vind nog maar hij praat gewoon echt goed NL!

Het was gezellig! Echt wel een leuke kerel, praat makkelijk, is geïnteresseerd, slim, veel levenservaring, merkte wel het 10 jaar verschil maar op een positieve manier :) Ik vraag me af of het relatie materiaal is of scharrel materiaal.. om 1 of andere rede heb ik het gevoel dat hij niet echt uit is op iets serieus, aan de andere kant zei hij al dat ie voor augustus mijn ouders moet hebben ontmoet (omdat ie dan nog kan zeggen dat ie 30-er is ipv 40-er :+ ) en hebben we het al over kinderen gehad (hij heeft al een zoontje van 9). Hij is mega enthousiast en erg direct, ik weet niet of dat iets van hem is of iets Engels. Hoe dan ook, er komt sowieso een date 2 :j

Heb me nog steeds veel meer gericht op mijn date van komende zaterdag maar we zien wel :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 09:56

Super leuk Anne_Bento! mooi hoe je je dan zo druk kan maken om iets en het uiteindelijk helemaal geen probleem blijkt te zijn haha

Dus toch wel goed geïntegreerd haha!
Klinkt alsof het een leuke kerel is inderdaad. Ben benieuwd naar je date van zaterdag!

Ik moet trouwens altijd over een bepaalde drempel heen qua het tinder daten.
Ik heb tot nu toe welgeteld met 2 jongens van tinder afgesproken vanaf het eerste moment dat ik het heb gedownload jaren terug :+

Waren beide overigens alleen scharrels voor een paar keer, spreek ze wel altijd nog haha
Maar vaak heb ik hartstikke leuke gesprekken en zodra het om afspreken gaat ben ik altijd een beetje bang :') Niet voor hun ofzo, maar dan vind ik het altijd moeilijk om het echt door te zetten haha

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:00

Haha ik ben juist wel vrij makkelijk, sinds ik vrijgezel ben (bijna 4 maanden nu) vind ik het juist heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Tuurlijk altijd de zenuwen en ik heb mazzel dat ik nooit een echte slechte date heb gehad, het is echt altijd gezellig geweest. Vraag me niet hoeveel dates ik gehad heb want daar zou ik echt goed over na moeten denken :+ al vrij veel wel..

Die van zaterdag noemt zichzelf een nerd die apps maakt en hij is kwa postuur zeg maar ook niet helemaal waar ik op val maar we blijven wel gezellig ouwehoeren en nerds kunnen best leuks zijn :D hij heeft in ieder geval een leuke kop zo van de foto's te zien

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:17

Ja ik ben inmiddels vrijgezel sinds begin december, maar het was nog een beetje half half met mn ex. Nu is dat wel echt over maar heb ik echt het gevoel alsof ik nog nooit gedated heb :Y)

Echt het idee van hoe moet dit eigenlijk??? :=

Ik heb nu ook een jongen, gewoon een buiten tinder om, die ik op een rare manier ook wel zie zitten. In eerste instantie ook helemaal niet waar ik op zou vallen qua postuur e.d. maar dat was mn ex trouwens ook helemaal niet! Ik moet wel zeggen dat ik echt op karakter val, ze moeten me laten lachen dat is punten scoren haha.

Maar vind het wel mooi die eigenkennis "ik ben een nerd die apps maakt" haha :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:18

Superleuk Anne! Klinkt als een leuke kerel, en leeftijd is maar een getal om in de clichés te blijven ;)

Ik mag tinderdate na gisteravond tindervriend noemen <3

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:20

Super leuk Spikkelfire!! nog n succesverhaaaal! *\o/*

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:22

Tnx yltje! Moet eerlijk zeggen dat ik hem in het begin ook niet echt zag zitten. Dus geef die gozer een kans, het kan heel leuk aflopen :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:25

SpikkelFire schreef:
Superleuk Anne! Klinkt als een leuke kerel, en leeftijd is maar een getal om in de clichés te blijven ;)

Ik mag tinderdate na gisteravond tindervriend noemen <3

Jaaa gefeliciteerd *\o/* leuk!!

Ik val ook echt op karakter, heb wel gedate met mannen met 1 en al spier :9 daar val ik zeker op! Maar, iemand die me aan het lachen maakt vind ik ook super belangrijk en mijn exen waren ook niet lang en gespierd dus wat dat betreft sta ik er echt wel voor open ;)

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:42

Gefeliciteerd Spikkelfire! dat geeft goede moed :)

ik val ook echt op karakter, er moet wel een bepaalde uitstraling zijn zeg maar, maar karakter kan iemands uiterlijk ook veel mooier of net lelijker maken.

Ik ben vrijgezel sinds eind oktober en heb tot nu met 8 tinderjongens afgesproken, waarvan zeker 4maand gedate met de skireis jongen. Dat valt dus best mee, niet te veel en niet te weinig :+ Daten vraagt ook gewoon zoveel tijd! En als je voltijds werkt, paarden hebt en vriendinnen die willen afspreken valt dat niet mee.

Yltje: eens daten met iemand anders kan je ook helpen om definitief over je ex te geraken. :P

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-17 10:47

Haha ik voel me een beetje een kneusje, mijn ex is ook echt mijn eerste serieuze vriend geweest.
Daarvoor alleen scharreltjes, en dat ging best aardig hoor.

Het is een beetje vaag met die jongen, hij vond mij leuk toen ik nog een relatie had. Uiteraard heb ik daar niks mee gedaan en dat beïnvloedde me ook niet of iets in die geest. Toen raakte het uit en na een poosje zaten we met vrienden en dan raken we altijd aan de praat en is het onwijs gezellig, verder via app spreken we mekaar nooit. Maar zoveel uit de groep zeggen "ja hoe zit dat tussen jullie", "volgens mij vind ie je leuk" en daar hield het ook bij op. zelfs al 3 keer door diverse omstandigheden daar geslapen, in zijn bed ook, maar is ook nooit wat gebeurd of van gekomen :o?

Oftewel! ik ben een schijterd! :j

@Florence123; Je zegt dat nu inderdaad, maar dat moet ik eigenlijk ook echt doen! ben me er wel van bewust dat dat wel zou helpen om het helemaal aan de kant te zetten inderdaad. Ugh toch maar even doorzetten haha