Caira schreef:FIAT Cinquecento —> fiat 500
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koper schreef:EmptyWords schreef:Een muntje voor jou... niet iedereen leest al vanaf 2015 mee....
Dat snap ik. Kun jij ook begrip opbrengen voor de mensen die al wel wat langer meelezen en die er een beetje moedeloos van worden als voor de zoveelste keer iemand knab of horeca ontdekt?
Koper schreef:EmptyWords schreef:Een muntje voor jou... niet iedereen leest al vanaf 2015 mee....
Dat snap ik. Kun jij ook begrip opbrengen voor de mensen die al wel wat langer meelezen en die er een beetje moedeloos van worden als voor de zoveelste keer iemand knab of horeca ontdekt?
Koper schreef:Shenavallie schreef:Ik durf het bijna niet te typen, maar ik kwam onlangs pas tot de ontdekking dat de naam van bankwezen Knab het omgekeerde van 'bank' is. Mijn man en zoon kwamen niet meer bij van het lachen, wat ik ook zeker snapte. Ik voelde me echt blond.![]()
Dit had je eind 2015 al kunnen weten, toen werd het voor het eerst genoemd in dit topic. En in de jaren erna nog een stuk of 10 keer.
MarlindeRooz schreef:Ik kwam er laatst achter (ik ben 30) dat Suriname geen eiland is.
Ik heb het ooit ergens in m’n leven zo in m’n hoofd weggezet. Komt denk ik omdat veel oude Nederlandse kolonies wel eilanden zijn. Dus het leek me gewoon heel logisch.
Topografie was m’n slechtste vak op school.
Lieser schreef:Koper schreef:Kun jij ook begrip opbrengen voor de mensen die al wel wat langer meelezen en die er een beetje moedeloos van worden als voor de zoveelste keer iemand knab of horeca ontdekt?
Eigenlijk niet. In ieder geval niet in dit draadje. Dat draait toch juist om dingen die iedereen allang wist behalve degene die de ontdekking doet?!

MarlindeRooz schreef:Ik kwam er laatst achter (ik ben 30) dat Suriname geen eiland is.
Ik heb het ooit ergens in m’n leven zo in m’n hoofd weggezet. Komt denk ik omdat veel oude Nederlandse kolonies wel eilanden zijn. Dus het leek me gewoon heel logisch.
Topografie was m’n slechtste vak op school.