Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:32

Hahaha had ie geen leuke single vrienden hahahahaa ;-)

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:40

Robijntjah schreef:
Ik ben er gisterenavond heen gereden en met leraar en zijn vrienden (goed teken dat hij die heeft trouwens :') ) uit geweest maar die wisten niet dat ik kwam. Heb een kruisverhoor overleefd en ik kon goed bier zuipen dus veel punten gescoord. Ook trouwens door er heen te rijden hahaha.

Goed dat jullie gepraat hebben, gaat het nu weer goed tussen jullie? :)

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:50

Het begint onderhand meer een topic over het liefdesleven van Robijntjah te worden, dan dat het over tinder gaat.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:52

We gaan morgen ff praten.
Wispelturig is zeker niet wat het is.
Er spelen andere dingen en daar ben ik hard mee aan de slag.
Heb gewoon een hoop voor m'n kiezen gehad en dat heeft tijd en aandacht nodig idd maar dan wel op mijn eigen manier en tempo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:53

Ik heb nog wel een dateverhaal! Nou ja, moet nog met hem op date maar lijkt wel erg leuk. Bonus: hij is Australiër :D :D

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 18:08

@Robijntjah: Herkenbaar, wat je zegt. Klein detail is dat ik wél bij een psycholoog loop... Sterkte!

@Berdien: tell us more? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 18:22

Robijntjah schreef:
We gaan morgen ff praten.
Wispelturig is zeker niet wat het is.
Er spelen andere dingen en daar ben ik hard mee aan de slag.
Heb gewoon een hoop voor m'n kiezen gehad en dat heeft tijd en aandacht nodig idd maar dan wel op mijn eigen manier en tempo.

Heel herkenbaar hoor. Ik wil heel graag mensen om me heen hebben maar stoot ze ook snel weer af als het allemaal net iets te dichtbij komt en te gezellig wordt. Speelt bij mij ook heel erg mee dat ik eigenlijk geen relatie wil, maar toch ook weer wel. Therapie klinkt dan als een heftige suggestie maar bij mij komt het voort uit wat meer onderliggende problemen en het kan wel zeker helpen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 19:57

Oeh Australiërs hebben al een puntje voor hoor!

Ik ga er nog 1 ding over zeggen en dan ben ik er wel een beetje klaar mee.
Ik geef zelf therapie en weet precies hoe het zit en wat er nodig is.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 20:18

Ik heb gisteren een date gehad.
Paar dagen mee geappt en klikte wel dus gisteren samen biertjes gedronken.
Was gezellig! Hele lieve man, beetje verlegen maar naarmate we langer aant kletsen waren ontdooie hij meer en meer.
We gaan nog eens afspreken hebben we beide besloten. Leuk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 20:56

Mijn vierde afspraakje is voor straks gepland <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 21:37

Robijntjah schreef:
Oeh Australiërs hebben al een puntje voor hoor!

Ik ga er nog 1 ding over zeggen en dan ben ik er wel een beetje klaar mee.
Ik geef zelf therapie en weet precies hoe het zit en wat er nodig is.

Hey ik kan je alleen maar beoordelen van wat je hier schrijft, zelf weet je het uiteraard het best.

Alja schreef:
Mijn vierde afspraakje is voor straks gepland <3

Jaaaa vertel eens wat meer over hem!

Kenyada schreef:
Ik heb gisteren een date gehad.
Paar dagen mee geappt en klikte wel dus gisteren samen biertjes gedronken.
Was gezellig! Hele lieve man, beetje verlegen maar naarmate we langer aant kletsen waren ontdooie hij meer en meer.
We gaan nog eens afspreken hebben we beide besloten. Leuk!

Niiiice! Ben benieuwd :D

Berdien schreef:
Ik heb nog wel een dateverhaal! Nou ja, moet nog met hem op date maar lijkt wel erg leuk. Bonus: hij is Australiër :D :D

Slebbe.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:32

Ik zou jullie trouwens ook wat meer info geven over mijn Tinderman.. :D

Hij is 28 jaar, woont dichtbij mij in de buurt, werkt als bouwvakker van luxe tenten in het buitenland.
Houd van gezelligheid en vind net als ik humor ook heel erg belangrijk. We hebben erg leuke gesprekken en lachen heel wat af. A.s woensdag hebben we onze eerste date. Ik heb er erg veel zin in, maar ben nu al een beetje zenuwachtig en most important of all: Wat moet ik in vredes naam aan? :+

Misschien dat jullie een beetje mij op weg zou kunnen helpen? En ja, iets waar ik me fijn bij voel, maar advies vragen kan geen kwaad toch?

Thanks! :o

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:49

Menyanthes schreef:
Ik zou jullie trouwens ook wat meer info geven over mijn Tinderman.. :D

Hij is 28 jaar, woont dichtbij mij in de buurt, werkt als bouwvakker van luxe tenten in het buitenland.
Houd van gezelligheid en vind net als ik humor ook heel erg belangrijk. We hebben erg leuke gesprekken en lachen heel wat af. A.s woensdag hebben we onze eerste date. Ik heb er erg veel zin in, maar ben nu al een beetje zenuwachtig en most important of all: Wat moet ik in vredes naam aan? :+

Misschien dat jullie een beetje mij op weg zou kunnen helpen? En ja, iets waar ik me fijn bij voel, maar advies vragen kan geen kwaad toch?

Thanks! :o

Het laatste is het belangrijkste, wat is je normale stijl? Ben je jurkjes of broek type enz.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:55

Die van mij ging vanmorgen om 10.15 weg omdat ik moest werken :(

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:30

@Furrow: Vind ik lastig te zeggen, want ik draag allebei wel. Maar ik voel mij gemakkelijker in een jeans. :)

@Alja: Dat is jammer, maar duty calls.. Wanneer zie je hem weer?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:33

Menyanthes schreef:
@Furrow: Vind ik lastig te zeggen, want ik draag allebei wel. Maar ik voel mij gemakkelijker in een jeans. :)

@Alja: Dat is jammer, maar duty calls.. Wanneer zie je hem weer?

Misschien nette jeans met mooie blazer en een hemdje eronder met wat inkijk <<) <<)

Als het te warm is zou ik een leuk jurkje aandoen met goed zittende schoenen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:47

Gewoon waar je je lekker in voelt? Dit is een beetje een abstracte vraag.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:01

@Furrow: Haha, nou.. Bij mij valt er niet zo veel te zien, if you know what I mean. :+ Ik denk dat het wel gaat lukken, al baal ik er wel een beetje van dat ik best een simpele kleding stijl heb. Ben niet zo van de hele opvallende kleding met opvallende teksten/printjes, uitzondering daar gelaten. Zal ik dan hakken aan doen of niet? Ik ben niet heel klein (1,72) maar mijn Tinderman is vrij lang (1,94) :P

Misschien ook handig om te weten wat we gaan doen: ''gewoon'' een drankje doen op het terras. :)

@Lieveli: Ik weet het, maar ik ben vaak besluiteloos als het om dit soort dingen gaat, vandaar dat ik om advies vraag. Wat zou jij aan doen?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:02

Menyanthes schreef:
@Furrow: Haha, nou.. Bij mij valt er niet zo veel te zien, if you know what I mean. :+ Ik denk dat het wel gaat lukken, al baal ik er wel een beetje van dat ik best een simpele kleding stijl heb. Ben niet zo van de hele opvallende kleding met opvallende teksten/printjes, uitzondering daar gelaten. Zal ik dan hakken aan doen of niet? Ik ben niet heel klein (1,72) maar mijn Tinderman is vrij lang (1,94) :P

Misschien ook handig om te weten wat we gaan doen: ''gewoon'' een drankje doen op het terras. :)

@Lieveli: Ik weet het, maar ik ben vaak besluiteloos als het om dit soort dingen gaat, vandaar dat ik om advies vraag. Wat zou jij aan doen?

Ik zou het alleen doen als je echt goed kan stappen op hakken en er niet teveel irritante steentjes zijn.
Ik denk dat veel mannen juist van het simpele houden.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:19

Nu je over die stenen begint, denk ik dat ik ze beter kan laten staan... De stenen in de stad zijn echt vreselijk in Deventer. Ik ben vrij handig als het om hakken dragen gaat, maar ongeluk zit in een klein hoekje. :P

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 17:35

Ga voor iets dat je normaal ook aan zou doen.
Want dat gaat ie wel vaker zien als het een vervolg krijgt.

Misschien klinkt het wel heel erg simpel, maar soms moeten we onze kleding ook gewoon simpel houden :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:11

ik heb vrijdag misschien een date maar we hebben beide niet echt geld.. wat zou jedan kunnen doen op een heel laag budget? :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:14

mirthheee schreef:
ik heb vrijdag misschien een date maar we hebben beide niet echt geld.. wat zou jedan kunnen doen op een heel laag budget? :+

Picknicken?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:17

Gianti schreef:
mirthheee schreef:

Picknicken?

het is overigens eerste date, dus het liefste wel ergens met mensen, weet niet of parken nou heel druk zijn?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 18:49

Ligt er een beetje aan welk park natuurlijk! Je kunt ook ergens bij een plas gaan picknicken? Daar zijn toch altijd wel mensen. Goedkoop gezellig en je kunt lekker kletsen.