Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Ik ben er gisterenavond heen gereden en met leraar en zijn vrienden (goed teken dat hij die heeft trouwens) uit geweest maar die wisten niet dat ik kwam. Heb een kruisverhoor overleefd en ik kon goed bier zuipen dus veel punten gescoord. Ook trouwens door er heen te rijden hahaha.
Robijntjah schreef:We gaan morgen ff praten.
Wispelturig is zeker niet wat het is.
Er spelen andere dingen en daar ben ik hard mee aan de slag.
Heb gewoon een hoop voor m'n kiezen gehad en dat heeft tijd en aandacht nodig idd maar dan wel op mijn eigen manier en tempo.
Robijntjah schreef:Oeh Australiërs hebben al een puntje voor hoor!
Ik ga er nog 1 ding over zeggen en dan ben ik er wel een beetje klaar mee.
Ik geef zelf therapie en weet precies hoe het zit en wat er nodig is.
Alja schreef:Mijn vierde afspraakje is voor straks gepland
Kenyada schreef:Ik heb gisteren een date gehad.
Paar dagen mee geappt en klikte wel dus gisteren samen biertjes gedronken.
Was gezellig! Hele lieve man, beetje verlegen maar naarmate we langer aant kletsen waren ontdooie hij meer en meer.
We gaan nog eens afspreken hebben we beide besloten. Leuk!
Berdien schreef:Ik heb nog wel een dateverhaal! Nou ja, moet nog met hem op date maar lijkt wel erg leuk. Bonus: hij is Australiër![]()
Menyanthes schreef:Ik zou jullie trouwens ook wat meer info geven over mijn Tinderman..
Hij is 28 jaar, woont dichtbij mij in de buurt, werkt als bouwvakker van luxe tenten in het buitenland.
Houd van gezelligheid en vind net als ik humor ook heel erg belangrijk. We hebben erg leuke gesprekken en lachen heel wat af. A.s woensdag hebben we onze eerste date. Ik heb er erg veel zin in, maar ben nu al een beetje zenuwachtig en most important of all: Wat moet ik in vredes naam aan?
Misschien dat jullie een beetje mij op weg zou kunnen helpen? En ja, iets waar ik me fijn bij voel, maar advies vragen kan geen kwaad toch?
Thanks!
Menyanthes schreef:@Furrow: Vind ik lastig te zeggen, want ik draag allebei wel. Maar ik voel mij gemakkelijker in een jeans.
@Alja: Dat is jammer, maar duty calls.. Wanneer zie je hem weer?
Menyanthes schreef:@Furrow: Haha, nou.. Bij mij valt er niet zo veel te zien, if you know what I mean.Ik denk dat het wel gaat lukken, al baal ik er wel een beetje van dat ik best een simpele kleding stijl heb. Ben niet zo van de hele opvallende kleding met opvallende teksten/printjes, uitzondering daar gelaten. Zal ik dan hakken aan doen of niet? Ik ben niet heel klein (1,72) maar mijn Tinderman is vrij lang (1,94)
Misschien ook handig om te weten wat we gaan doen: ''gewoon'' een drankje doen op het terras.
@Lieveli: Ik weet het, maar ik ben vaak besluiteloos als het om dit soort dingen gaat, vandaar dat ik om advies vraag. Wat zou jij aan doen?