Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Maak je geen keuze of een verkeerde dan kies ik voor jou.
DeMolenhoek schreef:Wme zou dit oplossen door er zelf wat bij steken maar Ps heeft dit niet gedaan, terwijl ik nochtans recht had op 4 gratis melts...
Roosch schreef:Wel een opleiding voor gehad (marketing en communicatie ) maar doe nu iets heel anders en toch ook weer niet. Binnenkort een leuke kans om mezelf weer te ontwikkelen op gebied van mijn opleiding
Af en toe een klusje erbij en ben nooit te beroerd om even te helpen. Website nakijken, Facebookactie hier en daar..leuk!
Jij dezelfde achtergrond?
Gut ik word zo hebberig van dit topic trouwens.
Alwiene schreef:Vind het sowieso jammer dat ze je een kortingscode heeft gegeven want daar heb je pas wat aan als je nog een keer gaat bestellen natuurlijk. Tenzij het gewicht van het pakketje zo nauw kwam ivm verzenden naar België dat het niet kon om extra melts erbij te doen natuurlijk.
DeMolenhoek schreef:Ja wel, ik heb al zo vaak op die website rondgesnuffeld en toch heb ik hem gemistMaar goed, het is nu zo, ga mij er verder ook niet druk in maken, maar het valt mij op dat sommige websites, zoals WME, dit netter oplossen
Alwiene schreef:Nou kadootje of niet, ik vind het wel raar dat degene die het toevallig ziet en bijvoegt wel wat krijgt en degene die het niet ziet niks of minder krijgt. Vind ik toch wat anders dan een kortingscode waar je wel of niet over beschikt. Dat je niet kan kiezen vind ik dan wel logisch maar zou netjes geweest zijn als ze er iets bijgedaan had van dezelfde waarde.