Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Selka

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:37

Leuk pakket Yonker!

Dat is wel jammer DeMolenhoek.. Maar misschien hebben ze het niet opgemerkt?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 17:44

Citaat:
Maak je geen keuze of een verkeerde dan kies ik voor jou.

Ik las dit altijd als: maak je geen keuze in de geuren, dan kies ik voor jou.
DeMolenhoek schreef:
Wme zou dit oplossen door er zelf wat bij steken maar Ps heeft dit niet gedaan, terwijl ik nochtans recht had op 4 gratis melts...

Nou ja, het is een cadeautje. Net zoiets als dat ze geen korting geeft als je geen kortingscode invoert. Recht op een cadeautje heb je natuurlijk niet persé.

Maar zo zie ik het :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:52

Nou kadootje of niet, ik vind het wel raar dat degene die het toevallig ziet en bijvoegt wel wat krijgt en degene die het niet ziet niks of minder krijgt. Vind ik toch wat anders dan een kortingscode waar je wel of niet over beschikt. Dat je niet kan kiezen vind ik dan wel logisch maar zou netjes geweest zijn als ze er iets bijgedaan had van dezelfde waarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:52

Nou ja, dan doe je zoiets toch als verrassing en bied je het niet aan op de website? Zal wel mijn gekke redenering zijn hoor. Ik zou nooit een webshop moeten beginnen want zou er te veel bij geven :=

Edit: Alwiene verwoordt wat ik denk :)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 17:58

De Duizendpoot en Jegeurkaars.nl hebben ook een tijd een kortingscode op hun site gehad, die kon je invoeren voor extra korting. Zag je dat over het hoofd, had je geen korting.
Hetzelfde geldt voor actiecodes van Pure Soap, als je even goed op haar website kijkt, staat er soms een code die een bepaalde geldigheidsduur heeft. Ik ken wel meer websites die dat op die manier doen eigenlijk.

Er staat in caps lock in haar menu: GRATIS PRODUCTEN
Mensen die beter snuffelen vinden het wel, en die klanten moet je hebben :D De snuffelklant is gunstiger voor webshops dan de doelgerichte klant ;)

Ik zou haar gewoon mailen, aangeven dat je het gratis product over het hoofd hebt gezien, dan stuurt ze je vast iets extra of een kortingscode.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:59

Ja wel, ik heb al zo vaak op die website rondgesnuffeld en toch heb ik hem gemist :P Maar goed, het is nu zo, ga mij er verder ook niet druk in maken, maar het valt mij op dat sommige websites, zoals WME, dit netter oplossen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:59

Vind het sowieso jammer dat ze je een kortingscode heeft gegeven want daar heb je pas wat aan als je nog een keer gaat bestellen natuurlijk. Tenzij het gewicht van het pakketje zo nauw kwam ivm verzenden naar België dat het niet kon om extra melts erbij te doen natuurlijk.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 18:03

Roosch schreef:
Wel een opleiding voor gehad (marketing en communicatie ) maar doe nu iets heel anders en toch ook weer niet. Binnenkort een leuke kans om mezelf weer te ontwikkelen op gebied van mijn opleiding :D
Af en toe een klusje erbij en ben nooit te beroerd om even te helpen. Website nakijken, Facebookactie hier en daar.. 8-) leuk!

Jij dezelfde achtergrond? :D

Gut ik word zo hebberig van dit topic trouwens. :')

Wat leuk!

Ik heb geen opleiding gehad in de marketing, toch heb ik nu een baan in de online marketing. Het is heel divers, ik doe marketing voor meerdere dierenwinkels.
Ik kan helemaal niks met vormgeving overigens, alleen bedenken hoe het eruit moet zien en welke producten ik wil laten zien :D
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 15-01-16 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 18:06

Alwiene schreef:
Vind het sowieso jammer dat ze je een kortingscode heeft gegeven want daar heb je pas wat aan als je nog een keer gaat bestellen natuurlijk. Tenzij het gewicht van het pakketje zo nauw kwam ivm verzenden naar België dat het niet kon om extra melts erbij te doen natuurlijk.

Dan is het toch juist logisch dat ze een kortingscode geeft? Dat is slim :D

DeMolenhoek schreef:
Ja wel, ik heb al zo vaak op die website rondgesnuffeld en toch heb ik hem gemist :P Maar goed, het is nu zo, ga mij er verder ook niet druk in maken, maar het valt mij op dat sommige websites, zoals WME, dit netter oplossen :)

Ik zou gewoon even mailen dat je die pagina gemist hebt tijdens je bestelling :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:11

Nee, laat wel voor wat het is, zal nog wel eens bestellen en hopen dat die korting dan nog geldig is. En de volgende keer de pagina niet meer missen :)

Ga nu even naar jouw blog kijken Lisitano

Edit: Nou, ik hoop dat ik snel even mooie foto's neem als jou!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:22

Alwiene schreef:
Nou kadootje of niet, ik vind het wel raar dat degene die het toevallig ziet en bijvoegt wel wat krijgt en degene die het niet ziet niks of minder krijgt. Vind ik toch wat anders dan een kortingscode waar je wel of niet over beschikt. Dat je niet kan kiezen vind ik dan wel logisch maar zou netjes geweest zijn als ze er iets bijgedaan had van dezelfde waarde.

Nouja als je zelf niet op let tijdens het bestellen dan kun je misschien ook wel indenken dat het een keer over het hoofd gezien wordt als ze pakjes samenstelt. Achter een webshop werken gewoon nog mensen.
Het feit dat ze dingen gratis geeft is alleen maar leuk. Maar ik vind dat dat iets extra's is. Wel vind ik dat als je het neer zet op je site je dus jezelf de plicht op legt je belooft iets en dat moet je na komen dus het mes snijd aan twee kanten.

Het feit dat mensen zich bezig houden met het meer of minder krijgen, daar krijg ik persoonlijk wel jeuk van, net of je het een ander niet gunt ;) Iets extra's is leuk maar het is nog leuker als je niet weet wat je krijgt dan is het een echte verrassing. Bij grotere bestelingen is het ook totaal natuurlijk niet zeker wat iemand krijgt en dat is dan ook altijd leuk om te zien dat mensen het cadeautje waarderen uiteindelijk doe ik het daarvoor.

Ik voel me soms gierig als ik lees wat anderen soms weg geven wow.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:25

Oh, maar ik hou mij er niet echt mee bezig hoor WME, het viel mij nu gewoon opeens op. Daarom mail ik er ook niet achter, zoals Lisitano bijvoorbeeld aanraad. Zoals je zegt, het snijd langs 2 kanten, ik heb het ook gemist dus moet nu ook niet extra gaan vragen. Maar als je het dan ziet, dan geef je toch gewoon die 4 cupjes ipv een bon van €2.5? Dat vind ik wat gek. Maar hé zeg, de volgende keer zal ik het niet vergeten :D

En WME, ilovecandles geeft pas iets gratis vanaf €50, dus zo gierig ben je niet hoor :) Je moet het ook nog kunnen betalen. Ik bv ben al lang blij met gratis verzending dan met een hoop extra spul hoor :j Maar ik maak ook wel dat als ik bestel ik genoeg bestel voor gratis verzending, dus dat gaat dan vaak ook over €30/€40 en in jouw geval zou dat dan €80 zijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:32

O ik reageerde ook meer in zijn algemeenheid ik lees het namelijk al een paar keer gedurende dit topic loopt. En dus zeker niet alleen van jou hoor.
Stel je lees het af van een factuur, Er staan de producten en dan kun je de gratis producten erbij bestellen die komen dan op het factuur als je meerdere pakjes in pakt achter elkaar en die producten staan er niet op kan het heel gemakkelijk zijn dat ze gewoon vergeten worden omdat ze niet gezien worden op een lijst. En dat ze dan zelf een product uit kiest of dat er helemaal niks komt dat is maar net hoe het op dat moment gaat omdat het als het wat drukker is dat er makkelijk bij inschiet ;)
De bedoeling achter die gratis producten is goed maar soms werkt dat gewoon niet.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:46

Ik vind het ook een beetje slakken op het zou leggen hoor :=. En eigenlijk zonder beetje :').

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:31

Hier staat nu White Musk van WME op! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:32

Zo, net terug van dierenarts... Die liet verstaan dat we aan afscheid moeten beginnen denken. We zijn hier precies elk dier aan het verliezen |(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:48

aaawh! Sterkte!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:48

Ach gut wat erg. Sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 19:50

Vind het echt erg, alsof mijn dieren hier aan de lopende band dood neervallen :(

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:01

Achjee veel sterkte Nele . Dat is echt rot alles achter elkaar.
Met een dier had ik er al veel moeite mee.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:08

Ohh! Sterkte!!

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:13

Heel veel sterkte :(:)

Hier vandaag hard gewerkt en er lag net in de brievenbus een envelop met probeer geurtjes van Village candle en kringle <3

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:16

Wat rot. Heel veel sterkte.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:19

He bah, sterkte zeg!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:22

Hier is Beach Holiday van YC zojuist de vuilnisbak ingevlogen. Heeft 2x een half uurtje gebrand maar ik vind hem écht niet lekker.

Nu maar een paar Hotties erin. De rest is al ingepakt voor de verhuizing.