Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:10

ik vraag mij af waarom de geleende auto van mijn werk.... zo'n vreselijke beklemde indruk geeft.
Ik werk in een mannenvak, dus de gemidddelde collega is nog langer.
Maar ik kan letterlijk het dak voelen met mijn haar (je snapt wel wat ik bedoel).
Renealt clio.

Nu dus last van mijn nek. En moet morgen nog naar Tiel.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:28

Ik kan níet op de naam komen van de videoband die ik als kind keek. Het was een Nederlands gesproken tekenfilm met een intro met, in mijn herinnering, giraffen die door plassen water sjokten. Het grootste gedeelte ging over een kip die gouden/gekleurde/vierkante (?) eieren legde en daarmee gepest werd? En mijn moeder herinnerde zich vanmiddag dat er ook een stukje over Dokter De Soto in zat, de muis die tandarts was en een vos als patiënt had...

Ik besef me dat dit een zeer cryptische omschrijving is, maar ik wil het zo graag weten :')

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:16

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:23

Knert schreef:
ik vraag mij af waarom de geleende auto van mijn werk.... zo'n vreselijke beklemde indruk geeft.
Maar ik kan letterlijk het dak voelen met mijn haar (je snapt wel wat ik bedoel).
Renealt clio.

Staat je stoel hoog ingesteld? Zit er niet een hendel links van de zitting om de hoogte in te stellen?
Of je haar is heel statisch en plakt tegen het plafond :D
Of het is gewoon een klein k#t-autootje :+

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:25

khirshanta schreef:
_Karlijn: bedoel je misschien Naar Timboektoe?

Ooh ja! Ik denk het wel! Klinkt me erg bekend in de oren iig. Ik kan er zo snel geen beelden van vinden maar ik ga eens flink (verder met) googlen. Ik zou die film zo graag nog eens willen zien :))

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:31

MamaMiesje schreef:
Knert schreef:
Renealt clio.

Staat je stoel hoog ingesteld? Zit er niet een hendel links van de zitting om de hoogte in te stellen?
Of je haar is heel statisch en plakt tegen het plafond :D
Of het is gewoon een klein k#t-autootje :+

hahaha _/-\o_
Nee stoel instellingen snap ik niet OF hij kan niet in hoogte worden versteld. Hij kan wel naar voor en achter en de rugsteun verstellen. Verder geen andere hendels gevonden.

Moet er wel bij zeggen dat ik voor een vrouw redelijk lang ben maar niet uitzonderlijk lang. Vandaar dat dit mij zo doet verbazen.

Dus als iemand morgen een Clio tegenkomt richting Tiel.... dan even toeteren. Kleine kans dat ik terug zwaai... aangezien ik nogal klem in de auto zit. :Y)

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:03

_Karlijn schreef:
khirshanta schreef:
_Karlijn: bedoel je misschien Naar Timboektoe?

Ooh ja! Ik denk het wel! Klinkt me erg bekend in de oren iig. Ik kan er zo snel geen beelden van vinden maar ik ga eens flink (verder met) googlen. Ik zou die film zo graag nog eens willen zien :))

Ik zie Giraffen met plassen, volgens
mij is dit de serie!

linkje naar Meneer big gaat naar de maan op joepietjoepie

Bokt- for all your detective needs ;)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:17

Knert, ik zal mn ogen open houden _O- Wat heb je te zoeken in een stad als Tiel, niks te doen hier man :D

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:21

@ Khirshanta: Meneer Big komt me niet echt bekend voor, mijn herinnering gaat echt over een kip! Het is wel hetzelfde idee. Maar het voorstukje is wel hetzelfde idd :D

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:36

Ghostattack schreef:
Knert, ik zal mn ogen open houden _O- Wat heb je te zoeken in een stad als Tiel, niks te doen hier man :D

Cursus...!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:45

Ghostattack schreef:

.... Dat ik mij afvraag waar jij dat knappe paard uit je profiel zo ineens vandaar tover???

Heel bijZonder!

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:33

Als je een jasje met schoudervulling in de was doet komt het er uit als propjes in de schouderdelem van het jasje. Waarom hebben ze nog geen manier gevonden om dat fatsoenlijk vast te zetten |( :?

Huilen dit. :')

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:33

Solmyrkvi schreef:
Als je een jasje met schoudervulling in de was doet komt het er uit als propjes in de schouderdelem van het jasje. Waarom hebben ze nog geen manier gevonden om dat fatsoenlijk vast te zetten |( :?

Huilen dit. :')

dat is ook zo met bh's met padding, zo irritant.......

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 12:44

Morrie schreef:
dat is ook zo met bh's met padding, zo irritant.......

Ik heb ook BH's met padding, maar die gaan gewoon in een netje in de was en komer er netjes uit :?
Hooguit dat de stof aan de buitenkant iets krimpt waardoor er een rare rand ontstaat :+

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 22:15

Dat van die kip die vierkante eieren legt is een prentenboek. Kan het zijn dat je twee dingen door elkaar haalt?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:23

Waarom duurt het inchecken bij een (oude) Arriva en Veolia bus zo lang vergeleken met Hermes en Breng? :+
Geen ervaring met andere vervoersmaatschappijen, dus die even niet mee genomen

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:57

Dat is bij Arriva op het station ook zo, zwaar irritant. Bij NS-paaltjes hoef je je OV er maar voor te houden en hij bliept al, bij die Arriva paaltjes is het echt een-en-twintig twee-en-twintig drie-en-twintig vier-en-twintig... BIEP :Z

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 11:59

ach gelukkig bestaat de chipkaart, anders moesten we kaartjes kopen, duurt nog veeeeel langer ;)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 12:33

amkeVH schreef:
ach gelukkig bestaat de chipkaart, anders moesten we kaartjes kopen, duurt nog veeeeel langer ;)

Strippenkaart op plankje leggen, stempel erop, doorlopen.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 13:13

Ik was mijn hele Bokt-geschiedenis eens op aan het schonen en kwam verhalen tegen over de belevenissen met mijn vorige pony. Al zo lang geleden, en wat hebben we veel meegemaakt; inbrekende penny meiden (geit kreeg tak in oog gesmeten), rotjes voerende jongens, vrouwen die in breken en hun dochter op een onbeleerde pony willen...ik vraag me echt af hoe ze toch zo'n geweldig paard is gebleven.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:44

Renaatt92 schreef:
Dat van die kip die vierkante eieren legt is een prentenboek. Kan het zijn dat je twee dingen door elkaar haalt?

Nee, het was echt een videoband :j op internet staat ook dat ze de prentenboeken 'verfilmd' hebben, dus dat klopt dan wel.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 22:25

Ik zit 90 days to wed te kijken. Stel ik zou een Amerikaanse man ontmoeten en we zouden gaan trouwen, zouden we dan zowel in Amerika kunnen gaan trouwen als dan ook in Nederland?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 22:49

Ja volgens mij is dat wel mogelijk.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:35

...in het ene land voor de wet en het andere land voor de kerk.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:50

Waarom maken mensen vaak selfies met oortelefoontjes in hun oren? Ik vraag me dat serieus af :')