Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zolang het huis echter niet af is, zal ik wel geen echt niksdoen weekend hebben. RedPassion schreef:Keeyzie Een knuffel voor iedereen die zo worstelt.![]()
Met mij gaat het slecht. Ik weet niet of dit normaal is na alles wat er is gebeurd of dat het richting depressie oid gaat.
Maar ik voel me 'uitgepraat' en wil niks liever dan in stilte een knuffel van hem en bij elkaar liggen. Ik weet niet hoe ik dat verlangen kan stoppen. Het wordt alleen maar sterker.
Met je ex in een huis blijven wonen terwijl ie nergens moeite mee lijkt te hebben klinkt hartverscheurend. Ik kan me echter voorstellen inderdaad dat hij het op z'n tijd ook wel even gaat voelen.
Dat leeggezogen gevoel hoort er echt bij. Ik heb dat op dit moment ook. Plan daarom ook maar max. 2 dingen op een dag en dat kost me al veel energie. Het fysieke gemis kan ik ook heel goed begrijpen, maar vertrouw daarin op mij, dat went sneller dan je denkt. Mijn ex en ik sliepen al een paar maanden niet meer samen en zagen elkaar ook steeds minder. Ik besef me dus ook dat ik die klap al eerder verwerkt hebt. Natuurlijk mis ik dat ook op momenten nog enorm, vooral de avonden, maar de scherpe kantjes gaan er wel echt vanaf.
en dat maakt voor mij het verdriet toch wel een stuk minder. Ze heeft het daar goed en ze gaat een hele mooie toekomst tegemoet.
Dat is wel giga rot zeg.
Ik had ook zo'n 'dit is de ware' idee. Vreselijk als dat dan niet wederzijds blijkt. 

Dus ik ben niet gegaan. En vandaag was zoon intens verdrietig. Zijn beste vriend gaat in de nabije toekomst verhuizen, mama en oma zoeken een huis ver weg, en hij wilde een knuffel van papa. Dus gebeld. Was ie bij haar eten, dus hij kon niet komen.