Even de lucht vanuit de auto was stralendblauw maar al snel kwam dit opzetten

Beginnende bloemkolen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amber15 schreef:Sinds kort volg ik dit topic. Wat een prachtige foto's komen er voorbij. En wat zijn de Hollandse wolkenluchten toch prachtig!![]()
Joolien, als ik naar jouw laatste shelf kijk, zie je onderaan een duidelijke wolk en daarboven wat onduidelijkere wolken. Snap je wat ik bedoel? Heeft een shelf altijd soort van 'lagen' boven elkaar?
drawerlover schreef:amber15 schreef:Sinds kort volg ik dit topic. Wat een prachtige foto's komen er voorbij. En wat zijn de Hollandse wolkenluchten toch prachtig!![]()
Joolien, als ik naar jouw laatste shelf kijk, zie je onderaan een duidelijke wolk en daarboven wat onduidelijkere wolken. Snap je wat ik bedoel? Heeft een shelf altijd soort van 'lagen' boven elkaar?
Zeker wel. Dat zie je niet altijd maar het is wel hoe een shelf is opgebouwd. Wil je meer weten dan moet je toch bij Jolien
Ik wist deze toevallig ook. (Sorry als ik voordring ofzo want je vroeg het niet aan mij. Als iemand zich daaraan stoort moet je het zeggen want ik weet dit van mezelf)
amber15 schreef:drawerlover schreef:
Zeker wel. Dat zie je niet altijd maar het is wel hoe een shelf is opgebouwd. Wil je meer weten dan moet je toch bij Jolien
Ik wist deze toevallig ook. (Sorry als ik voordring ofzo want je vroeg het niet aan mij. Als iemand zich daaraan stoort moet je het zeggen want ik weet dit van mezelf)
Prima dat je antwoord geeft hoor! Jolien volgt vanzelfIk moet altijd wel lachen om jouw enthousiasme, drawerlover
![]()
En wat ik me ook afvraag. Bloemkoolwolken zie je altijd aan de horizon. Hoe ziet zo'n bloemkoolwolk er nou uit als hij recht boven je hangt. Ziet dat er uit als een 'gewone bui'?
Tja, ik denk altijd heel veel na (soms een beetje teveel), maar da's wel duidelijk, volgens mij
drawerlover schreef:Marion_ schreef:Grappige wolkjes in Utrecht
[ [url=m/XVFoSc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LS1FUX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waren ze er lang?? Want deze lijken serieus op die kelvin wolkjes
poetser schreef:Joolien, misschien een hele domme vraag, maar wat is nu eigenlijk het verschil tussen die Wallcloud en een Supercell? Als je de foto's naast elkaar leg, dan lijken die 2 toch heel hard op elkaar?
Hier is het grijs en winderig weer