Ik ben al een tijdje op zoek naar die Ikea bakken waar vele van ons het voer in bewaren.
Helaas waren ze bij de Ikea waar ik woon helemaal uitverkocht en het zou nog weken duren voor ze binnen kwamen.
Dus dan maar zoeken op marktplaats 4 bakken gevonden.
Ik netjes een mailtje gestuurd of die de bakken nog had en of ze verzonden konden worden en dat de kosten van het verzenden voor mij zijn.
Goed gaat 2 dagen over heen krijg ik als antwoord dat hij ze wel kon verzenden via kiala maar dat het wel een dure aangelegenheid zou worden

Hierop geantwoord dat die ze gewoon met TNT moest verzenden omdat het eerst volgende kiala punt 10 km van mij vandaan ligt en dat met tnt in bijna elke supermarkt afgeven kan worden en het € 6,75 kost.
Weer 2 dagen niks gehoord toen mail van dat hij ze wel wilde verzenden met TNT en of ik dan de verzendkosten overnam maar als het pakket te groot was dat het € 12,30 zou kosten. En hij een grote doos moest gaan kopen

Terug geantwoord dat het binnen de afmetingen van € 6,75 viel en hij ze in een vuilniszak moest verpakken tape erom en mijn adres er goed moest op plakken.
Indien akkoord dat hij zijn bankgegevens moest mailen en ik het bedrag zou overmaken incl. de verzendkosten.
Ik had mijn adres er al bij gezet zodat die dat al had omdat die zo traag was met reageren.
Krijg ik gisteren een mail dat het verzenden inderdaad € 6,75 was en dat die de bakken verzonden had.
En met zijn bankgegevens waar het bedrag heen moest.
Dus ik had zoiets van ja ja daar trap ik niet in laat maar zitten.

Gaat vanmiddag de bel staat de post met die bakken voor de deur

Dus maar gauw het geld overgemaakt.
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt en zou het zelf nooit doen.
Heb die man ook gemaild en hem bedankt maar ook gezegd dat die daar voorzichtiger mee moest zijn als het de verkeerde was geweest had die naar zijn centen kunnen fluiten