Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Onderste!
Gister naar de Hunkemuller geweest trouwens! Goed geslaagd trouwens en ze zitten super lekker! Mama gaat me alleen doorschieten met haar blik als ze mijn onderbroeken ziet..
Fotootje ga ik maar niet maken
_mexx_lady_ schreef:Onderste!
Gister naar de Hunkemuller geweest trouwens! Goed geslaagd trouwens en ze zitten super lekker! Mama gaat me alleen doorschieten met haar blik als ze mijn onderbroeken ziet..
Fotootje ga ik maar niet maken
_Sannee schreef:Ik zweer er bij en draag echt niet meer anders.Vroeger droeg ik altijd boxers van de Hema of ergens anders, maar nu kan ik daar echt niet meer aan wennen.
MarlindeRooz schreef:_Sannee schreef:Ik zweer er bij en draag echt niet meer anders.Vroeger droeg ik altijd boxers van de Hema of ergens anders, maar nu kan ik daar echt niet meer aan wennen.
Ik ook haha, ik draag ook veel van die sloggi's.
zoiets: http://www.timarco.com/prodimage/21374huge.jpg
Ik ben altijd als de dood dat mensen je onderbroek door je broek heen zien.
MarlindeRooz schreef:_mexx_lady_ schreef:Heerlijk! Door een goede jeans zie je het niet maar door zo'n legging die als broek fungeert... ik kon je perfect vertellen welk motiefje op haar onderbroek stond!Ook door een goede jeans zie je wel de randjes hoor, kan best.
MarlindeRooz schreef:_mexx_lady_ schreef:Heerlijk! Door een goede jeans zie je het niet maar door zo'n legging die als broek fungeert... ik kon je perfect vertellen welk motiefje op haar onderbroek stond!Ook door een goede jeans zie je wel de randjes hoor, kan best.
xFioon schreef:Gave collectie jasjes kwam er hier langs! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereens klerenkast! ik heb altijd al het idee dat mijn kast huge is, want iedereen zegt altijd dat ik zo veel kleren heb en een mega kast, maar hier zitten nog meer shopverslaafden, waar laten jullie het?!