Het was hier spekglad op de weg.. al het vocht in de grond is bevroren, alsof er ijzel op de weg lag. Het is nu wel licht aan het dooien, maar het begint ook weer dicht te trekken. Op het knmi voorspellen ze heel veel sneeuw, ik ben benieuwd!!!
Ik heb de paarden er vroeg uitgedaan en de was buiten hangen. Als het straks losbarst met sneeuw dan is dat maar klaar en hebben de paarden een frisse neus gehaald.
ik wil ook sneeuw!!!!!! Als het bij bromfiets rond half 1 gaat sneeuwen dan zal dat bij ons ook wel het geval zijn . Ook hier is het nu bewolkt maar niet echt spectaculair weer voorderest. Ja koud brrrr....
Ik wil ook sneeuw!!!!Ik wil oohook!!! *springt op en neer op d'r stoel* Okay, het heeft vannacht geloof ik wel iets gesneeuwd, maar dat mocht geen naam hebben, net als die verdwaalde vlok gisteren...Wel hagel en regen, maar sneeuw...
Zag wel een winterkoninkje (vogeltje) in de tuin, zou dat een voorbode zijn?
Op dit moment droog. Gisteravond enorme sneeuwvlokken, en heel hard sneeuwen! Waren op wedstrijd, en glijden met de auto. Voor vandaag hebben we afgemeld.