Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maddy_Paola schreef:Ik had gisteravond en vanochtend de radioreclame van woonsquare in mn hoofd, dat is ook echt horror.
@sterre, doet een van jullie siepie en de ander takkie? Dat vind ik wel komisch![]()
Mn spanning is nu op mn darmen geslagen, en werd wakker vanochtend met hoofdpijn, ik zal blij zijn al morgen voorbij is
Shenavallie schreef:Dat is echt balen... Je hebt jezelf toch niet bezeerd, hoop ik?
MarlindeRooz schreef:Je kan er mee trainen, het sturen etc. Maar direct hard afleren kan niet. Het is hun instinct.
Het zijn geen robots helaas. Net als kinderen.

) en consequent zijn, maar helemaal voorkomen kun je het niet. En dan kun je dus beter even iets anders aantrekken, maar mijn vriend klaagt liever geloof ik.
black_kelpie schreef:Precies wat Marlinde zegt, ze is een kelpie en dit zit erin. De één doet het meer dan de andere, maar deze honden zijn wel gefokt om met de tandjes aanwijzingen te geven aan een koe of een schaap als die eigenwijs denkt te zijn.
Het is nu een kwestie van even doorbijten () en consequent zijn, maar helemaal voorkomen kun je het niet. En dan kun je dus beter even iets anders aantrekken, maar mijn vriend klaagt liever geloof ik.
xPabloBokt schreef:Ben met mijn verloofde naar het concert dat ik hem cadeau heb gedaan voor zijn verjaardag, maar ik trek het geluid niet.
Heb de zware filters al in mijn aangemeten oordoppen zitten (-23 dB), maar het wil gewoon niet. Ondanks dat ik de soundbooth kon zien en ze netjes rond de 100 dB zitten de hele tijd.
Ben denk ik nog overprikkeld van de autistic shutdown die ik maandag heb gehad ofzo.. maar vind het wel echt poedersuiker, nou zit hij daar alleen en ik ben maar buiten de zaal gaan zitten.
Bijkomend voordeel is wel dat ik zijn merch al heb kunnen halen, merch booth was volledig uitgestorven.
Nyaleti schreef:xPabloBokt schreef:Ben met mijn verloofde naar het concert dat ik hem cadeau heb gedaan voor zijn verjaardag, maar ik trek het geluid niet.
Heb de zware filters al in mijn aangemeten oordoppen zitten (-23 dB), maar het wil gewoon niet. Ondanks dat ik de soundbooth kon zien en ze netjes rond de 100 dB zitten de hele tijd.
Ben denk ik nog overprikkeld van de autistic shutdown die ik maandag heb gehad ofzo.. maar vind het wel echt poedersuiker, nou zit hij daar alleen en ik ben maar buiten de zaal gaan zitten.
Bijkomend voordeel is wel dat ik zijn merch al heb kunnen halen, merch booth was volledig uitgestorven.
Poh dit is wel zuur zeg..
Motionless in white? Dan ben ik enorm jaloers op je partner![]()
Had daar zooo graag heen willen gaan maar helemaal in Amsterdam is niet te doen.
F_Orumster schreef:Stoer dat jullie dat gedaan hebben jenaville! Zal die vrouw nooit weer doen. Die schaamte voel ik hier op afstandJudithGigi schreef:Voor het eerst 5km gerend onder de 30 minuten, maar mijn horloge telt hem als 30:42Onderweg een paar keer hem moeten pauzeren omdat mijn hond zijn poepjes en plasjes moest doen, en dan blijft in de achtergrond de tijd natuurlijk gewoon doorlopen.
Niet onlogisch, maar toch wel een beetje zuur als je hoopt eindelijk de melding te krijgen
Welk horloge gebruik je? Sommigen kun je kort stopzetten en hervatten. (Vergeet ik ook altijd)