Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Ik heb dat met de paarden ook zo. Met regelmaat ga ik er 's nachts uit, omdat ik iets hoor op stal. Helpt ook niet dat ik paranoïde ben wat betreft stalbranden en de oud eigenaar van mijn zus haar paard weleens het verhaal verteld heeft over de moeder van dat paard. Die is 's nachts gestorven aan koliek, de buren zeiden de dag erna dat ze wel wat geluiden hadden gehoord. Kan er ook echt ziek van zijn als er wat mee is, al zijn het kleine dingetjes.
En goed gehandeld, mwah. Ik heb ze aan mijn ouders gegeven en gezegd tabee. Mijn zus was net weg naar een bruiloft en dat gun ik ze gewoon. Die zijn al in geen tijden weggeweest met zijn tweeën.
Ik ben al geen fan van kinderen, maar dat krijsen kan ik echt niet tegen. Ik was al moe en overprikkeld. Ik drink mijn blikje drinken op en dan ga ik naar bed
denisesilver schreef:Ik heb dat met de paarden ook zo. Met regelmaat ga ik er 's nachts uit, omdat ik iets hoor op stal. Helpt ook niet dat ik paranoïde ben wat betreft stalbranden en de oud eigenaar van mijn zus haar paard weleens het verhaal verteld heeft over de moeder van dat paard. Die is 's nachts gestorven aan koliek, de buren zeiden de dag erna dat ze wel wat geluiden hadden gehoord. Kan er ook echt ziek van zijn als er wat mee is, al zijn het kleine dingetjes.
En goed gehandeld, mwah. Ik heb ze aan mijn ouders gegeven en gezegd tabee. Mijn zus was net weg naar een bruiloft en dat gun ik ze gewoon. Die zijn al in geen tijden weggeweest met zijn tweeën.
Ik ben al geen fan van kinderen, maar dat krijsen kan ik echt niet tegen. Ik was al moe en overprikkeld. Ik drink mijn blikje drinken op en dan ga ik naar bed
Marcella schreef:Little_Gift schreef:En je bijen dan?
Volgend voorjaar verkoop in wat levend winter uit komt.
Heb 1 jaar de tijd om op te ruimen afbouwen.
Kan ook de auto weg ben ik ook niet meer nodig dan.
Marcella schreef:Lichamelijke.
Met zoals er vanmiddag gedaan werd. Tijd om te stoppen. Met het zit gewoon niet goed met mijn rug.
Was al begonnen met opruimen van spullen. Wegens stemmetje in mijn achterhoofd van hoe lang nog.
Met zit dat eigenlijk hele pad opgehoogd moet worden bij de schuur, kas, alles. Dat gaat een klus worden wat ik niet meer red.
imaudy schreef:denisesilver schreef:Ik heb dat met de paarden ook zo. Met regelmaat ga ik er 's nachts uit, omdat ik iets hoor op stal. Helpt ook niet dat ik paranoïde ben wat betreft stalbranden en de oud eigenaar van mijn zus haar paard weleens het verhaal verteld heeft over de moeder van dat paard. Die is 's nachts gestorven aan koliek, de buren zeiden de dag erna dat ze wel wat geluiden hadden gehoord. Kan er ook echt ziek van zijn als er wat mee is, al zijn het kleine dingetjes.
Wat dacht je van paarden die rollen en vastliggen in stal?