Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Wat jij beschrijft is mijn grootste nachtmerrie.

:(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:56

Ahhh dat is echt rot met de babytjes... Ze kunnen er ook niets aan doen...huilen is hun enige manier om iets aan te geven en duidelijk te maken.
Hetzij honger...vieze luier..koud..warm...

Het moge duidelijk zijn dat dit heel lastig is voor je. En dat is zoooo ontzettend herkenbaar sinds ik een babytje heb :')

Het is ook een beetje veel zo voor je denk ik... :*

Zoals je het beschrijft doe je het wel echt suuuuuupergoed!!! <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:58

Ik kon vanavond m’n (favoriete) eten al bijna niet wegkrijgen omdat ik dacht dat de knakworst ziek was. Terwijl hij denk ik gewoon wat van slag en moe was.

Dus als ik ooit een eigen mensenkind zou hebben doe ik geen oog dicht. Ik ben echt heel erg overbezorgd. :=

Ik zeg altijd die krijgt een chip met GPS en constant een drone met camera boven z’n hoofd. :))

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:02

prompter schreef:
Ach LG, wij wilden gisteren een deur dicht doen zodat het hondje niet weg liep, om daarna te zien dat het betreffende hondje vrolijk achter ons stond :D

_O- hondje vond dat waarschijnlijk bijzonder amusant :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Ik heb dat met de paarden ook zo. Met regelmaat ga ik er 's nachts uit, omdat ik iets hoor op stal. Helpt ook niet dat ik paranoïde ben wat betreft stalbranden en de oud eigenaar van mijn zus haar paard weleens het verhaal verteld heeft over de moeder van dat paard. Die is 's nachts gestorven aan koliek, de buren zeiden de dag erna dat ze wel wat geluiden hadden gehoord. Kan er ook echt ziek van zijn als er wat mee is, al zijn het kleine dingetjes.

En goed gehandeld, mwah. Ik heb ze aan mijn ouders gegeven en gezegd tabee. Mijn zus was net weg naar een bruiloft en dat gun ik ze gewoon. Die zijn al in geen tijden weggeweest met zijn tweeën.

Ik ben al geen fan van kinderen, maar dat krijsen kan ik echt niet tegen. Ik was al moe en overprikkeld. Ik drink mijn blikje drinken op en dan ga ik naar bed :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

Volgend jaar laatste jaar moestuin.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

Ja? Stop je er dan mee?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:27

En je bijen dan?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Ah jammer, Marcella :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:38

Little_Gift schreef:
En je bijen dan?

Volgend voorjaar verkoop in wat levend winter uit komt.

Heb 1 jaar de tijd om op te ruimen afbouwen.

Kan ook de auto weg ben ik ook niet meer nodig dan.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:44

denisesilver schreef:
Ik heb dat met de paarden ook zo. Met regelmaat ga ik er 's nachts uit, omdat ik iets hoor op stal. Helpt ook niet dat ik paranoïde ben wat betreft stalbranden en de oud eigenaar van mijn zus haar paard weleens het verhaal verteld heeft over de moeder van dat paard. Die is 's nachts gestorven aan koliek, de buren zeiden de dag erna dat ze wel wat geluiden hadden gehoord. Kan er ook echt ziek van zijn als er wat mee is, al zijn het kleine dingetjes.

En goed gehandeld, mwah. Ik heb ze aan mijn ouders gegeven en gezegd tabee. Mijn zus was net weg naar een bruiloft en dat gun ik ze gewoon. Die zijn al in geen tijden weggeweest met zijn tweeën.

Ik ben al geen fan van kinderen, maar dat krijsen kan ik echt niet tegen. Ik was al moe en overprikkeld. Ik drink mijn blikje drinken op en dan ga ik naar bed :+

Geniet van je drankje en de rust nu!

Je schrijft wel op een hele vermakelijke manier, kan het precies voor me zie hoe het gegaan is. Lief dat je ondanks je totaal geen kinderwens toch gaat oppassen.

----------------------------

Mijn ergenis vandaag is m'n zelfvertrouwen, of vooral het ontbreken ervan.

Ik ben aan het leren voor een examen volgende week, een opleiding voor m'n werk. De opleiding staat niet als gemakkelijk bekend. Werd bij de introductie moeilijk gedaan over het feit dat ik alleen maar een HBO studie heb ipv een Universitaire achtergrond. Wat niet mee helpt in m'n zelfvertrouwen.

Nu ben ik aan het leren en vind ik de stof voor dit onderdeel prima te begrijpen en denk dat ik het goed snap (in de lagere niveaus altijd m'n favorite onderdeel geweest). Ipv dat ik dan denk mooi mee genomen en ik ga weer verder, zit ik in de stress of ik het wel goed zie want het kan toch niet makkelijk zijn. Waardoor ik mezelf weer gek maak. 2 weken lang misselijk ben, slecht slaap en in zweet uitbreek bij de gedachte van het examen.

Zo blij als de opleiding achter de rug is, of ik het dan nou gehaald heb of niet.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:45

denisesilver schreef:

Wat dacht je van paarden die rollen en vastliggen in stal?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:46

Ik ben ook altijd overbezorgd over m'n dieren. Wordt ook wakker van elk geluidje 's nachts als ik denk dat het de hond is. Heb ook een camera zodat ik kan kijken als er iets is.

Oh Marcella wat jammer zeg!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:49

Daarom ben ik wel blij dat ik geen paarden aan huis heb, ik zou ook overmatig gasn controleren.

Ik heb maar geaccepteerd als er wat gebeurd in de nacht, dan is het helaas wat het is.

Nu staan 2 lekker buiten dus geen angst voor brand in een stal. De ander is net verhuist en staat nu elke nacht op stal. Gelukkig denkt de eigenaar van de stal goed om brandveiligheid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:53

Ja huisdieren zijn net als kinderen van jou afhankelijk en daar word ik niet goed van soms haha. Een van de redenen dat ik zelf geen huisdieren heb.

Ik heb al de héle dag enorme drang om te roken. Ik ga er natuurlijk niet aan toegeven en dat wil ik ook niet. Alleen die lichamelijke onrust die ik altijd heb wordt enorm versterkt. Ik heb echt al tijden niet meer een sigaret gerookt ook dus ik vind het ook irritant. :+

Had al lekker avondeten gehaald en snacks om mezelf af te leiden. Maar ik blijf onrustig. Hopelijk kan ik straks slapen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:54

Marcella schreef:
Little_Gift schreef:
En je bijen dan?

Volgend voorjaar verkoop in wat levend winter uit komt.

Heb 1 jaar de tijd om op te ruimen afbouwen.

Kan ook de auto weg ben ik ook niet meer nodig dan.

Lukt het lichamelijk niet meer, of heb je er geen zin meer in? Je had er altijd zoveel plezier in :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:57

Lichamelijke.

Met zoals er vanmiddag gedaan werd. Tijd om te stoppen. Met het zit gewoon niet goed met mijn rug.

Was al begonnen met opruimen van spullen. Wegens stemmetje in mijn achterhoofd van hoe lang nog.

Met zit dat eigenlijk hele pad opgehoogd moet worden bij de schuur, kas, alles. Dat gaat een klus worden wat ik niet meer red.
Laatst bijgewerkt door Marcella op Gisteren, 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

Moeilijk hoor.. Vind het echt sneu voor jou Marcella..

Germie, hoe is de soap bij jou inmiddels gaande?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Wat jammer Marcella |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Trouwens ook afstand Ambacht en Alblasserdam is een puntje.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

Ik had ook al een tijdje het idee dat autorijden en scooterrijden niet zo lekker meer ging toch? Is er misschien iets anders leuks, dichterbij?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:04

Vuurwerk knallen die dichtbij afgestoken worden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:14

Marcella schreef:
Lichamelijke.

Met zoals er vanmiddag gedaan werd. Tijd om te stoppen. Met het zit gewoon niet goed met mijn rug.

Was al begonnen met opruimen van spullen. Wegens stemmetje in mijn achterhoofd van hoe lang nog.

Met zit dat eigenlijk hele pad opgehoogd moet worden bij de schuur, kas, alles. Dat gaat een klus worden wat ik niet meer red.

Echt vreselijk, andere mensen die het plezier van een ander bederven.
Is het een idee als je een oproepje op bokt doet of er iemand is die jou met de moestuin wil helpen?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:41

imaudy schreef:
denisesilver schreef:

Wat dacht je van paarden die rollen en vastliggen in stal?

Dat ook inderdaad.

Ik ben al heel de nacht aan het spoken. Misselijk en last van mijn rug en buik. Als ik nog eens bedenk chips te halen, herinner me hier dan aan aub.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:04

Wat jammer Marcella, het is echt je uitlaatklep. :knuffel:

Ik baal van het weer. Mijn lijf doet zeer, de windvlagen zijn heel lastig voor mij omdat het een groot risico is om te vallen.