Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 16:28

_San87_ schreef:
Ik word echt zoooo naar van de hele dag door motoren langs t huis... Waarom moet je zoveel herrie maken en anderen zoveel overlast bezorgen... Echt, waarom.

Daarstraks bij ons een groep van wel een paar honderd motors, maar wij wonen aan de snelweg, dus dan gedoog ik het maar :+

Net vier uur geslapen ivm migraineaanval die deze keer dus wel doorzette %)

paddington

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 16:55

Ik luister de gehele middag al naar Poolse herrie muziek ..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 17:25

fjordjes schreef:
De Peel staat weer in brand, herinneren jullie die grote natuurbrand bijna 5 jaar geleden? Is nu weer aan de gang vlakbij. Vorige keer moesten we bijna evacueren... Hopelijk nu niet weer die taferelen. En de brand is ook niet ver in de buurt van m'n paard z'n stal tot aan hier...

Gelukkig deze keer snel onder controle.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 17:41

Ik eet al jaren vega en voor die tijd kookte ik amper dus vlees klaar maken kan ik gewoon niet.
Moest ik net kippenpoten braden. hopelijk heeft m'n vader geen buikpijn morgen. :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 18:05

Nyaleti schreef:
Ik eet al jaren vega en voor die tijd kookte ik amper dus vlees klaar maken kan ik gewoon niet.
Moest ik net kippenpoten braden. hopelijk heeft m'n vader geen buikpijn morgen. :+

Arme kip, zo in de buik van die man..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 18:15

marleen_88 schreef:
Siggislief schreef:
Ik erger mij aan de kat die weigert pilletjes te nemen, echt een Princess/Dramaqueen..
En de andere smult en daarna eet ie braaf het pilletje op... *Zucht

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Misschien zijn hier nog ideeën te verkrijgen.

Ik heb ze eerst beide een bordje Renske natvoer gegeven want ze moeten eerst wat gegeten hebben.
De eerste heeft dat hele bordje geweigerd, en heeft daarna een Liquid Stick gekregen,
en daarna 2 Liquid Sticks met een hele pil er in, en daar is ie om heen gaan eten..
Daarna heb ik de pil gesmashd door de Liquid Stick maar dat weigert hij ook te eten.

Heb het bordje nu in de koelkast staan, en hoop gewoon dat ie het straks nog eens probeert.
Heb namelijk geen nieuwe kauw tablet. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 18:17

Easypill was mijn redding voor mijn zeer kieskeurige dame :j

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 18:23

Gewoon op je knieën op de grond zitten, kat tussen je benen en met 1 hand de bek open en de andere hand snel de pil naar binnen achter op de tong.. Even vasthouden zodat je zeker weet dat ze slikken en binnen 30 seconden is het klusje gepiept.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 18:40

paddington schreef:
Ik luister de gehele middag al naar Poolse herrie muziek ..

Verschrikkelijk -O-

Ik blijf mij ook verbazen hoeveel mensen er per dag bij mijn buurman over de vloer komen. Ik zou helemaal gek worden als er continue mensen over de vloer kwamen :')

Vanmiddag ook een vrij sterke wiet lucht. Als ze mij maar met rust laten vind ik het prima. Maar ik had al wel door dat er waarschijnlijk ook wat drugs gerelateerd bij zat. ( wat overigens ook niet mag van de woningbouw). Maar de woningbouw doet ook niet actief onderzoek. Tijdens het kennismakingsgesprek kwam al wel naar voren dat ze geen idee hebben wat voor huurders ze hebben :')

Ik denk als ze eens gaan checken dat er heel was gespuis naar boven komt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 18:53

Een groot bosgebied vlakbij de Loonse en Drunense Duinen staat in lichterlaaie :\
"Gelukkig" zit er nog een kanaal tussen, maar evengoed kan het vuur overspringen en dan is de ramp niet te overzien..

En als je dan ziet hoe achteloos sommige mensen met de natuur omgaan... :n Afgelopen week zaten er gewoon mensen naast hun camper te barbecuën met een weggooi barbecue.. En dat op de parkeerplaats van een Natura 2000 gebied. Dan heb je toch aardappels in je hoofd? 8)7

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 19:03

Rotte aardappels dan toch...

Ja met die wind nu. Mega eng.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 19:35

Vanmiddag, ik zit als passagier in de auto. We rijden op een best smalle weg (twee auto's passen naast elkaar). En ineens voel ik hoe onze auto door een stuurbeweging scherp naar rechts uitwijkt en gelukkig vervolgens gewoon de weg vervolgt. Wat bleek? De chauffeur van de tegemoetkomende auto dacht blijkbaar: 'die fietsers voor mij kan ik wel inhalen', terwijl wij tegemoet kwamen.

Wat ben ik blij dat dit goed is afgelopen zeg :oo

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 19:40

Oei dat is eng zeg. Gelukkig goed afgelopen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 19:45

Aan mijzelf. Dat ik dacht 'oh ben nu wel stabiel die 3 kg afgevallen, vandaag mag ik wel wat lekkers'. Dus chips op vanmiddag, als toetje van avond eten chocolade. En voor mij echt knap geen hele zak chips en geen hele reep. Maar blijkbaar kick je ook af als je dat mindert want m'n maag is momenteel echt mega van slag dat ik denk dat ik zo moet spugen := := Wel goed teken ergens. Maar waarom moet ik ook echt dan weer EN En doen ipv gewoon het een of het ander := :=

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 20:35

_San87_ schreef:
Ik word echt zoooo naar van de hele dag door motoren langs t huis... Waarom moet je zoveel herrie maken en anderen zoveel overlast bezorgen... Echt, waarom.

Wij wonen sinds kort 'landelijk' naast een pitoresk dorpje e vlakbij het bos. Ik snap heus wel dat je op een mooie dag leuk kunt touren met de motor hier.. alleen waarom dat dan ook volgas met veel gierende/jankende motoren door vooral het bos moet ontgaat me echt. Overigens zijn ze tot nu toe wel super netjes met het inhalen van de koets als we op de weg rijden, echt netjes rustig. Maar als we diep in het bos rijden hoor je 'in de verte' overal dat motorgeluid. En auto's kunnen er ook wat van trouwens.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 20:44

Tancreda4 schreef:
Aan mijzelf. Dat ik dacht 'oh ben nu wel stabiel die 3 kg afgevallen, vandaag mag ik wel wat lekkers'. Dus chips op vanmiddag, als toetje van avond eten chocolade. En voor mij echt knap geen hele zak chips en geen hele reep. Maar blijkbaar kick je ook af als je dat mindert want m'n maag is momenteel echt mega van slag dat ik denk dat ik zo moet spugen := := Wel goed teken ergens. Maar waarom moet ik ook echt dan weer EN En doen ipv gewoon het een of het ander := :=

Hier ook echt al heel de dag niet lekker/last van mijn maag. Heb het idee dat het door de friet van gisteren komt, of misschien toch een nasleep van de migraine

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 21:56

Lip kapot van een papieren rietje. 8)7

Error in mijn linker pols.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 22:13

Puppy is overprikkeld en wil met mij en teckel op de bank knuffelen en spelen. Het liefst zo dicht mogelijk op elkaar.

Teckel is overprikkeld en moe en had om 21:00 al naar bed gewild. Ligt graag in rust en stilte naast me op de bank. Wordt gepest door een puppy. :=

Dit worden lange dagen zolang ze er beiden nog zijn. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 22:28

Foaly schreef:

Morgen denk ik maar eens halen denk ik, al heeft ie het bordje vanavond wel grootste deel opgelikt.
En het laatste beetje met een beetje Liquid Stick extra op de hand, weg was het. 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-25 23:23

Kan je de pup niet s’avonds in de bench doen en dan krijg Jozi rust.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 00:18

denisesilver schreef:
Hier ook echt al heel de dag niet lekker/last van mijn maag. Heb het idee dat het door de friet van gisteren komt, of misschien toch een nasleep van de migraine

Oh bah.. hopelijk trekt t weg! :(:)

Hier is t gelukkig zonder ellende weggetrokken.

Grmbl. Stomme buurtkatten. Ik word wakker en mis m'n kat naast me. Zit hij zich op te vreten want een kat in de tuin. Lekker voor die kat dat m'n supersoaker gevuld klaar lag. Met natte pootjes met mach100 de tuin uit := maar duurt wel even voor mijn kat weer rustig is.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 02:04

Volle maan + zeer lijf = nachtje doorhalen ben ik bang.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 04:07

Klaarwakker..
Zoontje van 3 werd gillend wakker met oorpijn :(:) had zo gehoopt dat het nu eens klaar was (na 7 of 8 keer nieuwe buisjes plaatsen)

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 04:22

:')
Siggislief schreef:
Foaly schreef:

Morgen denk ik maar eens halen denk ik, al heeft ie het bordje vanavond wel grootste deel opgelikt.
En het laatste beetje met een beetje Liquid Stick extra op de hand, weg was het. 8)7

Stukje rauw gehakt werkte hier altijd. Mooi bolletje maken. Maar die van mij moest elke dag een pil (ik had dus vriezer vol met mini porties gehakt). Stukje vleeswaren, kip, al is dat wat minder gezond natuurlijk. Bij nood, of erg bittere pilletjes werkte smeerworst ook goed :Y)

Ik deel de motoren ergenis. Ik woon langs doorgaande weg, in buitengebied. Waar je in theorie 60 mag. Ik woon en soort klein bochtje en daarna trekken ze dan het gas open.

Oh en het geluid van de elecktrische kettingzaag van de overbuurman. Echt een jegelend geluid.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 05:52

Pfft wat een nacht, ik was tussen 3 en 4 wakkerder en fitter dan nu. Wekker gaat pas om 7:30….