Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 12:40

Fleurtjuh, kan je bij een teamleider terecht, of HR? Misschien kunnen zij meedenken

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:33

Net 3x alles eruit gegooid en nu heb ik het ijskoud..dit gaat geen leuke avond worden :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 16:58

Socialmedia....

Wetende hoe "mooi" de insta eruit ziet van mensen en hoe de "training" thuis eruit ziet....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:13

Dat het erg druk was onderweg

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:30

Polarize schreef:
Net 3x alles eruit gegooid en nu heb ik het ijskoud..dit gaat geen leuke avond worden :')

Jahoor...ik had gehoopt dat wat mijn moeder gister had spanning was en dat het toeval was dat ik nu misselijk was, maar het is dus echt wel een virus %)

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:32

Wij huren een opslagbox en zijn schijnbaar dus over genomen en verhogen de box zomaar even met €20 in de maand.

Ik vraag mij echt af of dat zomaar mag.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:37

Waarom altijd wanneer we iets bespreken bij de Tandarts en dat ik 1 a 2 weken later alweer zit.

En dat de pijn in de kies afgelopen weekend alleen maar erger werd.

Vanmorgen afspraak gemaakt, en nu een kies minder in de mond.

Vanmiddag ook achter gekomen dat er een ontsteking onder zat,
de kies was niet te redden.

Dus trekken was enige oplossing helaas.

Nu een zere bakkes..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 17:39

paddington schreef:
Wij huren een opslagbox en zijn schijnbaar dus over genomen en verhogen de box zomaar even met €20 in de maand.

Ik vraag mij echt af of dat zomaar mag.

Als het goed is heb je een contract. Daar zal ook wel het een en ander in staan?

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 18:03

Die heb ik idd ergens liggen dus zo maar even opzoeken.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:09

Dat ik zo moet vechten om mijn gelijk te halen in een geschil over mijn auto. Gekocht en uiteindelijk al dik 2000 euro kosten aan gehad. Garage waar ik hem heb gekocht heeft de auto al vaker terug gehad om storingen te verhelpen en me zo al weken aan het lijntje gehouden (en in de oliebol geholpen want zonder auto kan ik niks) dus heb besloten om enkel geld terug te willen. Ook omdat hij heeft staan liegen in mijn gezicht en zijn moeder me al heeft uitgescholden nog voor er uberhaupt iets aan de hand was, hun deden gewoon al een maand over iets wat een week zou duren nog voor ik de wagen kon ophalen.

Uiteindelijk laat ik de garantie vallen voor een olielek dat ik ergens anders heb laten repareren en vraag ik van de andere herstellingen die volgens mij van verborgen gebreken zijn en vastgesteld door de expert (EGR klep afgesloten met een bout, aanzuigbuis van de turbo kapot en los, onderdrukslang die volledig miste en 2 injectoren die zogenaamd gereviseerd waren maar waar zeker niks mee is gebeurd -> auto dik in de noodloop) materiaalkosten en de helft van de werkuren. Hopen dat de verkoper me ondertussen beu wordt en denkt 'laat ik die 1000 euro maar gewoon betalen en dan ben ik van haar af' maar oef. Het maakt me zo kwaad dat er garagisten zijn die gewoon alle vooroordelen van louche handelaren met sjoemelarij inlossen en je kan er niks tegen doen.

Hij doet net alsof hij 100% bereid is om de herstellingen uit te voeren maar ik heb gewoon op mail dat ik maar moet zien hoe die auto bij hem raakt en dat hij dan wil kijken of er iets defect is en dan eventueel de nodige herstellingen zal uitvoeren. Wat denk je dat er gebeurt als hij die auto terug in handen heeft? Denk niet dat ik bovenaan op de prioritaire klantenlijst sta. Een vervangwagen heeft hij zogenaamd ook al niet ter beschikking. Ik kan echt niet weer weken zonder auto zitten, dat geintje heeft die me al 2x eerder geflikt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:20

Ik heb mij echt in tijden niet zo ziek gevoeld, dit virus is echt definitie van kort maar krachtig :r
Mijn moeder had het gister en die was vandaag weer helemaal fit, dus hopelijk is het voor mij ook zo. En maar een nachtje op de bank slapen zodat ik wat dichter bij de wc zit :')

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:40

Dat mijn problemen van vorige week maar niet opgelost lijken te raken. Kat zit nog altijd met een gruwelijke pootwond, gelukkig toch al iets van verbetering, en het is een schat van een patiënt, al zal die verbandwissel vast niet fijn zijn. Maar dierenartse had het toch over een herstelperiode van een maand.

Mijn auto die door water in het achterlicht en door problemen met de roetfilter niet door de keuring was, moet eind deze week herkeurd worden. De officiële garage, die nochtans anders altijd zo stipt is, antwoordt op geen van mijn vragen (ik vroeg prijs voor opties herstelling/noodoplossing/nieuwe wagen en wanneer dit kon, maar krijg gewoon geen reactie op mail, morgen maar bellen dan) en mijn tweede oplossing (collega bij PostNL die ook garagist is) had zogezegd snelle en goedkope oplossingen, maar ook die is me aan het ghosten als ik probeer te bellen.

En mijn inbouw koelkast/diepvries van 21 jaar die de geest gegeven heeft, is blijkbaar zo'n verouderde afmeting dat ik mijn halve keuken zal moeten verbouwen om weer een koel/vries combi in de keuken te hebben. Nu heb ik een diepvries in de kelder en de koelkast in de stal. Denk dat ik de stalkoelkast vrijdag ook naar mijn kelder verhuis, dan heb ik wat meer bedenktijd.

Maar al mijn ergernissen zijn maar klein bier vergeleken met het lot van de Palestijnen, die nu al bijna een jaar in de gruwelijkste omstandigheden leven, en de wereld lijkt het geen bal meer te kunnen schelen. De mensheid (of het mensdom) kan toch zo wreed, harteloos en egoïstisch zijn. Het wordt tijd dat er hier in België weer eens goed betoogd wordt, slogans brullen helpt misschien niet, maar het lucht wel op... |(
Laatst bijgewerkt door hwn op 26-08-24 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 19:41

ik die iets dringend wil bespreken met mijn moeder maar die is niet thuis...

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 20:11

Balen zoveel tegelijk hwn.

Hier mentaal erg moe. Een van de eigenaren van mijn uitlaathond is in een paar weken van gaat goed vooruit na plaatsing van en pacemaker en goede hoop voor de toekomst naar nu overplaatsing naar een hospice ivm uitgezaaide super agressieve kanker. Ondertussen laat ik elke avond de hond uit en help ik hun met de zoektocht naar een nieuw baasje. Dqt naast 40+ uur werk en 2 uur reistijd per dag. Merk dat ik mentaal wel op ben nu. Gelukkig wel wat mensen die intresse hebben in de hond dus hopelijk snel voor hem ook een nieuw baasje zodat ik zelf ook weer wat meer rust kan pakken

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 20:45

De verpleegkundigen en arts had gezegd: als er zwelling, bloedingen of koorts is: gelijk bellen naar deze drie beschikbare nummers. Bel je... Neuh, geen zorgen om maken.

Doe ik ook niet maar zeg dan niet dat we moeten bellen bij die symptomen.

(heb zelf n medische achtergrond dua had al ingeschat dat ik het allemaal niet alarmerend vond maar manlief wilde toch even overleggen).

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 21:59

-:(- Kampvuur/openhaard in een woonwijk. Dat degene die elke avond aansteekt er zelf maar snel in mag stikken. Hel m'n huis meurt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 22:04

Mijn lakse stalgenoot. 8)7

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 23:00

marleen_88 schreef:
Mijn lakse stalgenoot. 8)7

Vreselijk die types. Was ook eens een stalgenoot die de pony van iemand anders vergeten was weer terug naar de wei te brengen. Stond die pony daar te wachten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 03:36

Ik kan niet eens water binnen houden, waardoor ik ook geen water durf te drinken nu. Hopelijk heb nu echt alles eruit gegooid en kan ik in de ochtend wel weer wat binnen houden

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 06:54

Gisteren de kies laten trekken, en vanmorgen wakker geworden met knallende hoofdpijn.
En het gevoel of mijn kaak ook nog wat verdikt is.

De pijnstiller werkt ook niet. En ik moet nog de hele dag aan de slag.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 07:02

Beterschap Siggislief,

Hier begint de dag lekker met een bloedneus…

@ Polarize, voor jou ook veel beterschap :knuffel:
Laatst bijgewerkt door xSagan op 27-08-24 07:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 07:09

Dank je, xSagan.
Jij ook sterkte

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 07:25

Polatize en Siggislief beterschap.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 07:57

Thanks luuntje en xSagan
Het lijkt nu een stuk rustiger in mijn buik, maar echt lekker is het nog niet

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 08:04

Ik slaap echr al weken bizar slecht. Als ik 2 nachten per week 'normaal' slaap ben ik blij. Dan slaap ik van 22 tot half 6 ongeveer. De andere nachten word ik tussen 1 en 4 wakker ofzo en zodra ik wakker ben val ik niet meer in slaap.

Het maakt ook niet uit of ik overdag slaap of niet, wat ik normaal wel doe ivm gezondheid al jarenlang. Ik word echt gek, mijn hele lijf schreeuwt het uit en ik heb geen idee waarom.

De andere keren dat ik dit had was het niet zo ernstig, maar was het als pijnstilling te weinig werd. Maar dat idee heb ik nog niet en deze medicatie mag niet meer verhoogd worden. ;(