Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Caira schreef:Ziggo medewerker die mijn schoonvader van 78 een peperduur abonnement heeft aangesmeerd. En waardoor ik dus net een uur heb moeten bellen om 50€!!! Per maand eraf te l*llen. Echt het is goed dat ik die persoon niet gezien heb want ik had zijn ballen eraf gedraaid. Makkelijk scoren bij zo’n oude zieke man…
Merlen schreef:Zaterdag en zondag voor de zoveelste keer een bezoeker bij de nieuwe buur pal voor mijn oprit.
Ben al meerdere keren gaan aanbellen de voorbije maanden waarop de auto dan wel verplaatst werd.
Maar zaterdag deed er een onbekende open die zei dat de auto van niemand daar binnen was.Zondag hetzelfde liedje maar de huiseigenaar die open deed.Er stond wel een onbekende man in de kamer achter hem.Die man reed een half uur later snel weg met die auto net toen ik buiten kwam.
Het zijn steeds andere auto's en mannen die er staan en binnen gaan.
_San87_ schreef:Merlen schreef:Zaterdag en zondag voor de zoveelste keer een bezoeker bij de nieuwe buur pal voor mijn oprit.
Ben al meerdere keren gaan aanbellen de voorbije maanden waarop de auto dan wel verplaatst werd.
Maar zaterdag deed er een onbekende open die zei dat de auto van niemand daar binnen was.Zondag hetzelfde liedje maar de huiseigenaar die open deed.Er stond wel een onbekende man in de kamer achter hem.Die man reed een half uur later snel weg met die auto net toen ik buiten kwam.
Het zijn steeds andere auto's en mannen die er staan en binnen gaan.
Politie/handhaving bellen, kunnen ze de staatskas spekken en dan houdt t snel op.
Cowboy55 schreef:Tussen neus en lippen richting Politie opmerken dat het een komen en gaan van mensen is bij de buren. Waar je verder natuurlijk niks mee wil suggereren.....
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Vriendje beloofd de zolder op te ruimen. Nu moet ik het wel doen.
Ik heb er zo geen zin in. De rest van het huis moet ook nog. En dan nog alles soppen en schoonmaken morgen en woensdag.
Komen je (schoon)ouders op bezoek?