Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:34

Matheno schreef:
Naaaaaah jongens ik moest huilen |(

Wat gewéldig!!

[ [url=m/pxyxQa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waaaauw !!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:35

Wat mooi Matheno!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:40

Matheno schreef:
Naaaaaah jongens ik moest huilen |(

Wat gewéldig!!

[ [url=m/pxyxQa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ontzettend schattig!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:43

Oooh mooi! <3

Pikkepor

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:54

Ik geniet zo van al die handgemaakte en persoonlijke cadeautjes! Het leven mag dan allemaal duurder geworden zijn en we zijn allemaal wat creatiever met het budget om moeten gaan, maar die pakketten worden zo waardevol zo!

Ik leef helemaal in de kerstgedachte.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 13:55

Heeeeeel mooi!!!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:08

Geweldig die tekening <3. Heb ik ook een keer gehad, van mijn paard Rhea die toen net overleden was, echt geweldig.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:11

Oh jongens, ik ben zo verwonnen!

Afbeelding

De eerste hint was de puzzel die als uitkomst had "Danke Seb". Mijn Santa is dus een F1 fan! De 2e hint was een puzzel wat een foto was van Humphreys in Enschede (toch?). Ook een droge worst uit Salland erbij.

Door de hints en de práchtige illustratie had ik al een vermoeden...... Dus de laatste hint geopend en dit was een Pokemon kaart!

Het kan niet anders denk ik dan dat LOTTHJE mijn Secret Santa is! Jij woont in Enschede, bent illustrator, houdt van F1 en verzamelt onder andere Pokemon kaarten!

Wat een schot in de roos dit pakket! Ik ben er echt onwijs blij mee :-D :-D ontzettend bedankt!!
Laatst bijgewerkt door Matheno op 15-12-22 14:22, in het totaal 3 keer bewerkt

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:11

candalisa schreef:
Jemig wat een gave tekening!

Lavitabella deel je hem als die klaar is ik ben benieuwd!

Ik ga hem zeker delen! Echt heel tof.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:14

Wat een toffe tekening. <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:31

mooie tekening Matheno!

Ik ga toch de gok wagen en Banyu officieel noemen als mijn mogelijke Santa.

Spelvout: Banyu - bijna dezelfde uitspraak als "Banjer", alleen dan anders (vout) geschreven

En met hulp van iemand via pb nog meer bevestiging gekregen, want diegene denkt dat ik goed zit. Ik noem de naam bewust niet, omdat ik niet weet of diegene anoniem wil blijven. Het was iig niet Banyu zelf :))

Metaalschraapsel (van een boormachine): staal -> koolstofstaal -> koolstof -> carbon: https://www.banyucarbon.com/

21: Banyu is nummer 21 op de deelnemerslijst

Please, laat het goed zijn... dan kan ik de rest van de cadeautjes ook uitpakken, inclusief die met 99 erop :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:44

Oké ik heb nog een hint denk ik. NEON staat op de doos. Ik ga even puzzelen weer.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:45

Oke nee ik ik voel me even heel blonT oké. Neonlight ben jij mijn santa?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:51

Ik heb mijn pakket ook binnen, wow, Santa, heel erg bedankt.
Afbeelding

Kaartje met hint:
Afbeelding
Afbeelding

Inhoud:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De inhoud:
-1 kussenhoes voor een kussen voor op de bank ofzo. In de kleur grijs en ik heb mijn bank ook grijs, dus komt goed uit.
-3 chocoladeletters
-3 doosjes thee
-chocolade scrabble
-2 zakjes hartjes (het verbod voor mij om nog te kopen omdat je zo'n zak zo leegeet :D )
-Een hele boel zuurstokken
-een wekpot met snoep (staat achter het lijstje met foto)
-Een fotolijstje met daarin een foto van het visportret voor het ONK dit jaar ;) )
-Een mok met eenhoorns, die laat ik nog even in het bubbeltjesplastic, want moet de doos heel mee naar mijn huis nemen
-Een 'supersnoepje', maar dan gevuld met verzorgingsprodukten, merk Balea, dat kan een hint zijn
-bodylotion en bodybutter van Balea, ook Duits dus
-2 zakjes Haribo Schlümpfe, dat kan een hint zijn, wederom Duits
-Rituals tas (hierin zaten dus de zuurstokken en vele andere losse snoepjes)
-rood kadoverpakking-tasje, met daarin nog een bodylotion van Balea, een bodylotion van een ander merk en een minihandcreme van Rituals en 2 proefmonsters van Rituals met een armbandje
-bodybutter in vaste vorm
-Zak chips cheese-onion
-Aloe Vera serum
-Superbooster (ook 1 of andere creme)
-Kneipp masker
-Douglas handlotion, bodyspray en bodylotion.
-waxinelichtjes

Ik ben er zeker blij mee.

Dan de hint, de naam komt uit zomer 2018. Dat kan wel eens de registratiedatum zijn. En een kado uit zomer le (Frans?) 2022.

Blinnii heeft zich geregistreerd in juli 2018.
Castilja ook, maar nu niet in juli, maar augustus
LWdaisy heeft zich ook in 2018 aangemeld, maar dat was maart, dus die valt af.

Dus dan hebben we het kado uit 'le' zomer 2022. Dat is een fotolijst met een foto van een donderpad met spooky ogen. Deze.
Blinnii klinkt wat als blennie, en een blenny is een vis. Maar Castilja heeft iets met analoge camera's. Heel erg lastig. Dus ik moet gokken vrees ik. Dan neem ik de overeenkomst camera, en dan kom ik op Castilja uit. Ben jij dan mijn secret santa?
Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:53

Haha, alleen al gebaseerd op de tekst van de kaart weet ik wie jouw SS is! _O-

En dat is niet de persoon die je noemde

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:15

Mijn Secret Santa was duidelijk nog niet klaar met mij! Wauw nog harder verwend. Echt niet normaal.

Eerst kreeg ik een sudoku die echt verrekte lastig was.

Afbeelding

Met de code kon ik het slotje op de tas open maken.

Er zaten gewoon nog mega veel cadeaus in, volgens mij allemaal zelf gemaakt? Echt super super leuk!! Ik ben ook echt in love met de kaarsjes, heel leuk!! enneh heb ik nou Lush dingen te pakken? Mijn eerste ooit?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoe werken die baddingen, waarom zit er een stokje aan? Gewoon in bad aan, die dingen er in leggen en genieten maar? Hoe werken die tandpasta dingetjes? (sorry zo veel vragen!)
En is het een zeepje, wat op het houten blokje ligt?

Echt Fem, wat een fantastisch leuk pakket, ik ben echt als een kind zo blij. :D :D

SImon heeft zijn cadeautjes ook uitgepakt. De kaars eend vond hij ook erg leuk!! Heel erg bedankt!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 15-12-22 15:18, in het totaal 2 keer bewerkt

lotthjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:16

Jaaa Matheno! Ik ben jou SS!

Ik ben zooo blij dat je het pakket leuk vindt! Er zijn heel wat uurtjes stalken aan voorafgegaan.

Ik ben zo opgelucht dat alles het heeft overleefd. Ik was helemaal gestresst dat het lijstje of de kerstbal of iets stuk zou gaan. Zoals gezegd zal ik je de tekening nog eventjes via de mail sturen zodat je hem nog eens beter uit kan printen, want mijn printer had er absoluut geen zin in.

Wat super fijn dat je hem mooi vind, bedankt iedereen voor de reacties!! :)

Links op de kaart staan ook nog allemaal nummers, dat was de eerste hint naar de F1. Het was echt leuk om een pakket voor je samen te stellen :) Nu is jou Santa 1 cadeautje vergeten dus die komt volgende week eventjes met de post _O-

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:22

Helaas Germie, ik ben niet je SS! Maar je hebt wel een erg mooi pakket en ook gelijk dat ik van analoge camera's hou :D Succes met verder zoeken!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:24

Castilja schreef:
Helaas Germie, ik ben niet je SS! Maar je hebt wel een erg mooi pakket en ook gelijk dat ik van analoge camera's hou :D Succes met verder zoeken!!

Dan hou ik het op Blinnii, al kan ik de link met 'le' zomer 2022 dan niet leggen. Ik heb geen idee wat dat fransje woordje er tussen doet.
Het blijft dan gokken, maar jullie zijn de enige 2 met een registratiedatum in de zomer van 2018.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:26

StonedRomy schreef:
Oke nee ik ik voel me even heel blonT oké. Neonlight ben jij mijn santa?

*\o/*
Ja! Je vraagt had eerder gezegd dat je er zo slecht in was dat als je zelfs je naam in Neon letters op de doos zou schrijven je het nog niet zou raden. :') Tja, daar moest ik natuurlijk iets mee doen. Wel mooi dat het nog uit komt ook. _O-

De link naar Las Vegas, op mobiel is het beeld kleiner, maar als je even rond gaat naar links en rechts zie je iconische neonlight borden van Las Vegas.
De biertjes zijn gebrouwen in België, maar zijn de biertjes van de gemeente Eersel, waar ik tegen aan woon.

https://www.ed.nl/kempen/contente-mens- ... ~a48aa23a/

Tenslotte, op de bodem van de doos zit kartonpapier geplakt. Als je dat eraf haalt zie je ook mijn naam staan. :))

Ik heb ontzettend veel lol gehad met het maken van je pakket. Een aantal dingen waren dingen die ik hier nog had liggen en niet gebruikte maar goed bij jou paste. Vandaar een extra gevuld pakket. :))
De wijnglas juwelen heb ik zelf gemaakt, net als de hanger met de naam van je paard. Ik was zo blij met een lootje die wijn drinkt. *\o/*

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:27

lotthje schreef:
Jaaa Matheno! Ik ben jou SS!

Ik ben zooo blij dat je het pakket leuk vindt! Er zijn heel wat uurtjes stalken aan voorafgegaan.

Ik ben zo opgelucht dat alles het heeft overleefd. Ik was helemaal gestresst dat het lijstje of de kerstbal of iets stuk zou gaan. Zoals gezegd zal ik je de tekening nog eventjes via de mail sturen zodat je hem nog eens beter uit kan printen, want mijn printer had er absoluut geen zin in.

Wat super fijn dat je hem mooi vind, bedankt iedereen voor de reacties!! :)

Links op de kaart staan ook nog allemaal nummers, dat was de eerste hint naar de F1. Het was echt leuk om een pakket voor je samen te stellen :) Nu is jou Santa 1 cadeautje vergeten dus die komt volgende week eventjes met de post _O-

Echt onwijs bedankt!! Wat een gaaf pakket <3
Ben er heel heel heel heel heel erg blij mee!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:28

Wauw Germie, wat ben je verwend!

Miccamaaike, Lush! Fantastisch! Dat stuk zeep is voor onder de douche, zit honing in, echt zo lekker. Die tabletjes kauw je stuk in je mond tot je schuim hebt en dan kun je poetsen en dat gele ding is een bubble bar denk ik, die houd je onder de kraan tot je genoeg schuim in bad hebt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:47

Matheno schreef:
Haha, alleen al gebaseerd op de tekst van de kaart weet ik wie jouw SS is! _O-

En dat is niet de persoon die je noemde

Ik ook! :))

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:55

Germie, wie zegt dat de registratiedatum zomer 2018 is?

En wat een mooi ding,Mattheo!

Wel jammer dat sommige nu gaan verklappen dat hun pakket al bij hun lootje binnen is maar nog niet geraden. Dat is toch niet leuk voor degenen die hun pakket nog moeten krijgen?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:07

Ik ga zo 3 pagina’s bijlezen maar eerst: AAAAHHHH mijn pakket is er! Nét toen ik 5 minuten thuis was, dus perfect getimed!

Afbeelding

Nu nog braaf wachten totdat mijn vriend thuis is en we het samen uit kunnen pakken… spannend!!! *\%/* :):) het is zelfs breekbaar en heeft een duidelijke bovenkant :oo