Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:01

Slechte waarden met bloedprikken, moet morgen direct om 9:00 naar de huisarts. ;(

Suiker was net na 3 beschuitjes Nutella alsnog 2,9. ;(

Verklaart misschien waarom ik al 3 dagen ziek ben en alle symptomen heb van een veel te laag suiker.

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:06

Bingo peesontsteking in mijn pols.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:12

Dat ik vannacht het onweer heb gemist omdat ik ... sliep. :')

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:33

Herkenbaar Castilja, of er is niks geweest maar ik had graag wat onweer meegekregen.

Ergenis hier is dat mijn schoonvader super behulpzaam is en af en toe door de weeks overdag komt klussen voor de verbouwing. Echter is mijn irritatie dat hij gewoon komt en zijn gang gaat zonder overleg of het uitkomt en ook gewoon aan de slag gaat zonder even gedag te zeggen.

Kennelijk hier normaal maar ik voel mij steeds minder thuis. Denk telkens dat hij hier staat.

Hopelijk stopt dit als de verbouwing klaar is. Want dit is niet echt fijn.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:39

Tucktuck schreef:
Herkenbaar Castilja, of er is niks geweest maar ik had graag wat onweer meegekregen.

Ergenis hier is dat mijn schoonvader super behulpzaam is en af en toe door de weeks overdag komt klussen voor de verbouwing. Echter is mijn irritatie dat hij gewoon komt en zijn gang gaat zonder overleg of het uitkomt en ook gewoon aan de slag gaat zonder even gedag te zeggen.

Kennelijk hier normaal maar ik voel mij steeds minder thuis. Denk telkens dat hij hier staat.

en als je nou eens naakt door t huis gaat lopen? Misschien wordt ie er zo ongemakkelijk van dat ie voortaan op z’n minst even aanbelt }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:45

MarlindeRooz schreef:
Slechte waarden met bloedprikken, moet morgen direct om 9:00 naar de huisarts. ;(

Verklaart misschien waarom ik al 3 dagen ziek ben en alle symptomen heb van een veel te laag suiker.

Verklaart misschien ook je depressieve klachten? Met te weinig koolhydraten beschikbaar doen je hersenen gekke dingen.

Zou fijn zijn als dit een haakje blijkt voor de oplossing van een groter probleem :(:) …. Sterkte en beterschap iig!

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:48

friendly schreef:
Tucktuck schreef:

en als je nou eens naakt door t huis gaat lopen? Misschien wordt ie er zo ongemakkelijk van dat ie voortaan op z’n minst even aanbelt }:)

proest, ik denk dat ik mijzelf daar ook te ongemakkelijk bij voel. Daarbij komend, dan kan de hele straat mij meteen zien. En in een dorp gaan de geruchten snel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:50

Shenavallie schreef:
@ menino: Hoe gaat het nu met jullie hond?

Goed! Lief dat je er naar vraagt. Was gisteren bij de dierenwinkel en die raadde me met klem af om diarreeremmers te geven. Dus omdat ik iets wilde doen toch stiekem rijst gekookt ondanks tegenstrijdige berichten op google.

Daar lijkt hij erg van opgeknapt. Maar vorige keer zat er ook een “goede” dag tussen. Hij was wel weer helemaal happy de peppie vandaag en vannacht.

hopelijk blijft dat zo :) maar ben allang blij dat hij weer energiek is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 15:54

Menino schreef:
MarlindeRooz schreef:

Verklaart misschien ook je depressieve klachten? Met te weinig koolhydraten beschikbaar doen je hersenen gekke dingen.

Zou fijn zijn als dit een haakje blijkt voor de oplossing van een groter probleem :(:) …. Sterkte en beterschap iig!

Dankje! Verklaart inderdaad een hoop klachten van de laatste tijd. Ben super benieuwd naar morgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 16:03

Ik wil appeltaart maken bedenk ik mij nu dat de oven stuk is -O-

En als het aan mijn ouders ligt met de instelling het komt wel hebben we over een jaar nog geen nieuwe oven :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:08

Met het OV reizen is echt elke dag anders.
Nu weer, iemand die zit te schreeuwen dat dit een onveilig poedersuiker land is en dat wij allemaal projectielen zijn :+
Ik schrok wel maar kan er om lachen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 17:12

fotolijstje schreef:
Met het OV reizen is echt elke dag anders.
Nu weer, iemand die zit te schreeuwen dat dit een onveilig poedersuiker land is en dat wij allemaal projectielen zijn :+
Ik schrok wel maar kan er om lachen.

Projectielen? :? Waar worden we dan op afgevuurd? Bedoelde vast imbecielen ofzo :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 18:30

Menino schreef:
Shenavallie schreef:
@ menino: Hoe gaat het nu met jullie hond?

Goed! Lief dat je er naar vraagt. Was gisteren bij de dierenwinkel en die raadde me met klem af om diarreeremmers te geven. Dus omdat ik iets wilde doen toch stiekem rijst gekookt ondanks tegenstrijdige berichten op google.

Daar lijkt hij erg van opgeknapt. Maar vorige keer zat er ook een “goede” dag tussen. Hij was wel weer helemaal happy de peppie vandaag en vannacht.

hopelijk blijft dat zo :) maar ben allang blij dat hij weer energiek is.

Voor nu is dat erg fijn. Hard duimen dat het zo blijft!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 18:52

Mijn treinreis. Het begon al met vertraging.

Ik zit in de trein, we komen op een station aan, en plots hoor ik een conducteur naast mij roepen: 'er uit! Nu!'. Bleek de persoon voor mij eerder die reis te hebben zwartgereden en van de conducteur een boete + kaartje te hebben gekregen. Tot jawel, dat station waar we stil staan. Persoon is op sokken de trein uit gestrompeld.

Minuut later waggelt er een persoon heen en weer door de coupe, terwijl hij steeds slokken neemt van zijn biertje. En dan ook echt waggelen. Voeten slepend over de grond.

Gelukkig was de conducteur er snel bij. Anders had ik een whatsappje naar de NS meldkamer gestuurd.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:17

Zoveel NS problemen..
9 september weer alles plat.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:28

Story continues. Overstap ook gemist.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:57

Ik ben op vakantie en zie in de postnl app dat ik een envelop heb ontvangen. Ik ben zo benieuwd van wie. :+ heb geen idee wie mij een kaart zou moeten sturen. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 19:59

Zou je dan toch een geheime aanbidder hebben?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-22 20:12

Naar de bloedbank. Uur daar gezeten. Krijgen ze mijn aders niet aangeprikt, liggen te diep.

Echt verdomme -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:19

Britten en hun intens gebrekkige rijvaardigheden en slechte wegen. :x

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 20:50

MarlindeRooz schreef:

Ik zou zorgen dat je niet alleen thuis bent. Met zo'n lage suiker, zit je op het randje van een hypoglycemie. Ik wil niet zeggen dat het jou gebeurt, maar ik heb mensen rare dingen zien doen met een hypo.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:28

Greetz. Voor 22.00u besteld is morgen bezorgd. Geld alleen wel als je het als pakket verstuurd en niet als brievenbuspost :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:29

iirrssjjee schreef:
Greetz. Voor 22.00u besteld is morgen bezorgd. Geld alleen wel als je het als pakket verstuurd en niet als brievenbuspost :+
Dat is toch logisch? :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:31

fotolijstje schreef:
Zoveel NS problemen..

Goed dat ik dit lees :=
Vrijdag concert in Amsterdam en optie was auto of trein.. keuze gemaakt dus.

Ik ben in de spaarmodus maar mijn 2 favoriete artiesten komen dus naar Amsterdam..
Nu heb ik Parkway drive al zo vaak live gezien maar love them dus wil zo graag nog een keer.. maar niemand wil mee.
Trein vertrouw ik niet zo en dan moet je eerder vertrekken van het concert..
Laatst zag ik hier wat voorbij komen over een autorit delen. Hoe heet dat ook al weer? Is het betrouwbaar? Moet van Tilburg / Breda komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-22 21:35

Nyaleti schreef:
fotolijstje schreef:
Zoveel NS problemen..

Goed dat ik dit lees :=
Vrijdag concert in Amsterdam en optie was auto of trein.. keuze gemaakt dus.

Ik ben in de spaarmodus maar mijn 2 favoriete artiesten komen dus naar Amsterdam..
Nu heb ik Parkway drive al zo vaak live gezien maar love them dus wil zo graag nog een keer.. maar niemand wil mee.
Trein vertrouw ik niet zo en dan moet je eerder vertrekken van het concert..
Laatst zag ik hier wat voorbij komen over een autorit delen. Hoe heet dat ook al weer? Is het betrouwbaar? Moet van Tilburg / Breda komen..
Blabla Car. Ik hoor in mijn omgeving alleen maar goede verhalen erover, ook de vriendin van een van de buurjongens van m’n ouders die er regelmatig mee op en neer reist naar Polen, waar ze vandaan komt.