Suiker was net na 3 beschuitjes Nutella alsnog 2,9.

Verklaart misschien waarom ik al 3 dagen ziek ben en alle symptomen heb van een veel te laag suiker.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tucktuck schreef:en als je nou eens naakt door t huis gaat lopen? Misschien wordt ie er zo ongemakkelijk van dat ie voortaan op z’n minst even aanbeltHerkenbaar Castilja, of er is niks geweest maar ik had graag wat onweer meegekregen.
Ergenis hier is dat mijn schoonvader super behulpzaam is en af en toe door de weeks overdag komt klussen voor de verbouwing. Echter is mijn irritatie dat hij gewoon komt en zijn gang gaat zonder overleg of het uitkomt en ook gewoon aan de slag gaat zonder even gedag te zeggen.
Kennelijk hier normaal maar ik voel mij steeds minder thuis. Denk telkens dat hij hier staat.
Hopelijk stopt dit als de verbouwing klaar is. Want dit is niet echt fijn.
MarlindeRooz schreef:Slechte waarden met bloedprikken, moet morgen direct om 9:00 naar de huisarts.![]()
Verklaart misschien waarom ik al 3 dagen ziek ben en alle symptomen heb van een veel te laag suiker.
friendly schreef:Tucktuck schreef:en als je nou eens naakt door t huis gaat lopen? Misschien wordt ie er zo ongemakkelijk van dat ie voortaan op z’n minst even aanbeltHerkenbaar Castilja, of er is niks geweest maar ik had graag wat onweer meegekregen.
Ergenis hier is dat mijn schoonvader super behulpzaam is en af en toe door de weeks overdag komt klussen voor de verbouwing. Echter is mijn irritatie dat hij gewoon komt en zijn gang gaat zonder overleg of het uitkomt en ook gewoon aan de slag gaat zonder even gedag te zeggen.
Kennelijk hier normaal maar ik voel mij steeds minder thuis. Denk telkens dat hij hier staat.
Hopelijk stopt dit als de verbouwing klaar is. Want dit is niet echt fijn.
Shenavallie schreef:@ menino: Hoe gaat het nu met jullie hond?
Menino schreef:MarlindeRooz schreef:Slechte waarden met bloedprikken, moet morgen direct om 9:00 naar de huisarts.![]()
Verklaart misschien ook je depressieve klachten? Met te weinig koolhydraten beschikbaar doen je hersenen gekke dingen.
Zou fijn zijn als dit een haakje blijkt voor de oplossing van een groter probleem…. Sterkte en beterschap iig!
Menino schreef:Shenavallie schreef:@ menino: Hoe gaat het nu met jullie hond?
Goed! Lief dat je er naar vraagt. Was gisteren bij de dierenwinkel en die raadde me met klem af om diarreeremmers te geven. Dus omdat ik iets wilde doen toch stiekem rijst gekookt ondanks tegenstrijdige berichten op google.
Daar lijkt hij erg van opgeknapt. Maar vorige keer zat er ook een “goede” dag tussen. Hij was wel weer helemaal happy de peppie vandaag en vannacht.
hopelijk blijft dat zomaar ben allang blij dat hij weer energiek is.
MarlindeRooz schreef:Slechte waarden met bloedprikken, moet morgen direct om 9:00 naar de huisarts.![]()
fotolijstje schreef:Zoveel NS problemen..
9 september weer alles plat.
Nyaleti schreef:Blabla Car. Ik hoor in mijn omgeving alleen maar goede verhalen erover, ook de vriendin van een van de buurjongens van m’n ouders die er regelmatig mee op en neer reist naar Polen, waar ze vandaan komt.fotolijstje schreef:Zoveel NS problemen..
9 september weer alles plat.
Goed dat ik dit lees![]()
Vrijdag concert in Amsterdam en optie was auto of trein.. keuze gemaakt dus.
Ik ben in de spaarmodus maar mijn 2 favoriete artiesten komen dus naar Amsterdam..
Nu heb ik Parkway drive al zo vaak live gezien maar love them dus wil zo graag nog een keer.. maar niemand wil mee.
Trein vertrouw ik niet zo en dan moet je eerder vertrekken van het concert..
Laatst zag ik hier wat voorbij komen over een autorit delen. Hoe heet dat ook al weer? Is het betrouwbaar? Moet van Tilburg / Breda komen..