Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 20:03

Peelie schreef:
Ik ben zelf ook maar 1.63m maar als ik echt een voorkeur mag hebben, dan vind ik 1.90m of langer echt super leuk :D maar iemand die kleir is dan dat laat ik niet staan hoor.

You're wasting his inches.... :7

Ik ben 1.87m en ik vind het al fijn als ze écht even lang zijn als ik, maar liever een stuk langer. Ook niet idioot lang, want dan wordt het weer zo'n probleem voor potentiële kinderen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 20:19

Ik vind eigen lengte of maar een beetje langer ontzettend fijn zoenen. Dus ik neem die 170ers wel :D Mijn fwb is iets kleiner dan ik. Langer vind ik ook prima, kan er indd wel heel mooi uitzien.

Ik geloof dat ik zo spontaan naar iemand toe ga... Naar die match die zo leuk klikt. Ben benieuwd. Net als jullie hierboven hoop ik niet dat hij me te dik vind. Altijd een beetje spannend met een nieuwe :j

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 22:12

Met 183cm zelf heb je weinig te wensen :').

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 22:22

Janine1990 schreef:
Peelie schreef:
Ik ben zelf ook maar 1.63m maar als ik echt een voorkeur mag hebben, dan vind ik 1.90m of langer echt super leuk :D maar iemand die kleir is dan dat laat ik niet staan hoor.

You're wasting his inches.... :7

Ik ben 1.87m en ik vind het al fijn als ze écht even lang zijn als ik, maar liever een stuk langer. Ook niet idioot lang, want dan wordt het weer zo'n probleem voor potentiële kinderen.

No. I am not }:)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-24 22:44

F_Orumster schreef:
Ik vind eigen lengte of maar een beetje langer ontzettend fijn zoenen. Dus ik neem die 170ers wel :D Mijn fwb is iets kleiner dan ik. Langer vind ik ook prima, kan er indd wel heel mooi uitzien.

Ik geloof dat ik zo spontaan naar iemand toe ga... Naar die match die zo leuk klikt. Ben benieuwd. Net als jullie hierboven hoop ik niet dat hij me te dik vind. Altijd een beetje spannend met een nieuwe :j

Veel plezier! Ben benieuwd :):)

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 08:16

F_Orumster schreef:

Hoe was hettttt??

Mijn huidige date is wat kleiner dan ik gewend ben, maar dat heeft wel voordelen hoor! Idd het zoenen, maar ook andere activiteiten hihi. Ik heb in standen gestaan die eerder niet konden met kruishoogteverschil hahaha

Date is dus niet lang maar wel breed. Ik voel me niet groot als ik naast hem loop of tegen hem aan lig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 10:04

Ik dacht altijd dat een man beduidend langer moest zijn, en dat ik het anders niet aantrekkelijk zou vinden. Mijn ex was 2 meter, ik ben 1.80.

En toen kwam mijn vriend, meneertje ‘ik bewijs dat alle wensen onzin zijn’ :') Hij is iets van 5 cm langer, en ik vind het helemaal prima :D

Afbeelding

Wat ik wel altijd heel irritant vond was mannen die logen om hun lengte. Paar dates gehad met mannen die er echt meer dan een paar centimeter bij hadden gefantaseerd _O- Mijn ex had zichzelf 4 jaar jonger gemaakt, dat was ook vrij bijzonder..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 10:32

Daar snap ik ook niks van. Zowel het lengte ding als leeftijd ding niet.

Enne! Super leuk stel zijn jullie om te zien!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 10:50

Nee hè? Hij loog over wel meer dingen.. achteraf vraag ik mezelf ook echt af waarom ik er in mee ben gegaan? Hij loog over zijn leeftijd, loog over dat hij nog met zijn ex in een huis woonde, loog later in onze relatie ook. Niet best :n

Dankjewel!! Ik vind ons ook best heel geslaagd :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 11:12

Leuk stel zijn jullie Berdien.

Ik heb voorkeur voor minimaal 10 cm langer. Maar zoals een goed paard geen kleur heeft heeft een leuke vent ook geen lengte :') ik zou het heel oppervlakkig van mezelf vinden om iemand af te wijzen omdat hij te klein is. Uiteraard moet iemand dan geen iel takje zijn. Dan zou ik mezelf een tientonner voelen en bang zijn om hem te pletten :')

Liegen is ook onbegrijpelijk. Toen het net uit was kwam ik m'n ex tegen op tinder. Met de foto's die ik gemaakt had van hem, maar hij gebruikte een valse naam en had opeens wel een opleiding gedaan en werk. Ik heb hem toen geswiped want ik dacht wtf is dit. Toen hield hij die leugens vol. Hij dacht ook echt dat ik erin zou trappen en zou willen afspreken. Hoe dom ben je dan :') ik vraag me weleens af hoeveel slachtoffers hij daarmee gemaakt heeft

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 17:50

Ik dacht ook dat ik op (veel) langer viel (zelf 1,70). Komt denk ik omdat m'n eerste twee vriendjes rond de 1,90 waren. Daar ben ik inmiddels op teruggekomen hoor, ik denk dat een van m'n beste partners qua aantrekking en fysiek maar ietsjes langer was dan ik :D En ook nog eens kaal, wat ik eerst ook niet leuk dacht te vinden
Sindsdien vind ik het allemaal best :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 21:00

Leuk stel zo samen hoor!

Qua handigheid met intimiteit is een beetje dezelfde lengte best handig hé. :')

Oeh van de week ga ik nog even naar m'n scharrel toe. Misschien eens even open gooien wat zijn verwachtingen zijn misschien subtiel, ergens heb ik het gevoel dat hij meer wilt en daardoor ook wat terughoudend wordt door mijn lage frequentie en mijn afstandelijkheid om prive levens te mengen buiten ons 2 om, dus ben wel benieuwd. Misschien goed om eens te bespreken. Ik zie Kids mengen echt niet zitten namelijk zo pril, dat maakt afspreken in deze (vakantie) periode een stuk lastiger met onze gekke ritmes.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-24 21:29

Leuke foto van jullie Berdien.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 00:31

Is Forumster ontvoerd door die spontane date? Een nier afgenomen?

Zit ik dan... op Curaçao om de ene liefde te vergeten... met de volgende heel intens te appen. :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 07:30

Ik denk dat ik te oud word voor dat daten qua normen en waarden. Ik had jullie verteld over de man die ik had ontmoet en hoe dat klikte. We waren beide heel open naar elkaar over hoe we hier in stonden, konden echt praten over alles en mijn indruk was dat dit echt een lieve, eerlijke man was. Helaas blijkt dat toch weer niet zo te zijn. Ik word sinds een dag of 6 compleet genegeerd. Waar we eerst meerdere keren per dag contact hadden, nu compleet radiostilte. Hij leest mn berichtjes wel maar reageert nergens op. Dit valt me zo smerig tegen. Er is ook niks gebeurd. De laatste date was leuk en we hadden afgesproken om elkaar na 3 weken weer te zien. Hij heeft nu 3 weken vakantie met zijn kinderen en dat gaat uiteraard voor. We zijn te pril om kinderen erin te betrekken, maar we hadden wel dagelijks app-contact nu zeg maar. Allemaal prima, maar hier begrijp ik nu echt even niks van. Ik vind het lastig om me open te stellen voor iemand (weet hij ook) en zoiets werkt daar niet echt aan mee. Waarom negeren? Als er iets is, zeg het dan gewoon? Het is niet dat ik smoor op hem was of dat ik er wakker van lig, maar het valt me gewoon tegen dat ik iemand blijkbaar zo verkeerd inschat.

Ik heb gisteren 1 app gestuurd en hij moet maar kijken wat hij ermee doet verder, ik ga er geen energie meer in steken.

Dit heb ik gestuurd:
Ik weet niet waar ik dit nu "aan te danken" heb maar ik dacht dat we hadden afgesproken om open te communiceren. Lijkt me wel goed en eerlijk als je dat nu ook doet, ook als je niet lekker zit of wat dan ook want na al onze gesprekken kan ik me niet voorstellen dat dit zwijgen is wie jij bent. Ik ga je nu niks meer sturen, ik laat het aan jou.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 07:51

Wat ontzettend balen Muronia :\ Zo ineens niet meer reageren is zó schofterig, zeker als je elkaar al een paar keer hebt gezien.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 08:28

Pffffff je reactie vind ik duidelijk. Niet aanvallend maar gewoon vanuit wat jullie hebben opgebouwd. Heel erg jammer meid.

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 08:33

Wat jammer Muronia! Dat geeft niet veel vertrouwen in het daten. :n

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:04

Dat is idd wel heel zonde zeg. Jammer

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:31

Muronia schreef:
Ik denk dat ik te oud word voor dat daten qua normen en waarden. Ik had jullie verteld over de man die ik had ontmoet en hoe dat klikte. We waren beide heel open naar elkaar over hoe we hier in stonden, konden echt praten over alles en mijn indruk was dat dit echt een lieve, eerlijke man was. Helaas blijkt dat toch weer niet zo te zijn. Ik word sinds een dag of 6 compleet genegeerd. Waar we eerst meerdere keren per dag contact hadden, nu compleet radiostilte. Hij leest mn berichtjes wel maar reageert nergens op. Dit valt me zo smerig tegen. Er is ook niks gebeurd. De laatste date was leuk en we hadden afgesproken om elkaar na 3 weken weer te zien. Hij heeft nu 3 weken vakantie met zijn kinderen en dat gaat uiteraard voor. We zijn te pril om kinderen erin te betrekken, maar we hadden wel dagelijks app-contact nu zeg maar. Allemaal prima, maar hier begrijp ik nu echt even niks van. Ik vind het lastig om me open te stellen voor iemand (weet hij ook) en zoiets werkt daar niet echt aan mee. Waarom negeren? Als er iets is, zeg het dan gewoon? Het is niet dat ik smoor op hem was of dat ik er wakker van lig, maar het valt me gewoon tegen dat ik iemand blijkbaar zo verkeerd inschat.

Ik heb gisteren 1 app gestuurd en hij moet maar kijken wat hij ermee doet verder, ik ga er geen energie meer in steken.

Dit heb ik gestuurd:
Ik weet niet waar ik dit nu "aan te danken" heb maar ik dacht dat we hadden afgesproken om open te communiceren. Lijkt me wel goed en eerlijk als je dat nu ook doet, ook als je niet lekker zit of wat dan ook want na al onze gesprekken kan ik me niet voorstellen dat dit zwijgen is wie jij bent. Ik ga je nu niks meer sturen, ik laat het aan jou.

Als je al af moet spreken om open te communiceren dan klopt er in mij ogen al iets niet…

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:34

Dat heeft denk ik eerder te maken met eerdere slechte ervaringen. Ik geef vooraf ook altijd aan dat ik eerlijkheid waardeer. Liever gekwetst door de waarheid dan gesust door een leugen. Mensen vinden het toch vaak lastig om eerlijk te zijn is m'n ervaring.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:38

Zo herkenbaar dit. Ik werd door mn date uit het niks genegeerd en zo’n bericht werkt niet maar hopelijk lucht het op. Dit is het “nieuwe normaal”

Bloesem21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 09:40

Nou zeg wat jammer Muronia!

Dit is geen fatsoen en wat jammer dat jullie wel al wat fijns hadden opgebouwd. Voor jou is dat niet makkelijk en dan krijg je toch die deksel weer op je neus. Dan gaat het misschien niet eens om die persoon, maar het feit dat je vertrouwen weer is beschadigd.

Dit filmpje is wat mij betreft spot on. Wel erg hard gezegd, maar voor iedereen die zit te wachten op een reply:

https://www.instagram.com/reel/C4TwoMsO ... l1OW5rMXRo

IEDEREEN heeft tijd voor een kort berichtje naar iemand als je diegene leuk vindt!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:27

Wtf Muronia...

Heel bijzonder, sommige mannen... Ik mis echt een facepalm smiley op bokt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-24 12:28

@ Muronia, wat balen zeg. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met je leeftijd maar dat je gewoon geen leuke te pakken hebt hier. Geeft me een beetje stiekem gewoon getrouwd/in relatie - vibes en kan hij opeens niet reageren omdat ze op vakantie zijn.

@ Berdien: leuk koppel zijn jullie!

Mijn date zaterdag was leuk, sorry dat ik jullie in spanning heb gehouden. Zoals vaak gebeurt wanneer je meer nieuwsgierig naar een match bent dan anders, het toch wat minder uitpakt dan je denkt. Het stoort mij enorm dat hij niet zijn tanden had gepoetst en oksels had gewassen. Als je dat niet even doet voor een date zegt wel veel over je, vind ik. Maar we hebben wel een leuke avond gehad hoor, hij kon iets heeel goed en iets anders was wat minder. Geen FWB materiaal.

Ik heb nog twee leuke matches, waarvan een non monogaam is en zich bezighoudt met tantra. Iets waar ik wel erg nieuwsgierig naar ben maar tegelijk ook eng vind - ik ben nogal rationeel en het zweverige deel waar ik eerst doorheen zou moeten is niet zo aan mij besteedt. Maar, tegelijk vind ik dat ik mezelf best wel eens wat meer mag openen en leren invoelen met jezelf - iets wat ik nooit zo goed doe.