Ghostattack schreef:Tof Niobe! Als je ergens een klein meisje heel sneu alleen ziet zitten/staan, dan ben ik het
Er is toch een metal topic hier op bokt? Misschien daar even proberen.
En vrienden die dom lacherig doen zijn al helemaal niet tof.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LaPluche schreef:Ghostattack schreef:Tof Niobe! Als je ergens een klein meisje heel sneu alleen ziet zitten/staan, dan ben ik het
Er is toch een metal topic hier op bokt? Misschien daar even proberen.
Ghostattack schreef:Hier op bokt nog niet nee! Het gaat om Das Oktober Metalfest en ik begrijp heel goed dat dat niet de meest gangbare muzieksmaak is. Maar ik zou zo graag de gezelligheid en het plezier van een feestje na ruim 2 jaar met iemand willen delen
Niobe schreef:LaPluche schreef:Er is toch een metal topic hier op bokt? Misschien daar even proberen.
Eens!!
Het is trouwens een super gezellig en tof festival, met ook best een aardige line up!
@Ghostattack, als je iemand in een jurk een beetje dom ziet rondlopen met een camera om de nek, dan ben ik het
Misschien kunnen we wel een patatje doen samen!
Flowery schreef:Oude bewoner zou eindelijk zijn post ophalen, gisteren rond 17:00u. Kreeg om 19:00u pas een appje dat het hem toch niet ging lukken en zou deze avond komen…
Je raadt t al, niemand geweest![]()
![]()
Ik begin echt het vertrouwen in de mens te verliezen en heb nu 2 avonden onbewust onrustig op de bank gezeten omdat ik moest wachten… (zie eerdere post, is niet de enige die zich niet aan afspraken kan houden)
_San87_ schreef:Flowery schreef:Oude bewoner zou eindelijk zijn post ophalen, gisteren rond 17:00u. Kreeg om 19:00u pas een appje dat het hem toch niet ging lukken en zou deze avond komen…
![]()
Ik begin echt het vertrouwen in de mens te verliezen en heb nu 2 avonden onbewust onrustig op de bank gezeten omdat ik moest wachten… (zie eerdere post, is niet de enige die zich niet aan afspraken kan houden)
Post in een grote tas doen en naast je deur zetten, hem dat appen en klaar.
fleurtjeuh schreef:MarlindeRooz schreef:De walgelijke muzieksmaak van mijn bovenbuurvrouw. Komop zeg je hebt betere nummers om overlast mee te creëren dan “somebody that I used to know”.
Nou die valt dan best mee
Beter dan hollandse muziek
Flowery schreef:Oude bewoner zou eindelijk zijn post ophalen, gisteren rond 17:00u. Kreeg om 19:00u pas een appje dat het hem toch niet ging lukken en zou deze avond komen…
![]()