Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
carineken schreef:pradadaan schreef:Oké ik ga ook een gokje proberen...
carineken ben jij mijn secret santa?
Ik denk dat omdat ik als hint een doosje kreeg wat volgens mij als cadeautje voor de kraamvisite wordt gebruikt en daar stond de naam Rik op en ik las dat jij mama bent van een zoontje Rik
Fingers crossed!
Ja in ben inderdaad jouw santa.
Moirin schreef:In de krant staat een reclame voor het groot dictee Rijssen-Holten... En lotthje, jij komt uit Holten volgens je profiel.
Lotthje, ben jij mijn Santa?
justdiesel schreef:Leuke pakketten komen er weer voorbij, en moeilijke hints soms.
Maar wat moeten er nog veel mensen een pakket krijgen zeg!
Dat lijkt me echt niet leuk als je zo lang moet wachten.
lotthje schreef:Moirin schreef:In de krant staat een reclame voor het groot dictee Rijssen-Holten... En lotthje, jij komt uit Holten volgens je profiel.
Lotthje, ben jij mijn Santa?
Jaaa ik ben jou Santa! Wat fijn dat je het pakket leuk vindt! Ik vond het echt erg leuk om samen te stellen!
Ik zie helaas dat het plantje wel een beetje gehavend isik hoop dat ie t nog red!
En voor mijn Santa, mijn pakketje is ook binnen! Ik ben er echt heel erg blij mee, verslagje komt straks!
Blinnii schreef:Oh mooie pakketten en kaartjes komen weer voorbij!
Ik kan me niet druk maken erom dat mijn pakket er nog niet is, komt vast vanzelf! Ondertussen heb ik zo veel plezier gehad aan het samenstellen van het pakket voor mijn lootje en ik geniet ook echt van de pakketten van de andere deelnemers