Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Hoeveel was hij en heb je een foto van de knopen?
zoef123 schreef:tita schreef:Gewoon vragen of ze het wil terug kopen voor 1€ dan betalen ze zelf de retourkosten anders melding maken bij vinted
Maar ik geloof bij goed dat er wel knoopje mag missen
Is je dat wel is gelukt?
Tallie1979 schreef:Justme_Lisaa schreef:Iemand hier ooit ervaring gehad met dat DHL zelf besloot het retour afzender te sturen? Het is überhaupt niet niet eens gesorteerd, last staan aangeboden. Hoe gaat vinted hiermee om?
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
zoef123 schreef:tita schreef:Gewoon vragen of ze het wil terug kopen voor 1€ dan betalen ze zelf de retourkosten anders melding maken bij vinted
Is je dat wel is gelukt?
zoef123 schreef:Ik zou het idd wel melden bij de verkoper. Misschien kan ze je een gedeelte van het aankoop bedrag terug storten. Vind dat een missende knoop wel gemeld moet worden. Misschien in dit geval over het hoofd gezien. Maar lijkt me dat verkoper ook begrijp dat je het anders niet gekocht had.
tita schreef:zoef123 schreef:
Gewoon vragen of ze het wil terug kopen voor 1€ dan betalen ze zelf de retourkosten anders melding maken bij vinted
Is je dat wel is gelukt?
Ja zo vaak vooral als het nep is,
Wat wil je dat ik het meld bij vinted en bewijs heb dat nep is, dan ben jij je geld kwijt en ik hou het
Of je geeft nu mijn geld vrij en koop het terug
Ik denk wel keer of 5 gedaan
Of als er een gat in zit, wil je dat ik het meld ben jij je geld kwijt of wil je het terug hebben
Wel moeten ze eerst mij uitkeren hoeft niet op mijn rekening te staan maar moet wel zien bedrag terug gestort
tita schreef:Nee gaat altijd via vinted, tenzij er kledingstuk opgehaald wordt.
Ik heb kledingstukken ontvangen met gaten, eentje heb ik mijn geld terug en zij moet nog terugkopen via vinted maar ben ff weg
De andere gevallen mocht ik vaak houden en kreeg ik geld terug
Je bent niks verplicht terug te sturen, eerst samen overleggen dat heeft vinted het liefst als verkoper retour geld drukt moet je zelf regelen