Saul schreef:Maar er wordt helemaal niemand iets verweten. Donna, Ynske en Dees geven (op heel nette wijze) een grens aan en dat is ook gewoon een taak die hoort bij het organiseren van iets als dit.Ik denk. Nee ik weet zeker.
Dat het extra pakket niet gedaan is omdat men geen vertrouwen had in het beheer.
Maar puur uit enthousiasme.
Ik ken niemand die zo attent is als Daan13.
Die was/is gewoon dol enthousiast als het op dit soort dingen aan komt.
Het heeft geen zin om elkaar te verwijten.
Allebei gewoon hetzelfde doel voor ogen gehad en dat is Claudia alsnog verrassen.
Ik heb mijn duif maar in de soep gedaan.
Ik vind het jammer dat er zo (in mijn ogen toch wel een beetje kinderachtig

Ik haalde namelijk wél uit de berichten van Dees dat ze ermee bezig waren, en ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze zich een beetje gepasseerd voelen. Dat niet alles in het topic komt te staan, vind ik ook niet meer dan terecht. Uiteindelijk is het iets tussen de betrokken partijen en eigenlijk staan wij daar verder buiten, hoe goedbedoeld alle betrokkenheid van anderen ook is. Natuurlijk vind ik het ook onwijs rot voor Claudia dat het zo loopt, maar het is geen recht om het naadje van de kous te weten. Wij als deelnemers moeten gewoon op de achterbank blijven zitten en de dames van het beheer achter het stuur laten.