Ninx schreef:Hoe willen ze nu groepsimmuniteit ontwikkelen wanneer je iedereen uit elkaar houdt? Dan kom je er dus nooit vanaf...
Zweden lijkt toch slimmer te zijn (nu zijn mensen daar ook gezonder, slanker, en de luchtkwaliteit is beter.... ergo: het immuunsysteem ligt minder onder vuur dan in ons eigen mini-US).
Straks hebben we EN nog steeds het virus, EN massa-ontslagen en faillissementen.... tja.
We zijn nu overigens vanaf maart bezig en onze overheid doet NIETS aan gezondheidsbevorderende maatregelen, niet eens adviezen.
Groenten en fruit blijven nog steeds belast met 9% en suiker en dierlijke producten zijn relatief goedkoop; het lijkt wel alsof ze mensen juist ziek willen krijgen wanneer je naar het beleid kijkt. Er zijn niet richtlijnen, tips, adviezen.... gewoon NIETS!
In supermarkten maak ik me drukker om wat mensen in hun kar stoppen (wit brood, alleen maar suikerhoudende troep, eten vol conserveermiddelen, vleeswaren en kiloknallers, en weinig tot geen verder groenten of fruit) dan het virus. Dat eerste lijkt me dodelijker op veel grotere schaal.
Omdat je meerdere keren besmet kunt raken dus immuniteit is er niet echt. Ik weet niet wat de cijfers zijn van herbesmetting, maar ik las laatst dat er een vrouw overleden was tijdens de tweede besmetting.