Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:29

Dat ik over 2 weken toch op een locatie moet werken waar ik niet graag heen wil
:( hopelijk wordt ik snel aangenomen voor een andere functie. Eigenlijk best wel dom dat ik er zo over denk maar op die locatie heb ik stage gelopen cq leren en werken gedaan en vond ik dat het niet zo lekker liep. Ook gestopt met de opleiding en terug in m'n oude functie gegaan, in de schoonmaak. Nu moet ik daar over 2 weken schoonmaken, aan de ene kant zie ik er tegenop maar aan de andere kant moet ik er eigenlijk gewoon boven staan.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:34

Dat ik tegen een deadline aan zit te kijken maar mijn kat zo schattig op schoot ligt te snurken :+

@fjordjes: ik snap wel dat dat lastig is! Doe waar jij je het fijnste bij voelt, dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:38

De school van mijn dochter. Wat een ballentent.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:42

Telpeva schreef:
Ik ken alleen MAND en daarom moet ik ook altijd lachen als ik bokker Mand zie reageren. Maar dat verder geen ergernis ofzo.

Hey <<)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:51

Brillendoekjes die je bril alleen maar smeriger maken dan schoner.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 15:51

Dat ik een belafspraak heb om 14:30, een keer raden wie nog niet gebeld is! :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 16:16

Mand schreef:
Telpeva schreef:
Ik ken alleen MAND en daarom moet ik ook altijd lachen als ik bokker Mand zie reageren. Maar dat verder geen ergernis ofzo.

Hey <<)

Lekker kort :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 16:20

Die verschrikkelijke "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" mentaliteit hier waardoor je als vrouw gewoon niet serieus genomen wordt. Ik had in Utrecht moeten blijven...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 16:30

Een bespreking liep uit voor mijn moeder dus ik moest mijn zusje naar de tandarts brengen, op zich geen probleem. Alleen mijn moeder heeft een nieuwe auto en ik heb er nog nooit in gereden...

Stond ik daar, midden in een drukke, krappe parkeerplaats. Niet wetend hoe de auto in achteruit moet. Ding omhoog, en dan nqar linksboven. En dat werkte niet.

Inmiddels stond ik al schuin over de weg dus ik hield IEDEREEN op. Mijn moeder nam niet op. Auto's toeteren, mensen boos

Pas na vijf minuten komt er een man uit zijn auto om even te kijken wat er aan de hand is. Die legt even aan mij uit hoe de auto in de achteruit moet.

Wat een stress :')

En toen kwamen we EINDELIJK aan bij de tandarts, mocht ik niet mee naar binnen en ook niet in de (lege!!) Wachtkamer wachten. Ik moest buiten in de kou gaan staan (de parkeer plek is een stuk lopen van de praktijk af en zusje wist niet waar ik geparkeerd stond).

Koud, wind, en als ik langer dan drie minuten stilsta gaat mijn hartslag extreem omhoog dus ik was not amused.

Godzijdank hoefde ik maar 10 minuten te wachten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 16:53

Die bronchostop reclame.. Zo raar :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:02

Flying_Angel schreef:
Dat ik een belafspraak heb om 14:30, een keer raden wie nog niet gebeld is! :+

Nog steeds niemand...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:30

xPabloBokt schreef:
Ja idd citroen ken ik :+ en degene die dan als laatste citroen riep mocht 5 minuten niet praten.

Nee, totdat iemand anders de naam zei deden wij.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:33

Wilde vast vooruitwerken met studie zodat ik deze week de leuke dingen kan doen die ik gepland heb. Staan de studiewijzers niet online nog. Groetjes ik heb een extra vak dus 20uur (online)college en ook nog eens een zelfstudielast van 40uur (totaal=60uur) + nog 9uur per week werken. Als ik nu vooruitwerk in mijn vrije week dan heb ik tenminste nog wat speling wanneer de drukke weken eraan komen. Zou leuk zijn als mijn vrienden na deze 10 weken ook nog weten hoe ik eruit zie. Maar nee waarom zou een student vooruit willen werken. :roll:

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 17:55

Discussies die mensen aan gaan halen onder de nieuwsberichten over Fred van Leer. Verstand is bij veel mensen ver te zoeken _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:11

sharoontje schreef:
Discussies die mensen aan gaan halen onder de nieuwsberichten over Fred van Leer. Verstand is bij veel mensen ver te zoeken _/-\o_

Ja echt hoor. Die moeten eens voor de grap een nachtje in het ziekenhuis gaan zitten bij iemand die totaal niet meer weet wat die met zichzelf aan moet. Echt aan te raden dan houden ze misschien hun mond.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:32

Ik verveel me.
Eigenlijk is er meer als genoeg te doen maar ik heb er geen zin in

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:35

Werk... Eerst word ik vet genegeerd, maar nu ben ik nog “even handig te gebruiken” tijdens de kerst en nieuwjaar periode.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 18:54

MarlindeRooz schreef:
sharoontje schreef:

Ja echt hoor. Die moeten eens voor de grap een nachtje in het ziekenhuis gaan zitten bij iemand die totaal niet meer weet wat die met zichzelf aan moet. Echt aan te raden dan houden ze misschien hun mond.

Ja inderdaad. Het is gewoon vreselijk sneu..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:01

Anoeska27 schreef:
Die verschrikkelijke "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" mentaliteit hier waardoor je als vrouw gewoon niet serieus genomen wordt. Ik had in Utrecht moeten blijven...

Dat is hier ook hoor.
Mijn baas denk volgensmij gewoon nog in de 15e eeuw te leven, en dat als je hem tegen spreekt voor zijn gevoel, hij je van de muur af kan flikkeren ofzo idk. Maar vervolgens wel naar een stagiaire van 5 jaar jonger luisteren die precies hetzelfde zegt alleen is dat een ‘man’ :')

En dan zijn dan de mensen waar men tegenop kijkt :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:28

DiscoDipp schreef:
Anoeska27 schreef:

Dat is hier ook hoor.
Mijn baas denk volgensmij gewoon nog in de 15e eeuw te leven, en dat als je hem tegen spreekt voor zijn gevoel, hij je van de muur af kan flikkeren ofzo idk. Maar vervolgens wel naar een stagiaire van 5 jaar jonger luisteren die precies hetzelfde zegt alleen is dat een ‘man’ :')

En dan zijn dan de mensen waar men tegenop kijkt :r

Maar dat dus, ik had laatst op mijn werk een klant die aan mijn werkgever vroeg. Staat zij daar voor het idee of kan ze ook wat.. (waarop mijn werkgever zei ja die kan wel zeker wat)

Dat krijg je als je tussen de mannen werkt :+

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:34

Schreeuwende pyrrhura’s

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:38

Ging net de rand van de (gedeelde) wasmachine schoonmaken voor gebruik. Heb er iets uitgehaald waarvan ik twijfel of het kots of poep was. Hoop heel hard dat het etensresten waren. En dat raakte ik per ongeluk aan. :r :r :r

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:56

Het feit dat sommige mensen totaal niet nadenken over hoe een ander zich voelt bij hun besluit/mening/weetikveel hoe je het wil noemen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 19:58

Eén van de katten zat weer aan het aquarium.Ik wil ze er vanaf verjagen,knal ik met m'n arm op de hoek van het aquarium.
Immense pijn in mijn hele onderarm en hand.En nu is er een verdikking in de ellepijp net onder de elleboog.Waarschijnlijk een barstje erin.
Het aquarium is wonderwel ongedeerd.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:17

LiannePuthzy schreef:
Schreeuwende pyrrhura’s

Schreeuwende wat?!