Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Discussies die mensen aan gaan halen onder de nieuwsberichten over Fred van Leer. Verstand is bij veel mensen ver te zoeken
MarlindeRooz schreef:sharoontje schreef:Discussies die mensen aan gaan halen onder de nieuwsberichten over Fred van Leer. Verstand is bij veel mensen ver te zoeken
Ja echt hoor. Die moeten eens voor de grap een nachtje in het ziekenhuis gaan zitten bij iemand die totaal niet meer weet wat die met zichzelf aan moet. Echt aan te raden dan houden ze misschien hun mond.
Anoeska27 schreef:Die verschrikkelijke "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" mentaliteit hier waardoor je als vrouw gewoon niet serieus genomen wordt. Ik had in Utrecht moeten blijven...
DiscoDipp schreef:Anoeska27 schreef:Die verschrikkelijke "het enige recht van een vrouw is het aanrecht" mentaliteit hier waardoor je als vrouw gewoon niet serieus genomen wordt. Ik had in Utrecht moeten blijven...
Dat is hier ook hoor.
Mijn baas denk volgensmij gewoon nog in de 15e eeuw te leven, en dat als je hem tegen spreekt voor zijn gevoel, hij je van de muur af kan flikkeren ofzo idk. Maar vervolgens wel naar een stagiaire van 5 jaar jonger luisteren die precies hetzelfde zegt alleen is dat een ‘man’![]()
En dan zijn dan de mensen waar men tegenop kijkt