lenaa_tje schreef:Maar Astorga niemand zegt dat de zorg geen extra geld verdient. Er had nooit zo veel bezuinigd moeten worden(en dat vind ik, en dat vond ik voor deze crisis al) maar dat betekent niet dat andere sectoren niet belangrijk zijn.
Mijn antwoord was op dat kromme plaatje van een paar pagina’s terug. Het is niet dat er geen extra geld naar de zorg is gegaan (of het genoeg is, is een tweede) maar betekent dat, dat andere sectoren geen geld mogen?
Je kan dat niet zo zwart wit stellen.
Dat snap ik hoor en ik gun iedereen zijn of haar steun.
Waar ik op 'aansla' is dat ik momenteel continue "maar deze en deze sector hebben het ook zo zwaar"-tegenkom, wanneer het over de zorg gaat. Niet alleen hier hoor, maar ook veel op andere social media. Dan gaat het niet eens om bakken met geld (want die komen voorlopig ook niet voor de zorg), maar om een klein bedankje in natura. Merk dat dat me raakt op een negatieve manier.
Maar goed, ben ook gewoon heel moe nu van een paar drukke diensten, waarbij even naar de toilet kunnen al luxe was. Dus misschien moeten jullie mijn berichten vandaag maar met een korrel zout nemen.