xxxmh schreef:Las ook al dat Nederland nog donker roder wordt op de kaart. Ben benieuwd of het nog consequenties gaat hebben voor vakanties.
We vrezen weer het ergste

Geeft voor mij wel aan, als dit gebeurt, dat we top vooruitgekeken hebben en de juiste beslissingen hebben genomen en dus ons woonhuis in de verkoop hebben gedaan waarvan de acte waarschijnlijk begin september passeert. Dan is dat afgehandeld en gaan we zelf maar in de gîte wonen, want anders wordt het toch financieel penibel hier, want de reserves zijn onderhand wel op, met twee huizen met alle kosten zonder inkomen van het vakantie huis.
Zoals electra schrijft is het wel. De uitbaters, wij dus, kunnen weer alles terug betalen. Maar als mensen eenmaal in ons huis zitten dan ga ik wel overleggen met ze, want voel er weinig voor om alles terug te betalen want ik heb wel alle onkosten van laken was en schoonmaak, omdat ze er al in geslapen hebben. Dat zou ik echt te gek voor woorden vinden. Dan verlies je alle kosten + nog eens extra paar honderd euro.