Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:33

Ben teleurgesteld in het deel van de mensheid dat leuk feestjes geeft ten kosten van anderen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:58

Ik kijk op Twitter en zie dat "irma" trendinf is. Even gekeken wie of wat irma is....
Maar die gaat dus de 28ste een demonstratie organiseren tegen oa vrijheidsberoving 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:12

Ik ga even een knuppel van 1,5 meter zoeken om dat soort idioten te slaan. :j

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:28

LadyMadonna schreef:
Ik kijk op Twitter en zie dat "irma" trendinf is. Even gekeken wie of wat irma is....
Maar die gaat dus de 28ste een demonstratie organiseren tegen oa vrijheidsberoving 8)7

....... elke dag wordt mijn hoop in de mensheid een beetje kleiner

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:43

Extreem slechte WiFi thuis... kan nog geen foto laden. Super fijn joh. Gelukkig heb ik nog een pc met kabel voor studie dingen. :+

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:51

LadyMadonna schreef:

Nou als er meer dan 3 mensen komen heeft de politie er een leuk dagje aan :') opschrijven die gasten..
Maar waarom zou je zoiets doen, waar is je gezonde verstand heen..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 22:51

LadyMadonna schreef:

Ik schaam mij gewoon dat ik een mens ben soms -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 23:08

AylaL schreef:
Ik heb 99% zeker scoliose alleen ben ik er nu pas achter omdat ik nooit door schoolarts ben onderzocht toen ik jonger was en nog in de groei zat :(

Heel bekend probleem. -O-

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 23:26

Marcella schreef:
AylaL schreef:
Ik heb 99% zeker scoliose alleen ben ik er nu pas achter omdat ik nooit door schoolarts ben onderzocht toen ik jonger was en nog in de groei zat :(

Heel bekend probleem. -O-

Nu maar na corona gedoe naar fysio kijken hoe erg het is. Er vallen nu zoveel puzzelstukjes samen voor mij nu dat ik bijna zeker ben dat ik scoliose heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:05

LadyMadonna schreef:

En dit is waarom ik tegen referenda ben. :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:12

Kan ook niet wachten tot ik naar de fysio kan, maar zal wel extra tijd ervoor nemen aangezien ik risico groep behoor. :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 09:44

LadyMadonna schreef:

Als ik het virus was, zou ik even heel goed aan natuurlijke selectie gaan doen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:12

Mijn online werkplek was uitgeschakeld. Lekker handig. Konden op de locatie Ipad ook de mail niet meer ophalen daardoor. Gelukkig nu gefikst, maar was wel even gedoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:14

Constante vermoeidheid waardoor ik zo onproductief ben als een lieveheersbeestje op z'n rug... :x

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:16

:') *spartel spartel*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-20 10:30

Kickoff van Hackathon en de opdrachtgever kan totaal niet pitchen. Ben dus 0% geboeid. Mag ik het afgelopen uur terug aub? :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 10:38

:(:)

Hier erger, boos en verbijsterd, 8)7 ben honden aan het uitlaten, loop met een poepzakje gevuld met twee warme hondendrollen richting huis. Duikt er een overijverige controleur op die meteen begint te brullen dat ik een bon krijg omdat ik de drollen moet opruimen want het hele gebied ligt vol hondenstront. Ook verse hopen in maatje herder en dat zakjes meenemene voor de schijn niet de bedoeling is :oo

Man komt nog te dichtbij ook, wilde nog dichterbij (ruim binnen de 1,5 meter) maar mijn herder heeft dat voorkomen door net niet zijn gebit in de knie van de man te planten. Daardoor deinsde hij gelukkig wel achteruit weer.

Heb hem eerst het volle zakje laten zien, en gevraagd wat hij denkt dat daarin zit? En dat hij mocht voelen dat het nog warm is als hij wilde :)) en dat ik waar hij vandaan kwam juist heenging dus de warme drol kon niet eens van mijn herder zijn.

Vervolgens begint hij te dreigen met een bon omdat ik dan vast nu geen lege zakjes meer bij me had voor een eventuele volgende keutel. Tsja even vestzak open gedaan en hem de twee zakjes laten zien.

Toen droop hij af met de mededeling dat hij me in de gaten zou houden en me weet te vinden. (Heeft hij weinig aan met twee weken ben ik hier weg hihi) Geen excuus of wat ook. Pffff de kneus. _-:( ik ben potdorie een van de weinigen die het wel opruimd.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 11:06

LadyMadonna schreef:

Vooral lekker doen en bekend maken waar je bent. Allemaal een boete en verplicht 2 weken in quarantaine liefst met enkelband ofzo want als ze ook maar 1 voet buiten de deur zetten weer een boete en nog eens 2 weken extra binnenblijven }:)

Jemig Karuna dat is ook wat... Daar zou ik ook woest om zijn!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 11:12

Kl*te Dell. Twee week geleden al een defecte aangekaart. Normaal omdat we daarvoor betalen moeten ze volgende dag repareren. Blijkt dat ze pas halverwege mei kunnen repareren. Nu moet ik gewoon met school bezig dus ja moet hem alsnog gebruiken. Maar nu is hij helemaal kapot. Dit is al de 6de reparatie in anderhalf jaar tijd. We kunnen geen nieuwe krijgen en kan ik niets meer voor de studie doen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 11:38

Dat ik ineens ongesteld ben door de pil heen, terwijl ik net twee weken geleden stopweek had gedaan. Gehad met vrouw zijn. _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 11:45

Nayomie schreef:
Kl*te Dell. Twee week geleden al een defecte aangekaart. Normaal omdat we daarvoor betalen moeten ze volgende dag repareren. Blijkt dat ze pas halverwege mei kunnen repareren. Nu moet ik gewoon met school bezig dus ja moet hem alsnog gebruiken. Maar nu is hij helemaal kapot. Dit is al de 6de reparatie in anderhalf jaar tijd. We kunnen geen nieuwe krijgen en kan ik niets meer voor de studie doen.

-O- -O- -O- noooooo!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:07

Mandarijn schreef:
Dat ik ineens ongesteld ben door de pil heen, terwijl ik net twee weken geleden stopweek had gedaan. Gehad met vrouw zijn. _-:(

Amen.

Al anderhalf jaar meer ongesteld dan niet ongesteld. Helemaal klaar mee en ben er toe in staat om m’n baarmoeder er zelf wel uit te halen |o
Vrouw zijn sucks

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:19

Aan dat irritante wijf die haar rothondje al 20 min laat keffen op het plein in onze straat omdat ze zo nodig moet ouwehoeren met iemand anders. Dat schelle geblaf, ik krijg daar echt moordneigingen van.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:46

Amandavd schreef:
Aan dat irritante wijf die haar rothondje al 20 min laat keffen op het plein in onze straat omdat ze zo nodig moet ouwehoeren met iemand anders. Dat schelle geblaf, ik krijg daar echt moordneigingen van.

Zo eentje hebben wij hier direct achter, die schopt het beestje de tuin in en laat hem daar tekeer gaan. Die hond triggert op elk geluid. Af en toe hoor je een "nee Fikkie, stil zijn", meestal niet eens omdat ze dan zelf gewoon binnen zijn. Ook om 12 uur 's nachts. Al jaren bijna elke dag. Supertof...

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:48

ik heb de hik en het doet pijn. :\