Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Ik kijk op Twitter en zie dat "irma" trendinf is. Even gekeken wie of wat irma is....
Maar die gaat dus de 28ste een demonstratie organiseren tegen oa vrijheidsberoving
Marcella schreef:AylaL schreef:Ik heb 99% zeker scoliose alleen ben ik er nu pas achter omdat ik nooit door schoolarts ben onderzocht toen ik jonger was en nog in de groei zat
Heel bekend probleem.
LadyMadonna schreef:Ik kijk op Twitter en zie dat "irma" trendinf is. Even gekeken wie of wat irma is....
Maar die gaat dus de 28ste een demonstratie organiseren tegen oa vrijheidsberoving
Nayomie schreef:Kl*te Dell. Twee week geleden al een defecte aangekaart. Normaal omdat we daarvoor betalen moeten ze volgende dag repareren. Blijkt dat ze pas halverwege mei kunnen repareren. Nu moet ik gewoon met school bezig dus ja moet hem alsnog gebruiken. Maar nu is hij helemaal kapot. Dit is al de 6de reparatie in anderhalf jaar tijd. We kunnen geen nieuwe krijgen en kan ik niets meer voor de studie doen.
Mandarijn schreef:Dat ik ineens ongesteld ben door de pil heen, terwijl ik net twee weken geleden stopweek had gedaan. Gehad met vrouw zijn.
Amandavd schreef:Aan dat irritante wijf die haar rothondje al 20 min laat keffen op het plein in onze straat omdat ze zo nodig moet ouwehoeren met iemand anders. Dat schelle geblaf, ik krijg daar echt moordneigingen van.