karuna schreef:Of het lijf wil ook niet. Of wordt het vanuit bed gedaan, of spraaksoftware. Of met slaapjes tussendoor. Of is het nog het enige dat wel gaat enz enz. Er zijn zoveel redenen waarom mensen afgekeurd zijn maar een of meerdere berichten typen wel gaat. Aan de hand van berichten kun je niet bepalen of iemand kan werken,
Ik ben vaker op bokt als ik me juist heel moe of ellendig voel. Dan lig ik veel of kom ik niet verder dan de bank van vermoeidheid of pijn. Een van de weinige dingen dan is bokt lezen omdat je daar niet echt veel concentratie voor nodig hebt. Of lang allert moet blijven. Dan is dan nog net iets beter dan helemaal alleen maar voor je uitstaren of slapen.
Ik snap je punt, maar het zegt eigenlijk ook wel iets over het niveau hier....
Maar ik had er laatst hier een paar in de gordijnen: de helft van alle negatieve aankoopadviezen hadden niet door een dierenarts gegeven hoeven te worden, dat had een geoefend oog ook zonder dierenarts wel vast kunnen stellen.
Uiteraard heeft iedereen voorbeelden van die andere helft....
Mars schreef:Mijn opa werkte tot zijn dood op zijn 85ste, 5 ochtenden in de week, met uitgezaaide kanker, 2 kunstheupen en een pacemaker.
Mensen die écht willen werken die kunnen werken.
Mijn opa brak z'n rug ergens begin jaren 50 van de vorige eeuw. Als boer verzet je dan ook niet zoveel werk meer.
In zijn tijd moest de PC nog uitgevonden worden (hij overleed in 1971) maar anders had hij, met enig beleid, prima hele fora vol kunnen typen. Maar als je in die tijd afgekeurd was, kwam je niet eens meer aan een baan, al bood je aan gratis te komen werken!