Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silly1972 schreef:Tja ik zou ook hebben gedaan wat Peelie nu doet, helemaal afkappen is gelijk zo definitief.
Wat nou als dit een periode is waarin hij na aan het denken is over wat hij wil, of hij haar mist enzo.
Mannen geven dat echt niet aan, die doen dat gewoon.
Ik had zelf nog even afgewacht en als ik na het weekend niets had gehoord pas een bericht sturen.
Maar zo ben ik.
Zertab schreef:Silly1972 schreef:Tja ik zou ook hebben gedaan wat Peelie nu doet, helemaal afkappen is gelijk zo definitief.
Wat nou als dit een periode is waarin hij na aan het denken is over wat hij wil, of hij haar mist enzo.
Ik had zelf nog even afgewacht en als ik na het weekend niets had gehoord pas een bericht sturen.
Maar zo ben ik.
Dan realiseert hij dat en komt hij toch terug? Zolang je hem niet blokkeert.
Silly1972 schreef:Tja ik zou ook hebben gedaan wat Peelie nu doet, helemaal afkappen is gelijk zo definitief.
Maar zo ben ik.
Zertab schreef:Helemaal met Captain eens Peelie, hoe moeilijk het ook is...
@Fem: Dat kan ook best hoor, dat iemand het niet weet etc. Maar hij werkt nu gewoon niet. Ja, een ochtend in de week. Dan denk ik: kom op, ga wat doen totdat je weer kan studeren. Natuurlijk is dit van buitenaf geoordeeld en weet ik niet het hoe en waarom. Maar het trekt mij gewoon niet.