Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:08

Ja, daar heb je een punt...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:16

Ik herken het wel hoor, en het is voor mij ook makkelijk praten zo achter een scherm vandaan. :P Maar door de jaren heen heb ik mezelf wel leren kennen dat ik dan toch nog 0,01% hoop heb dat het goed komt en dat ik dan dus afwacht en mezelf opvreet. Terwijl als ik er zelf een punt achter zet is het gewoon echt klaar.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:17

Wat ontzettend sneu zeg, dat hij zich nu zo opstelt. Niet leuk :n Zeker als jullie elkaar toch al een poosje kennen. Wat betreft het zelf afkappen of het even laten wezen.. Tja. Is maar net waar je zelf het meest achterstaat. Wel jammer hoor, dat het zo moet gaan.

Anoniem

Ik ga mee met Captain, ik ben zelf echt van het (netjes) afronden en ik zou er dus een berichtje over sturen. Ik houd niet van open eindjes en niks meer horen of laten horen vind ik een open eind.. Idd de eer aan jezelf en iets in de strekking sturen van wat Captain hierboven zegt :j

Zertab

Helemaal met Captain eens Peelie, hoe moeilijk het ook is...

@Fem: Dat kan ook best hoor, dat iemand het niet weet etc. Maar hij werkt nu gewoon niet. Ja, een ochtend in de week. Dan denk ik: kom op, ga wat doen totdat je weer kan studeren. Natuurlijk is dit van buitenaf geoordeeld en weet ik niet het hoe en waarom. Maar het trekt mij gewoon niet.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:18

Volgens mij ben je nu in de twilight zone gezet, is denk ik ook onzekerheid uit zijn kant want hij voelt vast ook dat het even niet lekker loopt. De vraag is of jij daar op zit te wachten...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:19

Eens met captain. Het is lastig om het af te kappen omdat gevoel mee speelt. Maar het geeft na een tijdje toch rust terwijl je er anders mee bezig blijft in je hoofd. En het kan een wakeup call zijn voor hem dat hij moeite moet doen. Je weet hoe dan ook waar je dan aan toe bent. Want trekken aan een dood paard maakt je niet gelukkig. Sterkte

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:20

Tja ik zou ook hebben gedaan wat Peelie nu doet, helemaal afkappen is gelijk zo definitief.
Wat nou als dit een periode is waarin hij na aan het denken is over wat hij wil, of hij haar mist enzo.
Mannen geven dat echt niet aan, die doen dat gewoon.
Ik had zelf nog even afgewacht en als ik na het weekend niets had gehoord pas een bericht sturen.
Maar zo ben ik.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:22

Silly1972 schreef:
Tja ik zou ook hebben gedaan wat Peelie nu doet, helemaal afkappen is gelijk zo definitief.
Wat nou als dit een periode is waarin hij na aan het denken is over wat hij wil, of hij haar mist enzo.
Ik had zelf nog even afgewacht en als ik na het weekend niets had gehoord pas een bericht sturen.
Maar zo ben ik.

Dan realiseert hij dat en komt hij toch terug? Zolang je hem niet blokkeert.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:23

Zertab schreef:
Silly1972 schreef:
Maar zo ben ik.

Dan realiseert hij dat en komt hij toch terug? Zolang je hem niet blokkeert.

Ja of hij denkt dat hij zijn kans verspeelt heeft en durft niet meer.. Ik zou hem denk ik gewoon niks uit mezelf sturen en het van hem af laten hangen. Als het je te lang duurt, kan je altijd nog doen wat Captain zegt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:26

Nja, persoonlijk - omdat ik niet tegen losse eindjes kan - zou ik zelf een appje sturen met dat het leuk was maar dit niet is wat ik zou zoeken. Maar hé, dat ben ik. Ik wil dingen graag goed afsluiten voor mijzelf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:31

Op het niet reageren etc wil ik toch even reageren _O-

Mijn ehm nuja tinderdate sinds maart heeft Af en toe ook momenten dat hij echt heel weinig appt.
Dit vond ik in het begin echt heel moeilijk.
Totdat we een x een dag samen waren waarop duidelijk was dat hij gewoon de hele dag zijn telefoon links kan laten liggen.
Gewoon niet bereikbaar zijn zeg maar.
Nu is hij met de kinderen op de camping en we appen een paar berichtjes per dag.
Dikke prima.
Voordat ze op vakantie gingen hebben we nog wel even gesproken over de stempel relatie. Maar in zei ook tegen hem, weet je ga toch even genieten van je vakantie en je kinderen. Daar kunnen we het later ook nog over hebben.
Of nuja de beslissing nemen. Het thema hebben we wel doorgenomen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:34

Silly1972 schreef:
Maar zo ben ik.

Dit was mijn eerste gedachte ja... ik wil ook niet in 7 sloten tegelijk springen.

En gelijk na 1 dag geen berichtje behalve goedemorgen rn het dan afkappen is wel erg kort door de bocht... maar er niks mee doe en afwachten tot hij wat stuurt is ook erg kort door de bocht van hem...

Mijn gevoel zegt het een paar dagen aan te kijken en als er geen reactie komt het dan maar gewoon af te kappen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:34

Maar dat is een hele andere situatie hagelslag. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:38

Captain schreef:
Maar dat is een hele andere situatie hagelslag. :')

Dat dacht ik ook.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:40

Dat zou ik ook doen Peelie. Het na één dag wat minder contact afkappen is inderdaad best rigoureus. Als de situatie zo blijft dan kun je er dan altijd nog een punt achter zetten.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:47

Ik was ook een keer geghost na een date of 4 of 5 en ik was toen al verliefd op die gast. Dus weet hoe moeilijk het is om het af te sluiten. :o Heb twee weken gewacht en nog één keer een bericht gestuurd en daarna pas er een eind aan gemaakt. Het is lastig als er gevoelens in het spel zitten. :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:53

Het klopt dat het deels anders is, maar ook toen we net een paar keer hadden afgesproken kwam het dus voor dat er een goede morgen kwam en dan savonds laat pas weer.

Maar als meelezers denk ik toch dat het bij peelie ehm een beetje anders is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:55

Wel eens overwogen om gewoon te vragen waarom hij zo stil is? Snap dat “wachten tot hij wat zegt” echt niet. Wijvengedrag noem ik dat. :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:01

Zij hebben normaal gesproken natuurlijk wel redelijk veel contact.

Kijk het nog even aan, gebruik de tijd ook voor jezelf om te kijken wat je nou eigenlijk wil met hem.
Afkappen kan altijd nog, due paar dagen maakt dan ook niet uit.

Mijn date kan bijna niet wachten tot vrijdag hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:13

Nou ja, ik ben heel erg van het graag of niet en dit is duidelijk 'niet graag' dus niet :+ Eerst al dat ie niet verliefd is nu amper iets laten horen? Lijkt mij duidelijk.. Vraag jezelf af of dit is wat jij wil.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:18

Wij hadden eerst ook veel contact en toen dus ineens wat minder. Maar wij hadden niet voortijd een gesprek over het wel of niet verliefd zijn.

Maar misschien verwoord ik het een beetje moeilijk :Y) daar ben ik goed in.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:36

MarlindeRooz schreef:
Wel eens overwogen om gewoon te vragen waarom hij zo stil is? Snap dat “wachten tot hij wat zegt” echt niet. Wijvengedrag noem ik dat. :=

Kan hier alleen maar in mee gaan. Vraag er gewoon naar. Dat gissen de hele tijd maak je jezelf alleen maar gek mee.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:55

Relaxed schreef:
Nou ja, ik ben heel erg van het graag of niet en dit is duidelijk 'niet graag' dus niet :+ Eerst al dat ie niet verliefd is nu amper iets laten horen? Lijkt mij duidelijk.. Vraag jezelf af of dit is wat jij wil.

Ja dit. Maar ik zou het gewoon opengooien. Niet afwachten.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:03

Zertab schreef:
Helemaal met Captain eens Peelie, hoe moeilijk het ook is...

@Fem: Dat kan ook best hoor, dat iemand het niet weet etc. Maar hij werkt nu gewoon niet. Ja, een ochtend in de week. Dan denk ik: kom op, ga wat doen totdat je weer kan studeren. Natuurlijk is dit van buitenaf geoordeeld en weet ik niet het hoe en waarom. Maar het trekt mij gewoon niet.

Snap ik. Ik ben ook 26,bezig met studie en wil nog hbo doen. Maar ik werk wel 36 uur, verdien gewoon modaal en woon op mezelf dus zo kan het ook :+

Ik heb toen ook tijdje zon jongen gedate maar vredelijk. Hij had ook echt teveel vrije tijd. En komop werk genoeg beetje werken voor je centen