Ik heb dit topic in 1 zucht uitgelezen. Ok ok. Niet helemaal. 3 dagen over gedaan. Maargoed ik zit thuis dus kan niet veel

Wat een motivatie ! Prachtige outfits zeg.
Ik heb buikjes dikker zien geworden en weer terug dun

Mensen die hele metamorfoses ondergaan hebben
Petje af voor jullie echt waar!!
Ik durf zelf niet zo goed te posten.
3,5 jaar geleden was ik mooi slank, zat ik goed in m’n velletje. Maarja zoals altijd donderslag bij heldere hemel
Goed. 3,5 jaar verder, 30 kg zwaarder en ook weer een stuk lichter. (Ik ben er nog niet maar work in progress).
Een turbulente tijd, een zwangerschap en een prachtige dochter van inmiddels 2 verder. Is het tijd om mezelf een schop onder m’n hol te geven.
Jullie inspireren mij. Ik heb zowaar een zalon box besteld en een super gave broek die ik te danken heb aan marlinderoos met haar ruitjes broeken
Nu hopen dat alles een beetje past. Want daar gaat het vaak mis.
Zodra ik de kleding aan heb dan is het meestal huilen geblazen omdat het totaal niet zit
Goed. Hier wel een klein mijlpaaltje.
Na 3,5 jaar in todden geleefd te hebben. En mezelf vorig jaar zomer verstopt te hebben vond ik het nu toch echt tijd om weer een keer een korte broek aan te doen.
Voel me er nog niet echt happy en in maar ik kan niet blijven verstoppen toch ?

Kan het zijn dat je anders naar jezelf kijkt dan hoe je er werkelijk uit ziet? Want op de foto zie ik een hartstikke fitte vrouw!
! 
maar dat soort gedachten ken ik goed, dat is echt iets wat je alleen voor jezelf kunt oplossen.