Alles word negatief belicht en ik heb t idee dat ik vreselijk op mn tenen moet lopen terwijl ik me zoooo lamlendig voel

Het word me echt teveel allemaal.. zit je 2 weken thuis.. ja ik baal ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:sureido schreef:xDenies, ik vind het echt heel vervelend voor je allemaal, maar is het misschien een idee om een volg topic erover te maken?
Oh sorry! Ik zal dit topic er niet meer voor gebruiken.
sureido schreef:xDenies, ik vind het echt heel vervelend voor je allemaal, maar is het misschien een idee om een volg topic erover te maken?
Jolien87 schreef:Even een dikke knuffel voor jou, Denies!
Is het een optie voor je om eens met een praktijkondersteuner te gaan praten? Of krijg je al mentale hulp? Dat is me namelijk even ontschoten.
Voor de rest heb ik er ook absoluut geen problemen mee dat jij hier je ergernissen deelt, als ik lees wat je allemaal doormaakt dan is het voor ons -als ik ook namens een aantal anderen hier mag spreken- een kleine moeite om dat aan te horen en je waar mogelijk te steunen.
Sheehan schreef:Ik ben het wel met sureido eens eigenlijk. 70% van het topic is Denies haar ergenis over werk/ziekte en de mensen die steeds blijven zeggen hoe erg het is en oh zielig. Misschien is het gewoon een idee dat ze zelf een volgtopic aan maakt?
Sheehan schreef:Ik ben het wel met sureido eens eigenlijk. 70% van het topic is Denies haar ergenis over werk/ziekte en de mensen die steeds blijven zeggen hoe erg het is en oh zielig. Misschien is het gewoon een idee dat ze zelf een volgtopic aan maakt?
Sheehan schreef:Of jij zet je er over heen dat dit haar irritatie is in een verdorie irritatie topic. Als je ergens geen mening hoeft te hebben is het hier wel.
Marcella schreef:hagelslag schreef:Dat ik zo moe ben. Wat lohisch is maar toch....
Wou paardrijden maar vroeg gaan slapen is beter
Ben ook doodmoe, maar waarvan. Denk dat het door het weer komt.
DeMolenhoek schreef:Sheehan schreef:Ik ben het wel met sureido eens eigenlijk. 70% van het topic is Denies haar ergenis over werk/ziekte en de mensen die steeds blijven zeggen hoe erg het is en oh zielig. Misschien is het gewoon een idee dat ze zelf een volgtopic aan maakt?Sheehan schreef:Of jij zet je er over heen dat dit haar irritatie is in een verdorie irritatie topic. Als je ergens geen mening hoeft te hebben is het hier wel.
Ik quote even jou voorlaatste bericht Sheenan