Dit is mijn been nadat ik van de trap ben gevallen en met mijn been door het raam ben geklettert.
Let op, Veel bloed en vlees te zien. Grote open wond.

En gehecht:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkerloos schreef:Oei.![]()
Lijkt op mijn arm die toen door een raam ging.
Ik bewoog mijn vingers, en kon de pezen zien bewegen.
Ik was toen 15 of 16.
Ik weet nog dat ik dacht: goh,wat gek dat het geen pijn doet,en dat het niet bloedt.
En toen begon het te bloeden,en deed het zeer.
Leek wel of mijn hersens even niet konden bevatten wat er gaande was.
Ik heb een zelfde soort (misschien ietsje korter) litteken als jou been denk ik,maar ik heb een tattoo erover laten zetten, en nu zie je er niks meer van.
Caira schreef:Ik had dat laatst dat ik iemand tegen kwam met een open botbreuk. Daar stak een bot van haar onderarm door de huid naar buiten. Dus toch maar even 112 gebeld
Steeph schreef:Caira schreef:Ik had dat laatst dat ik iemand tegen kwam met een open botbreuk. Daar stak een bot van haar onderarm door de huid naar buiten. Dus toch maar even 112 gebeld
Dan lees ik dit en vraag ik me af... Zo iemand kom je toch niet 'even' tegen? Zo van, "He Karin, leuk je te zien! Ehh, wat is dat witte dat uit je onderarm steekt..?"
Steeph schreef:Caira schreef:Ik had dat laatst dat ik iemand tegen kwam met een open botbreuk. Daar stak een bot van haar onderarm door de huid naar buiten. Dus toch maar even 112 gebeld
Dan lees ik dit en vraag ik me af... Zo iemand kom je toch niet 'even' tegen? Zo van, "He Karin, leuk je te zien! Ehh, wat is dat witte dat uit je onderarm steekt..?"