[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:48

Ik heb ook nog wel een gruwelijk dingetje. Ook naar aanleiding van dat topic.
Dit is mijn been nadat ik van de trap ben gevallen en met mijn been door het raam ben geklettert.

Let op, Veel bloed en vlees te zien. Grote open wond.
Spoiler:
Afbeelding

En gehecht:
Spoiler:
Afbeelding

nine1987

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:45

Oef... Inmiddels goed genezen of is dit recent?

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:53

nine1987 schreef:
Oef... Inmiddels goed genezen of is dit recent?

Inmiddels goed genezen. Alleen een fikse litteken. Het is al zo'n 6 jaar geleden :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:34

Zo dan! Dat zal flink pijnlijk zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:34

Wat een snee zeg :oo

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:45

Zo jeetje :oo Niks geraakt in het been of een litteken over gehouden?

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:01

Boterbloem90 schreef:
Zo jeetje :oo Niks geraakt in het been of een litteken over gehouden?

Ja flinke litteken wel, maar wonder boven wonder geen dingen geraakt en loop ik nog :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:00

Oei. :oo
Lijkt op mijn arm die toen door een raam ging.
Ik bewoog mijn vingers, en kon de pezen zien bewegen.
Ik was toen 15 of 16.
Ik weet nog dat ik dacht: goh,wat gek dat het geen pijn doet,en dat het niet bloedt.
En toen begon het te bloeden,en deed het zeer.
Leek wel of mijn hersens even niet konden bevatten wat er gaande was.
Ik heb een zelfde soort (misschien ietsje korter) litteken als jou been denk ik,maar ik heb een tattoo erover laten zetten, en nu zie je er niks meer van.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 15:46

Tinkerloos schreef:
Oei. :oo
Lijkt op mijn arm die toen door een raam ging.
Ik bewoog mijn vingers, en kon de pezen zien bewegen.
Ik was toen 15 of 16.
Ik weet nog dat ik dacht: goh,wat gek dat het geen pijn doet,en dat het niet bloedt.
En toen begon het te bloeden,en deed het zeer.
Leek wel of mijn hersens even niet konden bevatten wat er gaande was.
Ik heb een zelfde soort (misschien ietsje korter) litteken als jou been denk ik,maar ik heb een tattoo erover laten zetten, en nu zie je er niks meer van.

He gadsie, ook een gruwelijk verhaal zeg. Wat naar ook dat je je pees zag bewegen, brrr.

Ik voelde in eerste instantie ook niets, dat is de adrenaline die door je lijf giert. Toen ik eenmaal pijn begon te krijgen lag ik al in de ambu aan de morfine.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:18

*pakt popcorn*
Meer van dat soort dingen aub :9k (maar niet jezelf toedoen he)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:27

Rebel_Jits schreef:
*pakt popcorn*
Meer van dat soort dingen aub :9k (maar niet jezelf toedoen he)

-pakt ook popcorn-

Ben gelukkig niet de enigste :')

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:43

Mijn enkel al wel eens laten zien denk. Stond lekker scheef.
Voelde de pijn ook pas toen ambulance er was en hij moest kijken of t gebroken was. Daar was hij snel achter :Y)
Edit, zie dat ik alleen wond geplaatst heb. Komtie dan:

Spoiler:
Afbeelding

Dit was pakweg halfuur na t breken..

Edit 2:
Die snee, niet normaal!! Vroeger wel eens gehad dat een vriendin iets te enthousiast rennend ook door een raam gegaan. Wad ook geen fijn gezicht. Arm zag er zo uit als t been en t huis idd als een crime scene.. brrr

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 20:10

Whaah! Ik heb nog wel een foto waarop ik heel sneu kijkend op de SEH de bulten van mijn gebroken sleutelbeen nog ff vastgelegd heb...

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:31

Wat een snee :wow:

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:49

Dit zijn juist de enige dingen bijna waar ik rillingen van krijg, voel het bijna zelf!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:54

Oh man die snee!! Brrr. Ik zou van een stokje gaan denk ik....

Ooit eens een oud vrouwtje misgestapt bij de trein. Been tussen trein en perron. Ik gelijk te hulp geschoten, beetje praten. En toen dacht ik even kijken wat de schade is (ondanks dat ik geen ehbo heb). Ik deed de broekspijp snel weer naar beneden, bleef kalm maar denk dat het witte gezicht wel boekdelen sprak. Ouderen hebben al een dun huidje en het was behoorlijk weggestoopt op de scheen. Blij dat er 4 beveiligpoppetjes op dat moment kwamen en haar verder hebben geholpen. Had dat niet getrokken denk ik :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 23:02

Ik had dat laatst dat ik iemand tegen kwam met een open botbreuk. Daar stak een bot van haar onderarm door de huid naar buiten. Dus toch maar even 112 gebeld

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 23:15

Caira schreef:
Ik had dat laatst dat ik iemand tegen kwam met een open botbreuk. Daar stak een bot van haar onderarm door de huid naar buiten. Dus toch maar even 112 gebeld

Dan lees ik dit en vraag ik me af... Zo iemand kom je toch niet 'even' tegen? Zo van, "He Karin, leuk je te zien! Ehh, wat is dat witte dat uit je onderarm steekt..?" :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 23:19

Steeph schreef:
Caira schreef:

Dan lees ik dit en vraag ik me af... Zo iemand kom je toch niet 'even' tegen? Zo van, "He Karin, leuk je te zien! Ehh, wat is dat witte dat uit je onderarm steekt..?" :')

:')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 23:42

Ik heb 11 jaar (jeugd) EHBO gedaan, nooit iets bijzonders tegengekomen, af en toe op evenementen, maar nooit in het dagelijks leven.

Zo jammer :')

Zelfs 1 keer tijdens mijn stage iets gaafs gezien, maar toen werd ik weggestuurd -O-
In mijn werk altijd wel kleine dingetjes, thuiszorg, maar nooit geen rare/ bijzondere/ oh wat cool dingetjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 05:10

Steeph schreef:
Caira schreef:

:D :D

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:31

Hahahha nou, ik reed in de auto, langs een dame die net gevallen was met de fiets, dus auto in de achteruit omdat ik al zag dat het niet goed ging. Er stond een groepje bejaarden omheen die het ook niet wisten. Dus de situatie opgenomen, en nadat ik haar arm zag gelijk 112 gebeld. En ondertussen moest ik ong. 10x uitleggen dat water geven niet mocht, ja maar ze had dorst... Ja maar de kans op shock is best groot bij een open botbreuk. Dus we doen het niet.
Dat he hallo gedeelte was nog best lastig want de dame sprak enkel Oekraïens en dat spreek ik niet.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:01

Steeph schreef:
Caira schreef:

Hier moest ik echt zo hard om lachen _O- Ik zag het al helemaal voor me :')

Die beenwond is ook een beste :oo Goeie Schwalbe geweest.

Ik ben zelf gelukkig nog niet zo beschadigd geweest. De enige brokkenpiloot hier in huis is mijn man. Die is al 2x van de trap gedonderd met als resultaat een zwart/blauwe bil. Eerst de linker en daarna de rechter en hij heeft een keer een stuk spiegel in zijn hand geduwd alsook een ijskrabber toen hij uitgleed tijdens dd voorruit krabben. Verder nog een paar keer 220 op z'n handen gehad, een paar keer in z'n hand gezaagd en op z'n duim geslagen met de hamer....maar hij kan wel goed klussen :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 15:57

Ik liep mijn eerste stage en ik ging een bewoner wakker maken, alleen was deze in de nacht overleden. Ik was toen net 16 en vond haar in bed, ook best luguber. Wat helemaal verontrustend was, was dat ik geen enkele begeleiding kreeg. Sta je daar als 16 jarige introvert.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:07

Aaaahhh :(:)